YNET כדרכו......

מצב
הנושא נעול.

orensaab

New member
YNET כדרכו......

YNET כדרכו......
למרות המצב, והפגיעות הקשות שספגה רכבת ישראל מנפילות הטילים, YNET ממשיכים בעקביות לרדת על הרכבת ללא פרופורציה. הם לא שוכחים לציין שברכבת יש תאונות, ושפיקוד העורף מתנער מאחריות לסגירת קווי הצפון. בקיצור, YNET לא הפנימו עדיין את המצב האמיתי במדינה, כולל בשרותי התחבורה הציבורית הנגזרים ממצב הלחימה.
 

mucool2

New member
לא שווה קריאה אפילו

YNET כדרכו......
למרות המצב, והפגיעות הקשות שספגה רכבת ישראל מנפילות הטילים, YNET ממשיכים בעקביות לרדת על הרכבת ללא פרופורציה. הם לא שוכחים לציין שברכבת יש תאונות, ושפיקוד העורף מתנער מאחריות לסגירת קווי הצפון. בקיצור, YNET לא הפנימו עדיין את המצב האמיתי במדינה, כולל בשרותי התחבורה הציבורית הנגזרים ממצב הלחימה.
לא שווה קריאה אפילו
 

shuky1

New member
מה הפליאה. זה הנוהל הנהוג גם-->

שווה לקרוא את תגובה מס' 116:
תגובה מעניינת מאוד מן הסתם.................. שווה לקרוא אותה ולהגיב !
מה הפליאה. זה הנוהל הנהוג גם-->
ברכבת ישראל וגם בעוד עשרות מוסדות וחברות ציבוריות או חצי ציבוריות. (ראה ערך - רשות שדות התעופה).
 
חבל שהיא נבחרה ככה.

מה הפליאה. זה הנוהל הנהוג גם-->
ברכבת ישראל וגם בעוד עשרות מוסדות וחברות ציבוריות או חצי ציבוריות. (ראה ערך - רשות שדות התעופה).
חבל שהיא נבחרה ככה.
היא באה מתחום אחר לחלוטין. אולי היא באמת מוכשרת מאוד אבל לרכבת ישראל דרושים "לוחמים" של ממש בימים אלה. עם כל הכבוד, התגובות האנמיות להחריד, עושות רע וגורמות לכתיבת כתבות זדון נגד הרכבת. על הדובר להכיר את כל ההיבטים המרובים ולדעתי (וזו רק דעתי) עדיף היה לקחת מישהו מתחום התחבורה, בוגר הטכניון. לא חסרים בוגרי טכניון שיש להם גם השכלה תקשורתית נוספת. תחום התקשורת לא יספיק לה להתמודדות עם התפקיד. ככלל, צריך לדעתי 2 דוברים בו זמנית. אחד לא מספיק עקב העומס. הדובר השני חייב להיות איש טכני ! חלק בלתי מבוטל מההתקפות על הרכבת כוללות היבטים טכניים מורכבים ! אין לרכבת תשובה לזה. אסור שיתעורר לעג כלפיה ! ממגוון אלפי הכתבות שברשותי, שמתי לב לכך שמכסחים את הרכבת בהיבטים הטכניים והיא נשארת חסרת אונים. העליהום התקשורתי נשאר חסר תגובה רכבתית הולמת וגם כאשר כבר נכתבת תגובה - היא אנמית ואינה עונה לשאלה הקשה ! זה מרגיז אותי כל פעם מחדש ! אינני אוהב בת-יענה וזה המצב. ככל הנראה, הספרייה הטכנית של הרכבת נשארת מיותמת ללא מספיק קוראים. חובה לבצע רפורמה כסחנית בצורת מבחני ידע מעמיקים לעובדים. מי שלא יעבור, לא יישאר ! על כל העובדים ללא יוצא מן הכלל, לעבור מבחני ידע חיצוניים בתחום בו הם עובדים ! יחד עם זאת, יש ברכבת עובדים מסורים ונהדרים שאני מכיר - אנשים משקיענים שלא מוותרים על אף חוברת מקצועית מחו"ל. מי שלא יודע אנגלית - אחת משניים: או שילך לקורס כולל מבחן באנגלית טכנית או שילך הביתה. לא יעלה על הדעת שיהיו עובדי רכבת שאינם שולטים היטב בשפה האנגלית. זה אחד מהפרמטרים העיקריים שצריכים לבחון בהם את כל העבודים הקיימים ואת כל מי שירצה להתקבל בעתיד. ללא ידיעת השפה האנגלית - אין קבלה לעבודה ! זו דרישת מינימום שבמינימום ! ושלא יספרו לכם מעשיות שיש עובדים שלא זקוקים לשפה האנגלית !
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif מעבר לשליטה בחומר הטכני אביתר

