YNET כדרכו......

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
Welcome home

זאת הכתבה הכי הזויה שנכתבה
אי פעם בYNET....(לא שהדברים שהם כתבו עד היום היו פחות הזויים) אני במהלך כמעט עשרת הימים החולפים "גרתי" ליד מסילת רכבת באזור הצפון, אין טעם לציין היכן. כל רכבת מ6 בבוקר ועד לשעות הלילה וגם אל תוך הלילה כולל רכבות המטענים, קרוניות השירות וכלים הנדסיים שנעו על המסילה בשני הכיוונים אני ראיתי. אם לא הייתי רואה במו עיניי, לא הייתי מגיב כלל. נראה לי שמדובר ברכבת בעייתית אחת וכמה נוסעים מאוד ממורמרים שאליהם צירפו את YNET....שהם כרגיל....________ (תרגישו חופשיים) והנה עשו כתבה מפגרת במיוחד. במהלך כל ימי הפעילות של הרכבת על קו ת"א חיפה.....הרכבות, רובן ככולן היו בתפוסה של פחות מרבע מקיבולתן. היו רכבות שהיו כמעט ריקות לחלוטין.... אני היום נסעתי מבינימינה לבאר שבע ברכבת של 13:00 כמדומני והחלפתי בתל אביב מרכז. מבינימינה לתל אביב ישבתי בקומה העליונה עם עוד 7 אנשים בסה"כ. לאחר מכן ברכבת שיצאה מת"א מרכז הרכבת הייתה בתפוסה של 80% אחרי מעבר בכל תחנות תל אביב בדרכן דרומה. אז על מה לעזעאזל הם מקשקשים? להאטת הרכבות באזור הצפון יש סיבות נוספות מלבד התאונה בבית יהושוע ומסקנות ועדת החקירה אך מה למה ומדוע יפורסם בפעם אחרת מסיבות שונות ומשונות הנוגעות לבטחון המדינה. YNET יכולים להמשיך ולקשקש עד לשנה הבאה....וגם בשנה שלאחריה כי עליי זה כבר לא עושה רושם....עוד גיבוב של שטויות בלי נימוקים ועובדות קונקרטיות מלבד תמונה באיכות ירודה מטלפון סלולרי שצילם נוסע טמבל אולי לפני שנתיים וחצי. YNET....יש לי כמה שאלות אליכם: 1. היה ומהירות הנסיעה לא הייתה יורדת והייתה מתרחשת שוב תאונה, הייתם חוגגים על התחת של רכבת ישראל מאחר ולא יישמו את המלצות ועדת החקירה? 2. מדוע לא ציינתם לשבח את העובדה שרכבת ישראל מיישמת את החלטות ועדת החקירה? 3. האם חשבתם שלכם יש חלק גדול באשמה על הורדת מהירות הנסיעה? גרימת האיחורים וכל הבעיות ברכבת בגלל הכתבות המטומטמות שלכם? 4. YNET....אתם חיים על הירח? כנראה הכתבים שלכם צריכים לעלות לצפון, לשמוע כמה בומים ואולי תתעוררו מהסרט שאתם חיים בו. 5. אם רכבת הייתה נפגעת מקטיושה בדרכה לנהריה.....הייתם כותבים שטוב שרכבת ישראל בכל זאת הפעילה את הקו אבל לא משנה שנהרגו 300 איש?...(הצחקתם אותי....בטח!) צאו מהסרט שלכם
Welcome home
 
אתה טועה בענק ערן ! שים לב:

