XVID

XVID

הורדתי סרט שהוא בפורמט XVID ואני לא מצליח לפתוח אותו! בDIVX זה אומר שהוא נכשל לפתוח את הקובץ בווינאמפ3 ובמדיה פליר 9 זה רק משמיע את הקול אבל אין תמונה! מה עושים?
 
סרטים ב-XVID.

זה פורמט טוב אבל בעייתי. צריך מקודד XVID שאפשר להביא מ- www.divx-digest.com. מעבר לכך רוב הסרטים מקודדים בסאונד של AC# שזה מאד בעייתי ולכן צריך להוריד את הסאונד כ-WAV, לשנות את שם הקובץ ל-AC3 ולקודד בערת כלים מיוחדים חזרה ל-WAV. אח"כ לוקחים את הקובץ סאונד שנוצר ומחברים אותו בחזרה לסרט.
 
למעלה