חבל שהיא נבחרה ככה.
היא באה מתחום אחר לחלוטין. אולי היא באמת מוכשרת מאוד אבל לרכבת ישראל דרושים "לוחמים" של ממש בימים אלה. עם כל הכבוד, התגובות האנמיות להחריד, עושות רע וגורמות לכתיבת כתבות זדון נגד הרכבת. על הדובר להכיר את כל ההיבטים המרובים ולדעתי (וזו רק דעתי) עדיף היה לקחת מישהו מתחום התחבורה, בוגר הטכניון. לא חסרים בוגרי טכניון שיש להם גם השכלה תקשורתית נוספת. תחום התקשורת לא יספיק לה להתמודדות עם התפקיד. ככלל, צריך לדעתי 2 דוברים בו זמנית. אחד לא מספיק עקב העומס. הדובר השני חייב להיות איש טכני ! חלק בלתי מבוטל מההתקפות על הרכבת כוללות היבטים טכניים מורכבים ! אין לרכבת תשובה לזה. אסור שיתעורר לעג כלפיה ! ממגוון אלפי הכתבות שברשותי, שמתי לב לכך שמכסחים את הרכבת בהיבטים הטכניים והיא נשארת חסרת אונים. העליהום התקשורתי נשאר חסר תגובה רכבתית הולמת וגם כאשר כבר נכתבת תגובה - היא אנמית ואינה עונה לשאלה הקשה ! זה מרגיז אותי כל פעם מחדש ! אינני אוהב בת-יענה וזה המצב. ככל הנראה, הספרייה הטכנית של הרכבת נשארת מיותמת ללא מספיק קוראים. חובה לבצע רפורמה כסחנית בצורת מבחני ידע מעמיקים לעובדים. מי שלא יעבור, לא יישאר ! על כל העובדים ללא יוצא מן הכלל, לעבור מבחני ידע חיצוניים בתחום בו הם עובדים ! יחד עם זאת, יש ברכבת עובדים מסורים ונהדרים שאני מכיר - אנשים משקיענים שלא מוותרים על אף חוברת מקצועית מחו"ל. מי שלא יודע אנגלית - אחת משניים: או שילך לקורס כולל מבחן באנגלית טכנית או שילך הביתה. לא יעלה על הדעת שיהיו עובדי רכבת שאינם שולטים היטב בשפה האנגלית. זה אחד מהפרמטרים העיקריים שצריכים לבחון בהם את כל העבודים הקיימים ואת כל מי שירצה להתקבל בעתיד. ללא ידיעת השפה האנגלית - אין קבלה לעבודה ! זו דרישת מינימום שבמינימום ! ושלא יספרו לכם מעשיות שיש עובדים שלא זקוקים לשפה האנגלית !
מעבר לשליטה בחומר הטכני אביתר
, מן ההכרח שדובר הרכבת יהיה איש תקשורת PAR EXCELLENCE . לצערי, איני מתרשם שזהו המקרה שלפנינו.
 
בועז שים לב בבקשה

מעבר לשליטה בחומר הטכני אביתר
, מן ההכרח שדובר הרכבת יהיה איש תקשורת PAR EXCELLENCE . לצערי, איני מתרשם שזהו המקרה שלפנינו.
בועז שים לב בבקשה
לסוג של "לוחמה" חדשה שמפעילה ר"י :תגובות לכותבים חתומים ע"י אחד "אהרון" שאינו מכחיש שהוא מייצג את ר"י - מס.152,158,159,160,161. האם הרעיון בא מבית מדרשה של של מלי כהן הדוברת החדשה של ר"י? ובשולי תגובתי: כדאי שניתן לגברת הצעירה והמוכשרת 100 ימי חסד ואז "נשפדה" לפי העינין והצורך?
 

בועז ל

New member
מייקל, הטכניקה הזו מוכרת לי.

