The Beast Master
New member
XVID
הורדתי סרט שהוא בפורמט XVID ואני לא מצליח לפתוח אותו! בDIVX זה אומר שהוא נכשל לפתוח את הקובץ בווינאמפ3 ובמדיה פליר 9 זה רק משמיע את הקול אבל אין תמונה! מה עושים?
הורדתי סרט שהוא בפורמט XVID ואני לא מצליח לפתוח אותו! בDIVX זה אומר שהוא נכשל לפתוח את הקובץ בווינאמפ3 ובמדיה פליר 9 זה רק משמיע את הקול אבל אין תמונה! מה עושים?