זאת הכתבה הכי הזויה שנכתבה
אי פעם בYNET....(לא שהדברים שהם כתבו עד היום היו פחות הזויים) אני במהלך כמעט עשרת הימים החולפים "גרתי" ליד מסילת רכבת באזור הצפון, אין טעם לציין היכן. כל רכבת מ6 בבוקר ועד לשעות הלילה וגם אל תוך הלילה כולל רכבות המטענים, קרוניות השירות וכלים הנדסיים שנעו על המסילה בשני הכיוונים אני ראיתי. אם לא הייתי רואה במו עיניי, לא הייתי מגיב כלל. נראה לי שמדובר ברכבת בעייתית אחת וכמה נוסעים מאוד ממורמרים שאליהם צירפו את YNET....שהם כרגיל....________ (תרגישו חופשיים) והנה עשו כתבה מפגרת במיוחד. במהלך כל ימי הפעילות של הרכבת על קו ת"א חיפה.....הרכבות, רובן ככולן היו בתפוסה של פחות מרבע מקיבולתן. היו רכבות שהיו כמעט ריקות לחלוטין.... אני היום נסעתי מבינימינה לבאר שבע ברכבת של 13:00 כמדומני והחלפתי בתל אביב מרכז. מבינימינה לתל אביב ישבתי בקומה העליונה עם עוד 7 אנשים בסה"כ. לאחר מכן ברכבת שיצאה מת"א מרכז הרכבת הייתה בתפוסה של 80% אחרי מעבר בכל תחנות תל אביב בדרכן דרומה. אז על מה לעזעאזל הם מקשקשים? להאטת הרכבות באזור הצפון יש סיבות נוספות מלבד התאונה בבית יהושוע ומסקנות ועדת החקירה אך מה למה ומדוע יפורסם בפעם אחרת מסיבות שונות ומשונות הנוגעות לבטחון המדינה. YNET יכולים להמשיך ולקשקש עד לשנה הבאה....וגם בשנה שלאחריה כי עליי זה כבר לא עושה רושם....עוד גיבוב של שטויות בלי נימוקים ועובדות קונקרטיות מלבד תמונה באיכות ירודה מטלפון סלולרי שצילם נוסע טמבל אולי לפני שנתיים וחצי. YNET....יש לי כמה שאלות אליכם: 1. היה ומהירות הנסיעה לא הייתה יורדת והייתה מתרחשת שוב תאונה, הייתם חוגגים על התחת של רכבת ישראל מאחר ולא יישמו את המלצות ועדת החקירה? 2. מדוע לא ציינתם לשבח את העובדה שרכבת ישראל מיישמת את החלטות ועדת החקירה? 3. האם חשבתם שלכם יש חלק גדול באשמה על הורדת מהירות הנסיעה? גרימת האיחורים וכל הבעיות ברכבת בגלל הכתבות המטומטמות שלכם? 4. YNET....אתם חיים על הירח? כנראה הכתבים שלכם צריכים לעלות לצפון, לשמוע כמה בומים ואולי תתעוררו מהסרט שאתם חיים בו. 5. אם רכבת הייתה נפגעת מקטיושה בדרכה לנהריה.....הייתם כותבים שטוב שרכבת ישראל בכל זאת הפעילה את הקו אבל לא משנה שנהרגו 300 איש?...(הצחקתם אותי....בטח!) צאו מהסרט שלכם
אתה טועה בענק ערן ! שים לב:
התגובה לעיל שלך אנמית. היית צריך להיכנס באמ-אמא של העיתונאי שכתב כאלה דברים תמהוניים לחלוטין ! התגובה שלך היא עדינה מדי יקירי ! לא רק שאני מסכים איתך בכל הנכתב, אני חושב עוד הרבה מעבר לכך ! זה בדיוק מדגיש את חולשתה של הרכבת אל מול רשעות זדונית שכזו ! גם השיטה המיושנת מימי בית ראשון או מתקופת סלאח' ע-דין של להשתיל תוגבנים (טוקבקיסטים) לכל מאמר איבדה מכוחה. כולם יודעים שתוגבנים נשלחים להגיב תמיד. פאסה-קומפוזה ! אני חושד בבעיות נפשיות חמורות של הכותב. לא יתכן שאדם שפוי מן הישוב יכתוב שטויות במיץ אשכוליות מטוגנות ברוטב סנו-איקס לימון ועוד יקבל מקום לדברי הבלע הללו באתר אינטרנט שככל הנראה חדל לכבד את עצמו מזמן ומבין שעיתון כמו "ישראלי" עתיד לבלוס אותו לפיסס בשנים הבאות. YNET בהיסטריה. יש להם מאות מתחרים מוצלחים ! אפילו אתר החדשות המעצבן "תיק דבקה שמבקה" גונז לYNET את כל הסקופים......איציק לוי חברנו מהיר מהם כמו שד ! עזוב ערן: חזרת מימים קשים ! אל תתעצבן על כאלה לבאנטינים-לבקנים החושבים חושך לאור ואור לבור ! אני דורש ממך ללכת לנוח ! זה מגיע לך ! את שלך תרמת בהצלחה ! אל תעסיק ת'ראש ש'ך בננסנס אידיוטיזמים שכאלה ! תכין לי את המרפסת העגולה יא ח'תכת נוצון !
 