בועז שים לב בבקשה
לסוג של "לוחמה" חדשה שמפעילה ר"י :תגובות לכותבים חתומים ע"י אחד "אהרון" שאינו מכחיש שהוא מייצג את ר"י - מס.152,158,159,160,161. האם הרעיון בא מבית מדרשה של של מלי כהן הדוברת החדשה של ר"י? ובשולי תגובתי: כדאי שניתן לגברת הצעירה והמוכשרת 100 ימי חסד ואז "נשפדה" לפי העינין והצורך?
מייקל, הטכניקה הזו מוכרת לי.
לא אתפלא אם קיימת בר"י קבוצה הנקראת "פורום מגיבים" כנהוג בארגונים ובחברות גדולות. הדבר מבחינתי אינו מעיד על חדשנות או אזושהי פריצת דרך דוברותית. אני כמובן תמיד מעניק 100 ימי חסד ואף למעלה מזה, אלא שהפעם אני מתרשם (עפ"י כישורים רטוריים ותקשורתיים בלבד) שר"י לא רכשה את שחקן החיזוק לו היא זקוקה.
 
אילו שרון קדמי היה הדובר -

מייקל, הטכניקה הזו מוכרת לי.
לא אתפלא אם קיימת בר"י קבוצה הנקראת "פורום מגיבים" כנהוג בארגונים ובחברות גדולות. הדבר מבחינתי אינו מעיד על חדשנות או אזושהי פריצת דרך דוברותית. אני כמובן תמיד מעניק 100 ימי חסד ואף למעלה מזה, אלא שהפעם אני מתרשם (עפ"י כישורים רטוריים ותקשורתיים בלבד) שר"י לא רכשה את שחקן החיזוק לו היא זקוקה.
אילו שרון קדמי היה הדובר -
המצב היה נראה אחר לחלוטין. ואולם, על הדובר להיות בעל הכשרה טכנית אקדמאית, עם המון אמביציה, עם טמפרמנט חיובי בולט במיוחד ובעל כאריזמה אדירה ! צודק בועז: בהחלט יתכן שמלי מוכשרת מאוד אך גם לדעתי עדיף היה לקחת אדם עם ניסיון רב בטכניקה ובתחבורה ובעל כאריזמה יוצאת דופן ! זה בדיוק מה שהרכבת צריכה ! מספיק עם תגובות פושרות. הרכבת מקבלת בראש וכולם עושים לה בצפר חבל"ז בעיתונות. ממש מתעללים בה והיא איננה מגיבה ! העיתונאים לא מפחדים מתביעות דיבה ! מקסימום העיתון יממן את הקנס ! ביג-דיל. אחד העיתונאים חטף תביעה קשה ממשרד בלטר-גוט-אלוני בחודש ינואר 2005. העיתון שלו שילם הקנס והוא המשיך לכתוב בעד ונגד הרכבת. מה'כפת לו???
 
נכון מאוד ! כתבתי זאת:

מעבר לשליטה בחומר הטכני אביתר
, מן ההכרח שדובר הרכבת יהיה איש תקשורת PAR EXCELLENCE . לצערי, איני מתרשם שזהו המקרה שלפנינו.
נכון מאוד ! כתבתי זאת:
ובמחשבה שלישית, הכי טוב שהדובר יהיה עיתונאי תחבורה לשעבר או בהווה + השכלה טכנית ! זה האידיאל. צר לי אך עם כל הכבוד, אני לא שומע אפילו רישרושון קל שבקלים מהדוברת הנוכחית ! היא חייבת להיות "לוחמת" ולא לוותר בשום נקודה ! לא זה המצב ומכאן הכתבות הארסיות בעיתונות ! לעיתונאים ברור שתגובת הדוברות תהיה אנמית אז הם מרשים לעצמם לסנג'ר את הרכבת בפראות. אצלי, אף עיתונאי לא היה זוכה להרים את הראש בלי תביעת דיבה וזימבור עד הסוף ! אתה מכיר אותי היטב: לא הייתי נותן לאף עיתונאי לעלות מקרקעית הים ! אבל עזוב.....אני לא אהיה הדובר ואני לא רוצה להיות הדובר. לא בשביל זה למדתי 17 שנה באוניברסיטאות..... אני מעדיף להיות השולייה של ציפי !
 

בועז ל

New member
אביתר ,לגבי הכישורים הטכניים.

