../images/Emo58.gifוואו..
עוד לא התאוששתי מזה שהעיפו לי את אוסטין אז כבר מעיפים לי את לורה?!?! על חשבון דניאל שמזמן היה צריך לעוף?! מה נסגר?! יש לי דה זה וו לסנג'איה..וואי.. חבל שדיאנה לא שרה, אואן היה ממש טוב, גם אלכסנדרה היה טובה, לא כמו ליאונה,קלי או קרלי אבל טובה.. לורה מדהימה! וכל השאר לא ממש עניינו אותי.. ה' יודע למה דניאל עדין שם, ר'ייצל לא הייתה משהו וJLS סבבה..חבל ששני הווקאליסטים הכי מעניינים כבר לא שם..