yblumann

New member
YNET תקשורת ותגובות

אתה טועה בענק ערן ! שים לב:
התגובה לעיל שלך אנמית. היית צריך להיכנס באמ-אמא של העיתונאי שכתב כאלה דברים תמהוניים לחלוטין ! התגובה שלך היא עדינה מדי יקירי ! לא רק שאני מסכים איתך בכל הנכתב, אני חושב עוד הרבה מעבר לכך ! זה בדיוק מדגיש את חולשתה של הרכבת אל מול רשעות זדונית שכזו ! גם השיטה המיושנת מימי בית ראשון או מתקופת סלאח' ע-דין של להשתיל תוגבנים (טוקבקיסטים) לכל מאמר איבדה מכוחה. כולם יודעים שתוגבנים נשלחים להגיב תמיד. פאסה-קומפוזה ! אני חושד בבעיות נפשיות חמורות של הכותב. לא יתכן שאדם שפוי מן הישוב יכתוב שטויות במיץ אשכוליות מטוגנות ברוטב סנו-איקס לימון ועוד יקבל מקום לדברי הבלע הללו באתר אינטרנט שככל הנראה חדל לכבד את עצמו מזמן ומבין שעיתון כמו "ישראלי" עתיד לבלוס אותו לפיסס בשנים הבאות. YNET בהיסטריה. יש להם מאות מתחרים מוצלחים ! אפילו אתר החדשות המעצבן "תיק דבקה שמבקה" גונז לYNET את כל הסקופים......איציק לוי חברנו מהיר מהם כמו שד ! עזוב ערן: חזרת מימים קשים ! אל תתעצבן על כאלה לבאנטינים-לבקנים החושבים חושך לאור ואור לבור ! אני דורש ממך ללכת לנוח ! זה מגיע לך ! את שלך תרמת בהצלחה ! אל תעסיק ת'ראש ש'ך בננסנס אידיוטיזמים שכאלה ! תכין לי את המרפסת העגולה יא ח'תכת נוצון !
YNET תקשורת ותגובות
קראתי בעניין את התגובות והנה מה שאני חושב: 1. נראה לי ש ynet הוא אנטי רכבת. אבל באופן כללי -יחד עם מעריב -ניתן להגדר את שניהם כעיתונות לא רצינית ,ואפילו לא בדיוק מדייקים בדווחים שלהם - לא רק רכבת. האם אני צודק? 2. ynet: בעידן של תקשורת ענפה ומגוונת כמה השפעה יש לו ו? האם מישהו לוקח אותו ברצינות? 3. תגובות לכתבות מהרכבת: אם ynet הוא תמיד אנטי רכבת ,לא יעזור כלום לרכבת- אפילו מומחה טכני לא ישנה את האנטי רכבת. לפעמים התגובה הכי אפקטיבית לאנטי היא התעלמות. Yoram in London
 

בועז ל

New member
יורם , להלן התייחסותי.

YNET תקשורת ותגובות
קראתי בעניין את התגובות והנה מה שאני חושב: 1. נראה לי ש ynet הוא אנטי רכבת. אבל באופן כללי -יחד עם מעריב -ניתן להגדר את שניהם כעיתונות לא רצינית ,ואפילו לא בדיוק מדייקים בדווחים שלהם - לא רק רכבת. האם אני צודק? 2. ynet: בעידן של תקשורת ענפה ומגוונת כמה השפעה יש לו ו? האם מישהו לוקח אותו ברצינות? 3. תגובות לכתבות מהרכבת: אם ynet הוא תמיד אנטי רכבת ,לא יעזור כלום לרכבת- אפילו מומחה טכני לא ישנה את האנטי רכבת. לפעמים התגובה הכי אפקטיבית לאנטי היא התעלמות. Yoram in London
יורם , להלן התייחסותי.
1. אתה צודק. YNET הוא אכן אנטי רכבתי ובכלל מסווג על ידי כעיתון פופוליסטי נגוע בצהבת קשה. עם זאת ,ואני מחבר זאת לסעיף 2 שלך , תפוצתו העצומה של העיתון (גם באינטרנט וגם בעתונות הכתובה) והיותו מונופול למעשה, מקנים לו עוצמה בלתי רגילה. מכאן שיש להתייחס ברצינות רבה לאשר נכתב ב YNET או ב"ידיעות אחרונות", על אף רדידותו של העיתון. התפוצה הרבה והפופולאריות יוצרים דעת קהל אשר מניעה תהליכים . אנחנו יכולים לקונן כאוות נפשנו על עליבות הדיון ב YNET , אך לא נוכל להתעלם מעוצמתו של העיתון. התעלמות זו כמוה כמעשה בת-יענה הטומנת ראשה בחול .3. אני דווקא חושב שהדרך להעמיד את YNET במקומו הינה התקפה טוקבקיסטית חסרת פשרות , אך בכיוון ההפוך. נכון בשלב הראשון הדבר רק יעזור לעתון לשווק את עצמו, אולם בסופו של דבר המסר יחלחל.
 