נכון מאוד ! כתבתי זאת:
ובמחשבה שלישית, הכי טוב שהדובר יהיה עיתונאי תחבורה לשעבר או בהווה + השכלה טכנית ! זה האידיאל. צר לי אך עם כל הכבוד, אני לא שומע אפילו רישרושון קל שבקלים מהדוברת הנוכחית ! היא חייבת להיות "לוחמת" ולא לוותר בשום נקודה ! לא זה המצב ומכאן הכתבות הארסיות בעיתונות ! לעיתונאים ברור שתגובת הדוברות תהיה אנמית אז הם מרשים לעצמם לסנג'ר את הרכבת בפראות. אצלי, אף עיתונאי לא היה זוכה להרים את הראש בלי תביעת דיבה וזימבור עד הסוף ! אתה מכיר אותי היטב: לא הייתי נותן לאף עיתונאי לעלות מקרקעית הים ! אבל עזוב.....אני לא אהיה הדובר ואני לא רוצה להיות הדובר. לא בשביל זה למדתי 17 שנה באוניברסיטאות..... אני מעדיף להיות השולייה של ציפי !
אביתר ,לגבי הכישורים הטכניים.
אני סבור שעל דובר הרכבת להיות קודם כל בעל כישורים תקשורתיים מהמעלה הראשונה , כיאה לגודל הארגון אותו הוא מייצג.על הנחיתות הטכנולוגית-טכנית ניתן להתגבר באמצעות נגישות גבוהה למידע הנדרש כשנזקקים לו. בוא ונודה על האמת : בראיון של 5 דקות במדיה האלקטרונית (המשפיעה ביותר),אין הציבור חפץ להיכנס לפרטים טכניים יותר מדי. הציבור צמא לאקשן ונהנה מחילופי המהלומות המילוליים. המנצח יהיה זה שיודע להתמודד בשדה זה באופן המוצלח ביותר.
 

mucool2

New member
קראתי פסקה ראשונה,

שווה ,או לא שווה העובדה היא שאתה
מתייחס. והפעם לשם שינוי אני מסכים ש YNET חצו את כל גבולות הטעם הרע.
קראתי פסקה ראשונה,
קיבלתי כאב בטן והפסקתי. ממש לא היה לי חשק לעוד גועל נפש בזמן כזה.
 

mucool2

New member
עוד משהו -

קראתי פסקה ראשונה,
קיבלתי כאב בטן והפסקתי. ממש לא היה לי חשק לעוד גועל נפש בזמן כזה.
עוד משהו -
אמנם לא קראתי את המאמר (ואני גם לא מתכוון) אבל הצצתי בתגובות (בעיקר בכותרות). נדהמתי מהרמה של האספסוף הזה, שרק צריך להניף מולו את הסדין האדום של "הרכבת" והוא מתנפל בשצף-קצף עם תגובות מופרכות. מה אני יגיד לך, תת-רמה זה מחמאה לחלק מהמגיבים שם.
 
והכי מצחיק שאותו אספסוף נוסע ברכבת

עוד משהו -
אמנם לא קראתי את המאמר (ואני גם לא מתכוון) אבל הצצתי בתגובות (בעיקר בכותרות). נדהמתי מהרמה של האספסוף הזה, שרק צריך להניף מולו את הסדין האדום של "הרכבת" והוא מתנפל בשצף-קצף עם תגובות מופרכות. מה אני יגיד לך, תת-רמה זה מחמאה לחלק מהמגיבים שם.
והכי מצחיק שאותו אספסוף נוסע ברכבת
מקטר ונוסע...
 

mucool2

New member
אתה יודע, המצב...

גם אני לא טורח לקרוא את
דברי ההבל האלו. לאן נעלמת, אגב?
אתה יודע, המצב...
קשה פה בחו"ל כשבארץ נופלים טילים (בטח לא מעט כאן היו מתחלפים אתי ברצון, אבל אצלי זה ככה). עוד יותר קשה לי כשאני צריך לראות את כל הזבל האנטי-ישראלי המופץ באינטרנט. חוצמזה יש המון לחץ בעבודה וביקור משפחתי מתקרב, וגם - תאמין או לא - מתחילים להתכונן לחזרה לארץ (אבל אל תגלה לאף אחד!).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
טוב, אני שותק. שששששששששש

