חבל שהיא נבחרה ככה.
היא באה מתחום אחר לחלוטין. אולי היא באמת מוכשרת מאוד אבל לרכבת ישראל דרושים "לוחמים" של ממש בימים אלה. עם כל הכבוד, התגובות האנמיות להחריד, עושות רע וגורמות לכתיבת כתבות זדון נגד הרכבת. על הדובר להכיר את כל ההיבטים המרובים ולדעתי (וזו רק דעתי) עדיף היה לקחת מישהו מתחום התחבורה, בוגר הטכניון. לא חסרים בוגרי טכניון שיש להם גם השכלה תקשורתית נוספת. תחום התקשורת לא יספיק לה להתמודדות עם התפקיד. ככלל, צריך לדעתי 2 דוברים בו זמנית. אחד לא מספיק עקב העומס. הדובר השני חייב להיות איש טכני ! חלק בלתי מבוטל מההתקפות על הרכבת כוללות היבטים טכניים מורכבים ! אין לרכבת תשובה לזה. אסור שיתעורר לעג כלפיה ! ממגוון אלפי הכתבות שברשותי, שמתי לב לכך שמכסחים את הרכבת בהיבטים הטכניים והיא נשארת חסרת אונים. העליהום התקשורתי נשאר חסר תגובה רכבתית הולמת וגם כאשר כבר נכתבת תגובה - היא אנמית ואינה עונה לשאלה הקשה ! זה מרגיז אותי כל פעם מחדש ! אינני אוהב בת-יענה וזה המצב. ככל הנראה, הספרייה הטכנית של הרכבת נשארת מיותמת ללא מספיק קוראים. חובה לבצע רפורמה כסחנית בצורת מבחני ידע מעמיקים לעובדים. מי שלא יעבור, לא יישאר ! על כל העובדים ללא יוצא מן הכלל, לעבור מבחני ידע חיצוניים בתחום בו הם עובדים ! יחד עם זאת, יש ברכבת עובדים מסורים ונהדרים שאני מכיר - אנשים משקיענים שלא מוותרים על אף חוברת מקצועית מחו"ל. מי שלא יודע אנגלית - אחת משניים: או שילך לקורס כולל מבחן באנגלית טכנית או שילך הביתה. לא יעלה על הדעת שיהיו עובדי רכבת שאינם שולטים היטב בשפה האנגלית. זה אחד מהפרמטרים העיקריים שצריכים לבחון בהם את כל העבודים הקיימים ואת כל מי שירצה להתקבל בעתיד. ללא ידיעת השפה האנגלית - אין קבלה לעבודה ! זו דרישת מינימום שבמינימום ! ושלא יספרו לכם מעשיות שיש עובדים שלא זקוקים לשפה האנגלית !