אני הגבתי..ואני חושב שחייבים להגיב

יורם , להלן התייחסותי.
1. אתה צודק. YNET הוא אכן אנטי רכבתי ובכלל מסווג על ידי כעיתון פופוליסטי נגוע בצהבת קשה. עם זאת ,ואני מחבר זאת לסעיף 2 שלך , תפוצתו העצומה של העיתון (גם באינטרנט וגם בעתונות הכתובה) והיותו מונופול למעשה, מקנים לו עוצמה בלתי רגילה. מכאן שיש להתייחס ברצינות רבה לאשר נכתב ב YNET או ב"ידיעות אחרונות", על אף רדידותו של העיתון. התפוצה הרבה והפופולאריות יוצרים דעת קהל אשר מניעה תהליכים . אנחנו יכולים לקונן כאוות נפשנו על עליבות הדיון ב YNET , אך לא נוכל להתעלם מעוצמתו של העיתון. התעלמות זו כמוה כמעשה בת-יענה הטומנת ראשה בחול .3. אני דווקא חושב שהדרך להעמיד את YNET במקומו הינה התקפה טוקבקיסטית חסרת פשרות , אך בכיוון ההפוך. נכון בשלב הראשון הדבר רק יעזור לעתון לשווק את עצמו, אולם בסופו של דבר המסר יחלחל.
אני הגבתי..ואני חושב שחייבים להגיב
הגיע הזמן להחזיר לאספסוף כגמולו.
 

בועז ל

New member
בהחלט חשוב להגיב. אגב ,לדעתי

אני הגבתי..ואני חושב שחייבים להגיב
הגיע הזמן להחזיר לאספסוף כגמולו.
בהחלט חשוב להגיב. אגב ,לדעתי
הבעייה אינה נעוצה באספסוף. אספסוף היה ויהיה תמיד. לצערנו בכמויות מסחריות. הבעייה עם YNET הינה ברמת הכתבים ובאינטריגה של אינטרסים סמויים ומנוגדים שבין ר"י לעיתון.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לצערי הרב מאוד - האנשים כן מתיחסים

YNET תקשורת ותגובות
קראתי בעניין את התגובות והנה מה שאני חושב: 1. נראה לי ש ynet הוא אנטי רכבת. אבל באופן כללי -יחד עם מעריב -ניתן להגדר את שניהם כעיתונות לא רצינית ,ואפילו לא בדיוק מדייקים בדווחים שלהם - לא רק רכבת. האם אני צודק? 2. ynet: בעידן של תקשורת ענפה ומגוונת כמה השפעה יש לו ו? האם מישהו לוקח אותו ברצינות? 3. תגובות לכתבות מהרכבת: אם ynet הוא תמיד אנטי רכבת ,לא יעזור כלום לרכבת- אפילו מומחה טכני לא ישנה את האנטי רכבת. לפעמים התגובה הכי אפקטיבית לאנטי היא התעלמות. Yoram in London
לצערי הרב מאוד - האנשים כן מתיחסים
ל-YNET שהפך למין מיינסטירם ביזארי בביצת העיתונות המקומית.
 

fireman

New member
אני מעדיף לדבוק בנושא עצמו

אתה טועה בענק ערן ! שים לב:
התגובה לעיל שלך אנמית. היית צריך להיכנס באמ-אמא של העיתונאי שכתב כאלה דברים תמהוניים לחלוטין ! התגובה שלך היא עדינה מדי יקירי ! לא רק שאני מסכים איתך בכל הנכתב, אני חושב עוד הרבה מעבר לכך ! זה בדיוק מדגיש את חולשתה של הרכבת אל מול רשעות זדונית שכזו ! גם השיטה המיושנת מימי בית ראשון או מתקופת סלאח' ע-דין של להשתיל תוגבנים (טוקבקיסטים) לכל מאמר איבדה מכוחה. כולם יודעים שתוגבנים נשלחים להגיב תמיד. פאסה-קומפוזה ! אני חושד בבעיות נפשיות חמורות של הכותב. לא יתכן שאדם שפוי מן הישוב יכתוב שטויות במיץ אשכוליות מטוגנות ברוטב סנו-איקס לימון ועוד יקבל מקום לדברי הבלע הללו באתר אינטרנט שככל הנראה חדל לכבד את עצמו מזמן ומבין שעיתון כמו "ישראלי" עתיד לבלוס אותו לפיסס בשנים הבאות. YNET בהיסטריה. יש להם מאות מתחרים מוצלחים ! אפילו אתר החדשות המעצבן "תיק דבקה שמבקה" גונז לYNET את כל הסקופים......איציק לוי חברנו מהיר מהם כמו שד ! עזוב ערן: חזרת מימים קשים ! אל תתעצבן על כאלה לבאנטינים-לבקנים החושבים חושך לאור ואור לבור ! אני דורש ממך ללכת לנוח ! זה מגיע לך ! את שלך תרמת בהצלחה ! אל תעסיק ת'ראש ש'ך בננסנס אידיוטיזמים שכאלה ! תכין לי את המרפסת העגולה יא ח'תכת נוצון !
אני מעדיף לדבוק בנושא עצמו
ולא בכתבים שלעיתים כותבים בשביל להזרים גולשים וכסף לעיתון.... עד לפני מספר שבועות YNET דרשו באמצעות הבולשיט שלהם ושל שלל האידיוטים שמגיבים לכתבות שלהם להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי הדרך, להפחית את מהירות הנסיעה. הבעיה כאן שבYNET אף אחד לא חושב אפילו 3 שניות קדימה, הם חושבים על הרייטינג והחשיפה העכשווית וכמות התגובות, מפגרות ככל שיהיו לכתבות שלהם. לפני מספר שבועות הם זעקו השמיימה על מהירות הרכבות, אחרי שגוף גדול כמו רכבת ישראל מפיק מסקנות ולקחים כתוצאה מדו"ח של ועדת חקירה עוד יש להם תלונות על זה. אני לא מבין מה חשבו בYNET? יורידו את מהירות הנסיעה והלו"ז יישאר כמו שהיה? שהרכבת תצא ותגיע באותה השעה בדיוק? אין רציפות נושאית ועניינית בכל הכתבות העוסקות ברכבת והבעיה נובעת מכך שיש שם מספר כתבים העוסקים בענייני רכב, כל אחד ודעותיו המוזרות שבסופו של דבר נקשרות לעיתון והם יוצרים שם תמונה כוללנית מעוותת עד כדי חוסר היגיון משווע..... הגולשים, כמו שהם יודעים להיות כל כך טוב....פשוט מטומטמים ומגיבים אמוציונלית לפי צו השעה..... כשהייתה התאונה הריעו לYNET על נושא המהירות שצריכה לרדת עכשיו המהירות ירדה אז הם מריעים ךYNET על מחאת האיחורים וצמצום כמות הרכבות אם נסכם את זה במשפט אחד.....יורים לעצמם ברגליים. ועכשיו אני הולך לישון כי מחר יש לי לעשות דברים קצת יותר מועילים לטובת המדינה במקום לקרוא את הזיבולים של YNET.
 