אתה יודע, המצב...
קשה פה בחו"ל כשבארץ נופלים טילים (בטח לא מעט כאן היו מתחלפים אתי ברצון, אבל אצלי זה ככה). עוד יותר קשה לי כשאני צריך לראות את כל הזבל האנטי-ישראלי המופץ באינטרנט. חוצמזה יש המון לחץ בעבודה וביקור משפחתי מתקרב, וגם - תאמין או לא - מתחילים להתכונן לחזרה לארץ (אבל אל תגלה לאף אחד!).
טוב, אני שותק. שששששששששש
 

fireman

New member
זאת הכתבה הכי הזויה שנכתבה

YNET כדרכו......
למרות המצב, והפגיעות הקשות שספגה רכבת ישראל מנפילות הטילים, YNET ממשיכים בעקביות לרדת על הרכבת ללא פרופורציה. הם לא שוכחים לציין שברכבת יש תאונות, ושפיקוד העורף מתנער מאחריות לסגירת קווי הצפון. בקיצור, YNET לא הפנימו עדיין את המצב האמיתי במדינה, כולל בשרותי התחבורה הציבורית הנגזרים ממצב הלחימה.
זאת הכתבה הכי הזויה שנכתבה
אי פעם בYNET....(לא שהדברים שהם כתבו עד היום היו פחות הזויים) אני במהלך כמעט עשרת הימים החולפים "גרתי" ליד מסילת רכבת באזור הצפון, אין טעם לציין היכן. כל רכבת מ6 בבוקר ועד לשעות הלילה וגם אל תוך הלילה כולל רכבות המטענים, קרוניות השירות וכלים הנדסיים שנעו על המסילה בשני הכיוונים אני ראיתי. אם לא הייתי רואה במו עיניי, לא הייתי מגיב כלל. נראה לי שמדובר ברכבת בעייתית אחת וכמה נוסעים מאוד ממורמרים שאליהם צירפו את YNET....שהם כרגיל....________ (תרגישו חופשיים) והנה עשו כתבה מפגרת במיוחד. במהלך כל ימי הפעילות של הרכבת על קו ת"א חיפה.....הרכבות, רובן ככולן היו בתפוסה של פחות מרבע מקיבולתן. היו רכבות שהיו כמעט ריקות לחלוטין.... אני היום נסעתי מבינימינה לבאר שבע ברכבת של 13:00 כמדומני והחלפתי בתל אביב מרכז. מבינימינה לתל אביב ישבתי בקומה העליונה עם עוד 7 אנשים בסה"כ. לאחר מכן ברכבת שיצאה מת"א מרכז הרכבת הייתה בתפוסה של 80% אחרי מעבר בכל תחנות תל אביב בדרכן דרומה. אז על מה לעזעאזל הם מקשקשים? להאטת הרכבות באזור הצפון יש סיבות נוספות מלבד התאונה בבית יהושוע ומסקנות ועדת החקירה אך מה למה ומדוע יפורסם בפעם אחרת מסיבות שונות ומשונות הנוגעות לבטחון המדינה. YNET יכולים להמשיך ולקשקש עד לשנה הבאה....וגם בשנה שלאחריה כי עליי זה כבר לא עושה רושם....עוד גיבוב של שטויות בלי נימוקים ועובדות קונקרטיות מלבד תמונה באיכות ירודה מטלפון סלולרי שצילם נוסע טמבל אולי לפני שנתיים וחצי. YNET....יש לי כמה שאלות אליכם: 1. היה ומהירות הנסיעה לא הייתה יורדת והייתה מתרחשת שוב תאונה, הייתם חוגגים על התחת של רכבת ישראל מאחר ולא יישמו את המלצות ועדת החקירה? 2. מדוע לא ציינתם לשבח את העובדה שרכבת ישראל מיישמת את החלטות ועדת החקירה? 3. האם חשבתם שלכם יש חלק גדול באשמה על הורדת מהירות הנסיעה? גרימת האיחורים וכל הבעיות ברכבת בגלל הכתבות המטומטמות שלכם? 4. YNET....אתם חיים על הירח? כנראה הכתבים שלכם צריכים לעלות לצפון, לשמוע כמה בומים ואולי תתעוררו מהסרט שאתם חיים בו. 5. אם רכבת הייתה נפגעת מקטיושה בדרכה לנהריה.....הייתם כותבים שטוב שרכבת ישראל בכל זאת הפעילה את הקו אבל לא משנה שנהרגו 300 איש?...(הצחקתם אותי....בטח!) צאו מהסרט שלכם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה