YNET ביקורת על X300 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3512486,00.html פאר היצירה.
R RoyBO New member 28/2/08 #1 YNET ביקורת על X300 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3512486,00.html פאר היצירה.
Y Y. Welis New member 28/2/08 #3 אהבתי את המודם הסלולארי המובנה שדורש רק SIM והוא מתחבר לרשת הנדרשת. רעיון נהדר שהלוואי ויעבור הלאה גם לזולים יותר.
אהבתי את המודם הסלולארי המובנה שדורש רק SIM והוא מתחבר לרשת הנדרשת. רעיון נהדר שהלוואי ויעבור הלאה גם לזולים יותר.
R RoyBO New member 28/2/08 #4 המחשב הנייד הכי מדהים שיש כרגע עם דגש על נייד! http://www.pc.ibm.com/europe/x300/en/index.html?il&cc=il&cc=xe&re=home_a_xe
המחשב הנייד הכי מדהים שיש כרגע עם דגש על נייד! http://www.pc.ibm.com/europe/x300/en/index.html?il&cc=il&cc=xe&re=home_a_xe
י יאיר B New member 29/2/08 #5 עושה בית ספר למקבוק אייר וגם זול ממנו כשמשווים בין אותה הקונפיגורציה עם כונן ע-SSD.