שמור על עצמך !!! אני מסכים איתך

אני מעדיף לדבוק בנושא עצמו
ולא בכתבים שלעיתים כותבים בשביל להזרים גולשים וכסף לעיתון.... עד לפני מספר שבועות YNET דרשו באמצעות הבולשיט שלהם ושל שלל האידיוטים שמגיבים לכתבות שלהם להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי הדרך, להפחית את מהירות הנסיעה. הבעיה כאן שבYNET אף אחד לא חושב אפילו 3 שניות קדימה, הם חושבים על הרייטינג והחשיפה העכשווית וכמות התגובות, מפגרות ככל שיהיו לכתבות שלהם. לפני מספר שבועות הם זעקו השמיימה על מהירות הרכבות, אחרי שגוף גדול כמו רכבת ישראל מפיק מסקנות ולקחים כתוצאה מדו"ח של ועדת חקירה עוד יש להם תלונות על זה. אני לא מבין מה חשבו בYNET? יורידו את מהירות הנסיעה והלו"ז יישאר כמו שהיה? שהרכבת תצא ותגיע באותה השעה בדיוק? אין רציפות נושאית ועניינית בכל הכתבות העוסקות ברכבת והבעיה נובעת מכך שיש שם מספר כתבים העוסקים בענייני רכב, כל אחד ודעותיו המוזרות שבסופו של דבר נקשרות לעיתון והם יוצרים שם תמונה כוללנית מעוותת עד כדי חוסר היגיון משווע..... הגולשים, כמו שהם יודעים להיות כל כך טוב....פשוט מטומטמים ומגיבים אמוציונלית לפי צו השעה..... כשהייתה התאונה הריעו לYNET על נושא המהירות שצריכה לרדת עכשיו המהירות ירדה אז הם מריעים ךYNET על מחאת האיחורים וצמצום כמות הרכבות אם נסכם את זה במשפט אחד.....יורים לעצמם ברגליים. ועכשיו אני הולך לישון כי מחר יש לי לעשות דברים קצת יותר מועילים לטובת המדינה במקום לקרוא את הזיבולים של YNET.
שמור על עצמך !!! אני מסכים איתך
בכל מה שכתבת והרבה מעבר לזה: יש לי תחושה קשה שמפעלי האתר YNET מאוד עצלנים: מזה זמן רב, הזמן שלוקח לכתבה לעלות הוא כמה שניות בניגוד לכל האתרים האחרים. נמאס לי לראות את הכיתוב: "אנא המתן..." בכל פעם שאני רוצה לראות מאמר על רכבת שם ! זה מתחיל בדבר שולי כזה ונמשך הלאה בכך שבכל פעם שאתה רוצה לחזור ולקרוא מאמרים באתר, אתה צריך לכוונן שם את החצים משמאל כי אחרת הוא יתן לך רשימת אתרים באינטרנט בנושא הספציפי. עושה רושם שהם מנסים להכביד על הגולשים בתקוה שלא ירצו לגלוש באתר. הם עושים את זה בכוונה. זה ממשיך בכך שיש להם סתירות רבות בין מאמרים באותו נושא ואף באותו מאמר עצמו אצל אותו כותב !!! פשוט נמאס מהם ! שמור על עצמך ותחזור בשלום ! אביתר.
 

mucool2

New member
אולי באמת יש עומס באתר?

שמור על עצמך !!! אני מסכים איתך
בכל מה שכתבת והרבה מעבר לזה: יש לי תחושה קשה שמפעלי האתר YNET מאוד עצלנים: מזה זמן רב, הזמן שלוקח לכתבה לעלות הוא כמה שניות בניגוד לכל האתרים האחרים. נמאס לי לראות את הכיתוב: "אנא המתן..." בכל פעם שאני רוצה לראות מאמר על רכבת שם ! זה מתחיל בדבר שולי כזה ונמשך הלאה בכך שבכל פעם שאתה רוצה לחזור ולקרוא מאמרים באתר, אתה צריך לכוונן שם את החצים משמאל כי אחרת הוא יתן לך רשימת אתרים באינטרנט בנושא הספציפי. עושה רושם שהם מנסים להכביד על הגולשים בתקוה שלא ירצו לגלוש באתר. הם עושים את זה בכוונה. זה ממשיך בכך שיש להם סתירות רבות בין מאמרים באותו נושא ואף באותו מאמר עצמו אצל אותו כותב !!! פשוט נמאס מהם ! שמור על עצמך ותחזור בשלום ! אביתר.
אולי באמת יש עומס באתר?
מלחמה, אתה יודע...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ברוך שובך הביתה!

