Xerox & Illumination - XI

Bahzay

New member
Xerox & Illumination - XI

יש לי את האלבון, הבעיה היא שהוא ברצועה אחת... למישהו יש טראק ליטס של האלבום יחד עם האורכים של הטראקים? אה כן ואם איזה תוכנה לחתוך?
 
יש לי את מה שאתה מחפש

יש לי אותו בעיה כמו שיש לך באלבום אחר.... מה שרשמתי למעלה איך חותכים אותו?
 

Bahzay

New member
פיספסת את הקטע

אני צריך את האורכים של הקטעים כדי שאני אדע איפה לחתוך
 

TRANCE ADDICT

New member
גייבר כנס..

תוריד את התוכנה musiCutter אליה אתה מכניס את כל הסט של האלבום משיג את הקובץ שנקרא cue של האלבום וחותך...
 
תודה אחי אבל...........

אם הורדתי אלבום כלשהו למחשב ולא רשום לו את הקובץ שנקרא cue יש אפשרות עדיין לחתוך אותו?
 

Mike A

New member
ת'אמת כן

ככה פתרתי את הבעיה שהיתה לי ב shpongle החדש חח
 
ניסיתי כבר הקובץ קיו פייל דפוק

מי שש לו קבצי קיו לכמה לאלבומים ואוספים מהזמן האחרון שיפנה הכוונה לקבצי קיו תקינים שלא חיפפו בעריכה שלהם
 

Bahzay

New member
הקובץ קיו של זה באמת דפוק

זה מראה לי בווינאמפ שהטראקים באורך של 44 דקות... טוב לא נורא... יש לך מושג איך הקובץ קיו של VA - Re-Start ???
 

X Ripper

New member
פיצול קבצים עם מיוזיק קאטר-המדריך

1. חילוץ התוכנה מקובץ הzip - לאחר שהורדתם את הקובץ zip של התוכנה: musiCutter0.7.2.zip חלצו אותו לתיקייה שאתם בוחרים. לאחר החילוץ כנסו לתיקייה ופתחו את הקובץ musiCutter.exe סיימתם, עברו לשלב 2. 2. הכרת התוכנה וכפתוריה - לאחר פתיחת התוכנה, בחרו בצד שמאל למעלה את התיקייה של האלבום: http://rotter.name/madric/guide1/4232b2160b71dee5.jpg לאחר מכן אתם תראו שיש בחלון הקטן הצמוד לחלון שבחרתם בו את התיקייה את הקובץ mp3 של האלבום: http://rotter.name/madric/guide1/4232b2a30deb9c03.jpg לחצו עליו פעמיים, נפתחה לכם רשימת השירים מסודרים? :: http://rotter.name/madric/guide1/4232b33a0fff1325.jpg אם לא, בחרו באפשרות "Import From File...": http://rotter.name/madric/guide1/4232b3cd125056a7.jpg בחרו בקובץ cue של האלבום ופתחו אותו. אחרי שהצלחתם ומופיעה לכם הרשימה לחצו על הכפתור Cut Now!: http://rotter.name/madric/guide1/4232b46215a086a7.jpg עכשיו המתינו עד שהתוכנה תסיים לפצל את הדיסק: http://rotter.name/madric/guide1/4232b743215c5214.jpg לאחר שהוא סיים יופיע לכם חלון סיכום עם כל השירים שהוא חילק, שניות וכו': http://rotter.name/madric/guide1/4232b70f20644256.jpg זהו. סיימתם לפצל את הדיסק. גשו לתיקייה של האלבום ותגלו שכל האלבום מחולק: http://rotter.name/madric/guide1/4232b6501d126575.jpg
 
למעלה