זאת הכתבה הכי הזויה שנכתבה
אי פעם בYNET....(לא שהדברים שהם כתבו עד היום היו פחות הזויים) אני במהלך כמעט עשרת הימים החולפים "גרתי" ליד מסילת רכבת באזור הצפון, אין טעם לציין היכן. כל רכבת מ6 בבוקר ועד לשעות הלילה וגם אל תוך הלילה כולל רכבות המטענים, קרוניות השירות וכלים הנדסיים שנעו על המסילה בשני הכיוונים אני ראיתי. אם לא הייתי רואה במו עיניי, לא הייתי מגיב כלל. נראה לי שמדובר ברכבת בעייתית אחת וכמה נוסעים מאוד ממורמרים שאליהם צירפו את YNET....שהם כרגיל....________ (תרגישו חופשיים) והנה עשו כתבה מפגרת במיוחד. במהלך כל ימי הפעילות של הרכבת על קו ת"א חיפה.....הרכבות, רובן ככולן היו בתפוסה של פחות מרבע מקיבולתן. היו רכבות שהיו כמעט ריקות לחלוטין.... אני היום נסעתי מבינימינה לבאר שבע ברכבת של 13:00 כמדומני והחלפתי בתל אביב מרכז. מבינימינה לתל אביב ישבתי בקומה העליונה עם עוד 7 אנשים בסה"כ. לאחר מכן ברכבת שיצאה מת"א מרכז הרכבת הייתה בתפוסה של 80% אחרי מעבר בכל תחנות תל אביב בדרכן דרומה. אז על מה לעזעאזל הם מקשקשים? להאטת הרכבות באזור הצפון יש סיבות נוספות מלבד התאונה בבית יהושוע ומסקנות ועדת החקירה אך מה למה ומדוע יפורסם בפעם אחרת מסיבות שונות ומשונות הנוגעות לבטחון המדינה. YNET יכולים להמשיך ולקשקש עד לשנה הבאה....וגם בשנה שלאחריה כי עליי זה כבר לא עושה רושם....עוד גיבוב של שטויות בלי נימוקים ועובדות קונקרטיות מלבד תמונה באיכות ירודה מטלפון סלולרי שצילם נוסע טמבל אולי לפני שנתיים וחצי. YNET....יש לי כמה שאלות אליכם: 1. היה ומהירות הנסיעה לא הייתה יורדת והייתה מתרחשת שוב תאונה, הייתם חוגגים על התחת של רכבת ישראל מאחר ולא יישמו את המלצות ועדת החקירה? 2. מדוע לא ציינתם לשבח את העובדה שרכבת ישראל מיישמת את החלטות ועדת החקירה? 3. האם חשבתם שלכם יש חלק גדול באשמה על הורדת מהירות הנסיעה? גרימת האיחורים וכל הבעיות ברכבת בגלל הכתבות המטומטמות שלכם? 4. YNET....אתם חיים על הירח? כנראה הכתבים שלכם צריכים לעלות לצפון, לשמוע כמה בומים ואולי תתעוררו מהסרט שאתם חיים בו. 5. אם רכבת הייתה נפגעת מקטיושה בדרכה לנהריה.....הייתם כותבים שטוב שרכבת ישראל בכל זאת הפעילה את הקו אבל לא משנה שנהרגו 300 איש?...(הצחקתם אותי....בטח!) צאו מהסרט שלכם
ברוך שובך הביתה!
 

mucool2

New member
ערן אתה צודק ב-100%

זאת הכתבה הכי הזויה שנכתבה
אי פעם בYNET....(לא שהדברים שהם כתבו עד היום היו פחות הזויים) אני במהלך כמעט עשרת הימים החולפים "גרתי" ליד מסילת רכבת באזור הצפון, אין טעם לציין היכן. כל רכבת מ6 בבוקר ועד לשעות הלילה וגם אל תוך הלילה כולל רכבות המטענים, קרוניות השירות וכלים הנדסיים שנעו על המסילה בשני הכיוונים אני ראיתי. אם לא הייתי רואה במו עיניי, לא הייתי מגיב כלל. נראה לי שמדובר ברכבת בעייתית אחת וכמה נוסעים מאוד ממורמרים שאליהם צירפו את YNET....שהם כרגיל....________ (תרגישו חופשיים) והנה עשו כתבה מפגרת במיוחד. במהלך כל ימי הפעילות של הרכבת על קו ת"א חיפה.....הרכבות, רובן ככולן היו בתפוסה של פחות מרבע מקיבולתן. היו רכבות שהיו כמעט ריקות לחלוטין.... אני היום נסעתי מבינימינה לבאר שבע ברכבת של 13:00 כמדומני והחלפתי בתל אביב מרכז. מבינימינה לתל אביב ישבתי בקומה העליונה עם עוד 7 אנשים בסה"כ. לאחר מכן ברכבת שיצאה מת"א מרכז הרכבת הייתה בתפוסה של 80% אחרי מעבר בכל תחנות תל אביב בדרכן דרומה. אז על מה לעזעאזל הם מקשקשים? להאטת הרכבות באזור הצפון יש סיבות נוספות מלבד התאונה בבית יהושוע ומסקנות ועדת החקירה אך מה למה ומדוע יפורסם בפעם אחרת מסיבות שונות ומשונות הנוגעות לבטחון המדינה. YNET יכולים להמשיך ולקשקש עד לשנה הבאה....וגם בשנה שלאחריה כי עליי זה כבר לא עושה רושם....עוד גיבוב של שטויות בלי נימוקים ועובדות קונקרטיות מלבד תמונה באיכות ירודה מטלפון סלולרי שצילם נוסע טמבל אולי לפני שנתיים וחצי. YNET....יש לי כמה שאלות אליכם: 1. היה ומהירות הנסיעה לא הייתה יורדת והייתה מתרחשת שוב תאונה, הייתם חוגגים על התחת של רכבת ישראל מאחר ולא יישמו את המלצות ועדת החקירה? 2. מדוע לא ציינתם לשבח את העובדה שרכבת ישראל מיישמת את החלטות ועדת החקירה? 3. האם חשבתם שלכם יש חלק גדול באשמה על הורדת מהירות הנסיעה? גרימת האיחורים וכל הבעיות ברכבת בגלל הכתבות המטומטמות שלכם? 4. YNET....אתם חיים על הירח? כנראה הכתבים שלכם צריכים לעלות לצפון, לשמוע כמה בומים ואולי תתעוררו מהסרט שאתם חיים בו. 5. אם רכבת הייתה נפגעת מקטיושה בדרכה לנהריה.....הייתם כותבים שטוב שרכבת ישראל בכל זאת הפעילה את הקו אבל לא משנה שנהרגו 300 איש?...(הצחקתם אותי....בטח!) צאו מהסרט שלכם
ערן אתה צודק ב-100%
 
צודק....!

זאת הכתבה הכי הזויה שנכתבה
אי פעם בYNET....(לא שהדברים שהם כתבו עד היום היו פחות הזויים) אני במהלך כמעט עשרת הימים החולפים "גרתי" ליד מסילת רכבת באזור הצפון, אין טעם לציין היכן. כל רכבת מ6 בבוקר ועד לשעות הלילה וגם אל תוך הלילה כולל רכבות המטענים, קרוניות השירות וכלים הנדסיים שנעו על המסילה בשני הכיוונים אני ראיתי. אם לא הייתי רואה במו עיניי, לא הייתי מגיב כלל. נראה לי שמדובר ברכבת בעייתית אחת וכמה נוסעים מאוד ממורמרים שאליהם צירפו את YNET....שהם כרגיל....________ (תרגישו חופשיים) והנה עשו כתבה מפגרת במיוחד. במהלך כל ימי הפעילות של הרכבת על קו ת"א חיפה.....הרכבות, רובן ככולן היו בתפוסה של פחות מרבע מקיבולתן. היו רכבות שהיו כמעט ריקות לחלוטין.... אני היום נסעתי מבינימינה לבאר שבע ברכבת של 13:00 כמדומני והחלפתי בתל אביב מרכז. מבינימינה לתל אביב ישבתי בקומה העליונה עם עוד 7 אנשים בסה"כ. לאחר מכן ברכבת שיצאה מת"א מרכז הרכבת הייתה בתפוסה של 80% אחרי מעבר בכל תחנות תל אביב בדרכן דרומה. אז על מה לעזעאזל הם מקשקשים? להאטת הרכבות באזור הצפון יש סיבות נוספות מלבד התאונה בבית יהושוע ומסקנות ועדת החקירה אך מה למה ומדוע יפורסם בפעם אחרת מסיבות שונות ומשונות הנוגעות לבטחון המדינה. YNET יכולים להמשיך ולקשקש עד לשנה הבאה....וגם בשנה שלאחריה כי עליי זה כבר לא עושה רושם....עוד גיבוב של שטויות בלי נימוקים ועובדות קונקרטיות מלבד תמונה באיכות ירודה מטלפון סלולרי שצילם נוסע טמבל אולי לפני שנתיים וחצי. YNET....יש לי כמה שאלות אליכם: 1. היה ומהירות הנסיעה לא הייתה יורדת והייתה מתרחשת שוב תאונה, הייתם חוגגים על התחת של רכבת ישראל מאחר ולא יישמו את המלצות ועדת החקירה? 2. מדוע לא ציינתם לשבח את העובדה שרכבת ישראל מיישמת את החלטות ועדת החקירה? 3. האם חשבתם שלכם יש חלק גדול באשמה על הורדת מהירות הנסיעה? גרימת האיחורים וכל הבעיות ברכבת בגלל הכתבות המטומטמות שלכם? 4. YNET....אתם חיים על הירח? כנראה הכתבים שלכם צריכים לעלות לצפון, לשמוע כמה בומים ואולי תתעוררו מהסרט שאתם חיים בו. 5. אם רכבת הייתה נפגעת מקטיושה בדרכה לנהריה.....הייתם כותבים שטוב שרכבת ישראל בכל זאת הפעילה את הקו אבל לא משנה שנהרגו 300 איש?...(הצחקתם אותי....בטח!) צאו מהסרט שלכם
צודק....!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה