X-Factor טופ 11

Mikey Weiss

New member
X-Factor טופ 11 ../images/Emo58.gif

כבר הוסיפו את רשימת השירים למטה, אבל אני אוסיף גם כאן, כדי שיהיה לשרשור של התכנית השבועית. תוצאות וביקורת ישורשרו בנפרד... נושא השבוע: מייקל ג'קסון. (eek). רשימת השירים לפי סדר ההופעה: 1. אלכסנדרה (בנות) - I'll Be There 2. סקוט (בנים) - She's Out of My Life 3. רות (25+) - I Just Can't Stop Loving You 4. גירלבאנד (להקות) - Heal the World 5. לורה (בנות) - You Are Not Alone 6. אוסטין (בנים) - Billie Jean 7. דניאל (25+) - One Day in Your Life 8. JLS (להקות) - The Way You Make Me Feel 9. דיאנה (בנות) - Man in the Mirror 10. רייצ'ל (25+) - Dirty Diana 11. אואן (בנים) - Ben
 

Mikey Weiss

New member
תוצאות ../images/Emo58.gif ../images/Emo58.gif ../images/Emo58.gif

אחרי הצבעת הקהל, נקבע שהמשתתפים שקיבלו את מספר ההצבעות הנמוך ביותר הם: רות וגירלבאנד. בדו קרב ביניהם הבנות שרו שיר שהן בחרו. רות שרה את Purple Rain של פרינס. גירלבאנד שרו את I Don't Want to Miss a Thing של, נו, באמת. הצבעת השופטים: לואי הצביע ראשון, וכצפוי בחר להגן על הקבוצה שלו, והצביע להדיח את רות. דני, כצפוי, בחרה להגן על המתחרה שלו, והצביעה להדיח את גירלבאנד. שריל החליטה שהיא ממש לא צריכה להקת בנות חדשה שתתחרה בגירלז אלאוד, ואחרי ההדחה של באדלאשס בשבוע שעבר, עשתה עוד צעד כדי להיפטר סופית מלהקות בנות בתכנית, והצביעה נגד גירלבאנד. סיימון, שעד עכשיו היה עסוק בלהזיל ריר על רות יצא זמנית מדעתו והצביע להדיח אותה מהתכנית. כמו בשבוע שעבר, במקרה של תיקו בין השופטים, ההכרעה חוזרת לקהל, ומבין שני המתחרים שקיבלו את מספר ההצבעות הנמוך ביותר, מודח המתחרה שקיבל פחות קולות. מסתבר שזה שהשבוע לא היתה עוד להקת בנות שתבלבל את הצופים לא ממש עזר לבנות גירלבאנד, שהצטרפו לבאדלאשז והלכו הביתה, והשאירו את לואי עם קבוצה אחת בלבד, בעוד שלושת השופטים האחרים עדיין מגובים בהרכב מלא. מה שכן, אני חושבת שיעברו עוד כמה שבועות טובים עד שלואי יחזור להיות בעמדת הדחה. JLS לא הולכים לשום מקום.
 

Mikey Weiss

New member
וקצת יותר בהרחבה... (חלק 1)

הייתי צריכה לעבוד היום, ולכן ברור שישבתי תוך כדי צפייה ופשוט הקלדתי מה שעבר לי בראש. כזו אני, יעילה ואפקטיבית. 1. אלכסנדרה (I'll Be There) - היא זמרת מעולה, ומבחינה ווקאלית היא היתה מצוינת, אבל כל העיבוד וההופעה של זה, עם תנועות הידיים וזמרי הליווי שמתנועעים מצד לצד ברקע גרמו לי להרגיש כאילו אני צופה בשיר של בריטניה באירוויזיון 1984. לא שאני זוכרת איזה שיר זה היה, אבל אתם יודעים למה אני מתכוונת. (שופטים: לואי כרגיל מנסה לחפות על זה שהוא לא קיבל אותה לפני שלוש שנים, לסיימון יש את החוצפה להגיד שבחירות השירים לאלכסנדרה הן צפויות - ויטני בשבוע שעבר, מריה השבוע, אולי כדאי שהוא יסתכל על השירים שהוא בחר לליאונה לואיס, הליפסטיק של דני מדהים, ושריל היתה גדולה מהחיים עם "ממתי לשיר את מריה זו בחירה בטוחה? ניסיתי לשיר מריה בעצמי, וזו ממש לא בחירה בטוחה", מה שבעצם גם מהווה הודאה בכך שמה שכולם אומרים זה נכון והבנות בגירלז אלאוד לא ממש יודעות לשיר. בכל מקרה, כל השופטים מעריצים את אלכסנדרה. הלאה) 2. סקוט (She's Out of My Life) - דרמה של שעה על איך הבחירה של סיימון לשיר עבור סקוט בשבוע שעבר היתה מזעזעת, פשוט כי זה נתן להם הזדמנות להתעלק עוד קצת על ההודאה של סיימון בטעות שלו, שכולנו יודעים שזה לא קורה הרבה. אה, והיה גם שיר. השיר של השבוע, כאילו, למרות שלא ממש דיברו על זה עד שסקוט התחיל לשיר. ובתור אחד שמדבר על בחירות שירים "צפויות" - סיימון, לתת לבחור אחד שלך לשיר שיר שנתת לבחור אחר שלך לשיר באודישנים זו לא בדיוק הבחירה הכי מקורית בעולם. בכל מקרה, בהיעדר כוריאוגרפיה כל מה שסקוט היה צריך לעשות היה לעמוד מול מיקרופון ולשיר, ולהתרכז קצת יותר בווקאלז שלו, וזה היה הרבה יותר טוב משבוע שעבר. הקול שלו עדיין לא מיוחד או יוצא דופן, אבל הוא שר נקי, שר את כל התווים במיקום הנכון שלהם, והוא חמוד באופן כללי. אני אפילו שוקלת לשנות את דעתי לגבי זה שהוא יהיה המודח הבא, או אפילו שהוא לא יהיה המודח הראשון מקטגוריית הבנים. אני בהחלט חושבת שזה שהוא חמוד (ויש לו עיניים יפות) יעזור לו לקבל הצבעות מהבנות, כמו בכל תכנית כזו, אבל ראיתי כבר מקרים הרבה יותר מזעזעים של בנים חמודים שמקבלים הצבעות מבנות 13, ולפחות הוא לא מזייף את דרכו להצבעות האלו. השופטים ממשיכים להיות נחמדים באופן חשוד, אבל זה רק השיר השני, אז יש זמן. וסיימון אמר Bloody בשידור. חמוד. 3. רות (I Just can't Stop Loving You) - מתחילים בויכוח על אם היא צריכה לשיר בספרדית או לא. דני טוענת שהיא לא צריכה לשיר בספרדית כל שבוע, שזה טיעון סביר בעקרון, אבל שירים של מייקל ג'קסון הם כל כך משעממים, במיוחד אלו שנבחרו לתכנית היום - בינתיים לפחות - שלשיר את הגרסא הספרדית של השיר, שאנשים מן הסתם פחות מכירים, היה גורם לה להיות קצת יותר יוצאת דופן, במיוחד בהתחשב במיקום שלה בסדר ההופעה, לא ממש ממש בהתחלה כדי שיזכרו אותה, ומאד רחוק מהסוף. ההתחלה היתה קצת חלשה, אבל דווקא חשבתי ששאר ההופעה היתה מצוינת, כי אפילו הצלחתי לשמוע אותה עד הסוף, ואני די שונאת את השיר הזה. (למעשה, בינתיים הצלחתי לשמוע את כל השירים עד הסוף, שזה מפתיע בהתחשב בעובדה שאני לא סובלת את מייקל ג'קסון. יש לו בערך שניים וחצי שירים שאני כן אוהבת, והם שניים מהסינגלים היותר מאוחרים ופחות מצליחים שלו - History ו Stranger in Moscow שכמובן אף אחד לא שר) השופטים ממשיכים להיות חביבים להחשיד, אבל סיימון אומר את מה שאני אמרתי - הא! - על זה שברגע שהיא לא שרה בספרדית היא לקחה את מה שעשה אותה יוצאת דופן וגרם לה להתמזג בשאר הקהל, ושהיא עשויה להיות בצרות הערב, מה שמוכיח שלא משנה באיזו ארץ הוא נמצא, סיימון עדיין תמיד צודק. (אבל בתחרות בין פאולה ורנדי לדני, שריל ולואי, אני עדיין מעדיפה את הפאנל הבריטי, כי לפחות יש סיכוי לשמוע מהם משהו אינטילגנטי מפעם לפעם, או לפחות משפטים שלמים ומילים שאפשר למצוא במילון אוקספורד - לא, רנדי, "dawg" זה לא באנגלית). 4. גירלבאנד (Heal the World) - כבר הייתי כל כך גאה בעצמי ששרדתי שלושה שירים של מייקל גקסון ואז הן הגיעו עם אחד השירים השנואים עליי בכל הזמנים. בקליפ לפני השיר סיימון חוזה אסון קולוסאלי, ואני נוטה לחשוב את אותו הדבר בדיוק. אוקיי, הן מכאיבות לי. השיר הזה מספיק גרוע גם ככה, אבל כששרים את הקולות ומתעלמים מדברים שוליים כמו "הרמוניה" זה מחריד. (הבעות הפנים של סיימון בזמן השיר, לעומת זאת, קורעות). תגידו, השמלות של הבנות בגירלבנד, זה לא מהתלבושות של ישראל באירוויזון 95? ב"אמן"? (בניגוד לתזכורת האירוויזיון הראשונה שלי למעלה, הפעם אני אפילו לא צוחקת). שופטים: דני לא אוהבת את השיר (ובצדק), הבנות אומרות שהן אוהבות את המשמעות של השיר וגורמות לי פלאשבקים מכאיבים לאמריקן איידול בשבוע של איידול גיבס בק, סיימון שוב מתעלם מההיסטוריה של עצמו בתכנית ומעיר על השימוש בגימיקים במהלך ההופעה שלהן, כשהוא בעצמו שבר כל שיא של שימוש בגימיקים עם ההרכב שלו בשנה שעברה עם Same Difference. 5. לורה (You Are Not Alone) - טוב, אם כבר היו חייבים לעשות ערב מייקל ג'קסון, לא יכלו לעשות את זה יותר מאוחר, עם פחות מתחרים, כדי שיהיו לי פחות שירים לסבול? מה שמוזר עם לורה זה שאני רואה אותה וברור לי שהיא סופר סופר מוכשרת, אבל משהו באיך שהיא שרה מרגיז אותי. אני חושבת שזה הויבראטו שמוציא אותי מדעתי, כי ברור לי שהקול שלה לא נשמע ככה כשהיא שרה "טבעי" ואני רוצה לשמוע אותה טבעי. יותר מאוחר בשיר, כשהיא מתחילה עם התווים הגדולים, יש כמה רגעים של חסד בהם שומעים רק אותה בלי כל הקישוטים, ולדעתי היא הרבה יותר טובה כשהיא שרה נקי. סיימון: "העובדה שהצלחת לגרום לשיר הזה להישמע טוב היא נס". תודה, סיימון. 6. אוסטין (Billie Jean) - טוב, עוד אחד ברשימת השירים שאני שונאת, כאילו, חוץ מהגרסא של כריס קורנל / דייויד קוק (ושיהיה ברור שאין לי בעיה עם זה שקוקי שר את הגרסא של כריס קורנל, והוא שר אותה הרבה יותר טוב). בדיוק כשהתחלתי לכתוב שאני לא רוצה לשמוע את אוסטין שר את הגרסא הזו, הם התחילו לדבר על זה שאוסטין הולך לשיר גרסא שונה מאד מהמקור, ואני מפחדת, מאד. וזו בדיוק הגרסא שהוא שר. גרסת הקורנל. מעניין מה דייויד קוק חושב על זה שסיימון נתן לזמר שלו לשיר את הגרסא הזו. מה שמעניין באיך שאוסטין שר את הגרסא הזו זה שהוא בכל זאת שר את זה עם קול קצת יותר פופי וקצת יותר נשמה, ככה שהוא לוקח את זה למקום קצת אחר מההופעה של קוקי. לא מספיק רחוק כדי לא להשוות את זה להופעה של קוקי, שהיא ברמה אחרת לחלוטין, אבל כדי להיות הוגנים לאוסטין, אם קוק לא היה מופיע את בילי ג'ין באמריקן איידול, הייתי מתרשמת מאד מההופעה הזו. ועוברות בדיוק שתי שניות עד שדייויד קוק מקבל אזכור (כשלואי מספר לנו שהוא רואה אמריקן איידול). סיימון גם מזכיר את דייויד קוק ומזכיר בהפוכה את דיון הקאבר של קאבר ("דייויד קוק אולי שר את זה באמריקן איידול, אבל זה מבוסס על הגרסא של כריס קורנל). שריל שנאה את הגרסא, בלי קשר לזה שאוסטין שר אותה, ולפיכך אני אתעלם ממנה, כי הגרסא הזו זו הדרך היחידה להקשיב לבילי ג'ין בלי לרצות לקפוץ מהחלון. 7. דניאל (One Day in Your Life)- טוב, הוא מותק, באמת, וכבן אדם אני מאד מחבבת אותו. הוא בהחלט התמונה במילון ליד Likeable, אבל מבחינה מוזיקלית, במיוחד מבין המתחרים שנשארו בטופ 10, אין לו מה לחפש שם. אני חושדת, לרוע המזל, שיש מספיק סבתות בבריטניה כדי להשאיר אותו שם עוד כמה שבועות על חשבון מתחרים שקצת יותר ראויים להישאר שם.
 

Mikey Weiss

New member
וחלק שני ../images/Emo58.gif, ו../images/Emo58.gif גם לחלק 1...

(אני אהבלה ולא יודעת לאיית. Likable. סתם רציתי להגיד). 8. JLS (The Way You Make Me Feel) - שיר מספר מיליון ברשימת השירים שאני שונאת, אבל בחירה ממש חכמה לJLS, כי זה שיר קצבי וזה בטח הרבה יותר ב Comfort Zone שלהם מאשר שאר המתחרים. הממ, למרות שהסגנון המוזיקלי של JLS הוא מאד רחוק מהטעם שלי, הבחורים מתחילים להתחבב עליי, ועוד בשבוע מייקל ג'קסון, שזה אומר משהו. וגם זה שמכל השירים עד עכשיו זה הראשון שיש מצב שאני אעשה עליו ריויינד ואראה עוד פעם. זה קיטשי והכל, אבל זה לא נראה מאולץ עליהם, והם נראים כאילו הם נהנים מכל רגע, וזה מוכר. (וסיימון שוב מסכים איתי. או אני איתו. או משהו). 9. דיאנה (Man in the Mirror) - הממ, אני לא זוכרת איך השיר הזה נשמע בכלל. אה, השיר הזה. הקול שלה רעד קצת, אבל יש לה כזה גוון מיוחד שגם ביום חלש עם שיר לא משהו היא יכולה לבצע את חוק מספר 1 של תכניות איידול בקלות יחסית, make a song your own וכו'. היא יכולה לשיר הרבה יותר טוב מזה, והיו כמה מקומות שבהם היא והמנגינה לא נמצאו בדיוק באותו מקום, אבל אנחנו נראה אותה בעוד הרבה הרבה תכניות. והשופטים אהבו את זה הרבה יותר ממני, אבל יכול להיות שהסיבולת שלהם לשירי מייקל ג'קסון קצת יותר מוצלחת משלי. (דרמוט מראיין את שריל, ושריל אומרת משהו כמו "סליחה? אני לא מכירה אף אחד שהוא לא מעריץ של מייקל ג'קסון!" היי, שריל). 10. רייצ'ל (Dirty Diana) - אני יודעת שאני מכירה את השיר הזה, אבל אני לא מצליחה לשיר מילה אחת ממנו. רייצ'ל, הצילי אותי ותזכירי לי בבקשה. הם שוב עושים סיפור מבחירת השיר, והפעם מדגישים באופן מאד ברור שרייצ'ל בחרה את השיר לעצמה. יש אופנוע על הבמה. למה יש אופנוע על הבמה? שונאת גימיקים, שונאת. אה, זה השיר. למה, בשם מייקל ג'קסון, בחורה עם קול של רייצ'ל וכל הקטלוג של הג'קסון, בחרה שיר עם מנעד של שלושה תווים וחצי, ואפילו לא מצליחה לשיר אותם כמו שצריך? הדבר היחיד שעושה את ההופעה הזו נסבלת עבורי היא שרייצ'ל עדיין כל כך מוכשרת לטעמי, שאפילו ביום רע ושיר רע אני נהנית להקשיב לה, אבל היא יכולה לתת הרבה יותר מזה. סיימון ואני שוב מסכימים. זה מתחיל להפחיד אותי. (סיימון: "דיאנה, את עושה את הכל לא נכון". הפאנל קופץ על סיימון ומזכיר לו שהוא מדבר עם רייצ'ל, השם שבשבוע שעבר הוא השתמש בו כדי לדבר עם רות. סיימון: "I don't think I can do this anymore"..) 11. אואן (Ben) - אה, שיר מספר 2,352,354 ברשימת השירים שאני לא רוצה לשמוע בחיים (אם כי, לשם הכנות, נדמה לי שבגיל 15 לשתי דקות וחצי חיבבתי את החידוש שסטיבן גייטלי ובויזון עשו לזה. הממ, סיימון בחר את הילדון האירי לשיר את השיר שלהקת הבנים האירית חידשה. אוקיי. או, אבא של אואן היה ממש חמוד כשהוא היה צעיר! כן, סליחה). בקליפ לפני השיר סיימון אומר שאואן צריך לזכור שיש אנשים בתחרות עם קול יותר גדול משלו, שזה נכון, ואי לכך ובהתאם לזאת, "בן" זו דווקא בחירה מוצלחת לשיר כי היא לא דורשת ווקאלז אימתניים. וואו, אואן מתחיל באקפלה, שזה מסוכן. והוא חמוד, נורא, אבל חמוד בנישה של צריך לככב בגרסא האירית/בריטית של תכניות הילדים המוזיקליות של ערוץ דיסני. טוב, משעמם לי. אני יכולה לראות למה השופטים אוהבים אותו (שזו הגרסא הארוכה לזה שהם יודעים שיש לו מספיק קהל שיצביע לו, נגיד הקהל שצופה בגרסא האירית/בריטית של תכניות הילדים המוזיקליות של ערוץ דיסני) אבל זה הרגיש הרבה יותר ארוך ממה שהטיימר שלי טוען שזה לקח. נגמר! עברו 11 שירים של מייקל ג'קסון ואני עדיין בהכרה! וואו! לואי משוחד כי הוא אוהב אירים, ואז הוא יוצא מדעתו ומהמר על אואן לגמר (אואן בתגובה: אולי זה בגלל שאני אירי). שאר השופטים משתפכים גם, ואז שריל מביאה אותה ביציאה שמחזירה לה את הכבוד שהלך לאיבוד בכל רגעי הערצת מייקל ג'קסון שלה: "כששמעתי שיהיה שבוע מייקל ג'קסון, היה לי ברור שתשיר את '"בן'", היא אומרת לאואן, ואז מסתובבת לסיימון וממשיכה: "אז בחיים, בחיים אל תגיד לי יותר שום דבר על בחירות שירים צפויות ובטוחות." הם כל כך הרבה יותר כיפיים מפאולה ורנדי. כל כך. תקציר, או מה בדיוק עובר על העורכים של ITV בראש כשהם בוחרים את העשר שניות של כל אחד: אלכסנדרה מקבלת את הביט הכי פיטצ'י שלה, סקוט מדגים שירה בסלואו מושן בדרכו לשיא גינס לזמן הכי ארוך בו לוקח לשיר מילה, רות מנופפת בידיים, גירלבאנד מדחיקות הרמוניה, לורה לא מדחיקה את הויבראטו, את אוסטין מראים כשהוא שר את החלק שנשמע הכי פחות דומה לגרסא של קורנל, דניאל עושה לי דה ז'ה וו לאיזה סרט אבל אני לא זוכרת איזה, JLS מעולים, דיאנה חמודה, רייצ'ל מתעלמת מהסולם שהיא אמורה לשיר בו, ואואן הולך לככב בהיי סקול מיוזיקל 7, שעד שיעשו אותו הוא יהיה מספיק מבוגר כדי להשתתף בו. סדר בראש: אהבתי את JLS, דיאנה, אלכסנדרה ורות'. ונראה לי שגם אוסטין, בערך. את השאר אני לא זוכרת או שאני בהדחקה. תוצאות: גירלז אלאוד, תשתקו. מה שאני אוהבת בתכניות תוצאות זה שהשופטים עומדים עם המתחרים שלהם, התגובות תמיד מעניינות. ויש עליהם מיקרופונים, אז אפשר לשמוע גם את התגובה שלהם ולא רק לראות אותם. אני מבינה מה גירלבנד עושות בבוטום 2, אבל מה רות עושה שם לעזאזל? דו קרב: רות מתחילה עם Purple Rain, וגם עם התפרקות ווקאלית מרשימה, עד שבאמצע השיר היא נזכרת שהיא יודעת לשיר ומתעלמת מהלחץ של להיות בוטום 2 ומפגיזה, אבל היא עדיין לא שרה אף מילה בספרדית, ולפי הפרצוף של סיימון כשהיא מסיימת, הוא לא אוהב את זה. גירלבנד, שרות את הדבר ההוא של אירוסמית', ומחזיקות ידיים, ואני רוצה להקיא, ואז הן מתחילות לשיר ואני רוצה להריץ קדימה. וגם מריצה קדימה. איכסה, פיכסה. הצבעת שופטים - סיימון מלמד את רות לקח על הספרדית, ומצביע לגירלבנד. אין מצב, בחיים, שמישהו בהפקה לא גילה לו מה תוצאות הצבעת הקהל. ובשבוע הבא רות ודני יקפלו את הזנב ויתנו לה לשיר משהו של שקירה, או מה שלא יהיה הנושא בשבוע הבא, אבל בספרדית. (האורות על הבמה כשמכריזים על תיקו בין השופטים הם אדומים ומפחידים והרבה). דרמוט שולח את גירלבנד הביתה, וITV מחליטים לחסוך ללואי את התענוג של להראות את הבעת הפנים שלו מיד עם ההכרזה על זה שהוא נשאר רק עם להקה אחת בשידור חי, וקליפ הרגעים הגדולים של גירלבנד נותן לו מספיק זמן להתאפס על עצמו כדי להראות עצוב אבל דיפלומטי. ונגמר, עד לשבוע הבא. בו בתקווה דניאל ילך לטייל בבוטום 2 ביחד עם סקוט או אואן.
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gifאהבתי מאוד לקרוא את הסיכוםשלך!

התחברתי להמון דברים,למרות שאני חולק קצת כמובן [אבל את דעתי אפרט בהמשך] ואני נהנה מהסגנון כתיבה שלך. תמשיכי לכתוב
. [מקווה שיהיה לי זמן לפרט על התוכנית יותר מאוחר היום,בנתיים אני חייב לעוף].
 

Mikey Weiss

New member
ובהמשך לדיון על להקות באקס פקטור...

הנה משהו מהתכנית האחרונה של האקס פקטור הספרדי, מקווה שתוכלו להעריך את הגאוניות גם בלי להכיר את השיר המקורי ולמרות שזה בספרדית, אבל רק לשם השוואה הלינק לשיר המקורי מצורף גם: http://www.youtube.com/watch?v=eICBC451AD8 http://www.youtube.com/watch?v=nZHs4C0gyYE
 

Mikey Weiss

New member
וניצ"לוש X Factor בתפוצות אחרון לעצמי...

עדיין בעניין הלהקות.. קצת יותר למטה נתתי את הלינק הזה, לאודישן של להקה באקס פקטור היווני שזכה לתואר האודישן הכי חמוד שראיתי: http://www.youtube.com/watch?v=BlrV_IR3hZI בבוט קמפ הם שרו את Save Tonight של Eagle-Eye Cherry - http://www.youtube.com/watch?v=LMsHoWbKreY זה ב3:10, ולצערי הרב מראים חלק קצר מאד מהשיר, אבל הם עדיין חמודים להפליא ואז הם הגיעו לJudges House, וכאילו שלא היתה לי חולשה אליהם ולבחירות השירים שלהם (ולחנון-שיק של הסולן שלהם) עד עכשיו, הם בחרו לשיר שיר שמאד יקר לליבי, לא כזה ידוע ולא בוצע קודם על ידי אף אחד בתכניות איידול שם ורק חיכיתי שמישהו ישיר אותו.. כמעט התעלפתי כשהוידאו התחיל ושמעתי את השיר הזה. כן, אני בריאה נפשית, אני יודעת. ששש. מה שרואים בוידאו זה את סוף השיר, כשהם מתפרעים קצת באודישן, וחמוד להפליא כבר אמרתי? רק תסתכלו על התגובות של המנטור שלהם. http://www.youtube.com/watch?v=DgFJ2uU04Es (הם עברו לשלב השידור החי, אם היה ספק למישהו).
 

LeAnnDylan

Well-known member
דעתי../images/Emo9.gif../images/Emo58.gif

טוב פעם ראשונה שאני רואה את התוכנית, חייבת לציין שהתרשמתי, אחלה זמרים, אחלה פורמט, אובר-אול אני מעדיפה את איידול אבל גם זה נחמד בכל מקרה דעתי על אלה שהופיעו- 1. אלכסנדרה - מסכימה עם סיימון שזה אומנם שיר של מייקל ג'קסון אבל היא שרה אותו בסגנון מאריה. בכל מקרה, טוב כמו מאריה היא לא שרה את זה אבל מספיק טוב היא כן. הופעה לא רעה ויש לה קול ממש יפה. 2. סקוט - הוא חמוד והוא שר יפה אבל השיר ממש שיעמם אותי וכנ"ל להופעה
3. רות - חמודה, יש לה קול טוב, אהבתי את ההופעה וגם הבחירת שיר הייתה טובה
4. גירלבאנד - לדעתי רק לבלונדה יש קול יפה. גם אחת הברונטיות שרה נורמלי אבל כולן יחד לא נשמעות טוב, זה קצת צווחני. אבל בכללי אני אוהבת את השיר אז היה לי נחמד אבל לא יודעת לא אוהבת אותן יחד. 5. לורה - אוי ואבוי :S היא ממש מזעזעת. היא שרה נוראי והקול שלה ממש מעצבן. יאק. אפילו לא טרחתי להקשיב עד הסוף><" 6. אוסטין - אוי הוא כזה שווה. למי איכפת מה הוא שר
אבל מה איכפת לי אם הוא גם שר לא רע בכלל^^ 7. דניאל - לא מענין לא התחברתי. 8. JLS - אני שונאת בדרך כלל להקות בנים זה כזה יאק אבל הם חמודים ונסבלים, וזה ששר ראשון ממש חמוד. ההופעה הייתה נחמדה, שיר טוב בכללי אני מחבבת אותם מאוד. 9. דיאנה - היא נראית כמו איימי ויינהאוס בלונדינית לפני גמילה ונשמעת כמו נורה ג'ונס- שתי זמרות שאני ממש לא אוהבת. ואולי זאת הבחירת שיר אבל אהבתי את ההופעה הזאת. היא הייתה נחמדה פלוס. 10. רייצ'ל - לא אהבתי 11. אואן - מה הוא בן 8?
אני חושבת שחוץ מהעובדה שהוא חמוד וקטן אין בו שום דבר מיוחד. לא התלהבתי ממנו. ויעשה משהו עם השיער שלו><
 

dsneddon

New member
דעתי ../images/Emo58.gif

1. אלכסנדרה: כביכול הופעה טובה... היא שרה את זה בסדר אבל זה ממש לא היה מעניין... זה מזכיר לי הרבה הופעות שיש באמריקאן איידול של זמרים טובים אבל חסרי יחוד ואישיות... 2. סקוט: היה נחמד... חבל שאוסטין לא שר את השיר הזה. היה סביר. 3. רות: ממש ממש לא אהבתי. ביי ביי... 4. גירלבאנד: כל כך סתם, שזה כבר לא מצחיק... אהבתי אותן בהתחלה אבל הן פשוט לא שרות כזה טוב. they're no sugababes or all saints. 5. לורה: זה התחיל מאוד עדין, מאוד שקט, עם קצת מניירות של לורה, שעשו את זה נעים אבל מיוחד... החלק השני היה פשוט מעולה... הכל פתאום עבד מעולה, היתה לי קצת הרגשה של "שיר ניצחון"... עם הזיקוקים והתווים הגדולים. 6. אוסטין: הוא שר ממש טוב, והוא מקסים, אבל פחות התלהבתי מההופעה הזאת. אני חושב שהוא היה צריך לשיר את She's Out Of My Life שהוא שר בבוט קמפ. זה הזכיר יותר מדי את דיוויד קוק באמת, ובגלל זה זה היה נשמע לא מיוחד. 7. דניאל: סתם חבל שהוא בכלל הגיע לשלב הזה... בחור טוב ששר יפה בבית, אבל הוא לא כוכב ואני לא רואה אותו מוכר דיסקים 8. JLS: מצד אחד זאת היתה הופעה טובה, ומגיע להם להשאר, אבל אני לא רואה את עצמי מקשיב לדיסק שלהם... 9. דיאנה: ההופעה הכי טובה הערב לדעתי, לצד לורה. יש לה המון גליצ'ות בקול אבל זה בדיוק מה שבמיוחד שלה... היא כל כך שונה ומיוחדת זה פשוט כיף לשמוע ולראות אותה. השיר מאוד התאים לה, זה היה מעולה. 10. רייצ'ל: היא יודעת לשיר, את זה אנחנו יודעים... אבל השיר היה סתמי, ההופעה היתה מוגזמת... היא מתחילה קצת להפחיד אותי עם התנועות שלה, זה כבר לא נראה לי טוב. 11. אואן: הבן הכי חלש לדעתי, יותר מדי מגבלות בקול... ההתלהבות סתם כי הוא ילד ונראה יצור חמוד... נו טנקס TOP3 בשבילי: לורה, דיאנה, אוסטין. כל השאר קצת מיותרים לי.
 

Bleed for Me

New member
../images/Emo58.gifאני אעשה את זה בקצרה

ואגיב רק על מי שאני אוהבת: התחלתי לחבב את JLS, הם ממש חמודים,יש שם אחד שאני לא ממש אוהבת אבל סך הכל הם סבבה והייתה להם אחלה הופעה..אני פשוט לא מתה על הלהקות שאקס פקטור, היחידים שאהבתי עד עכשיו היו סיים דיפרנס בעונה הקודמת. השלישיית בנות מדהימה, אין ספק שדיאנה וכמובן לורה
מעולות! גם אלכס סבבה. גם השלישיית בנים מעולה! בדיוק כשחשבתי שאוסטין ישיר את בילי ג'ין כמו מייקל הוא שר את זה כמו כריס קורנל, חבל, הוא פופיסט לא רוקיסט..אבל הוא עדין מעולה. סופסוף שמעו את הווקאלים של סקוט הוא היה סבבה לגמריי ואואן כזה חמוווווווווווווד וואי.. ורייצל הייתה דיי הזויה..בגדןול זהו, היה ברור שגירל באנד יעופו, הן לא משהו, הייתה להם הופעה כל כך קיטצית שהתחשק לי להקיא..וגם על רות ודניאל אני לא משתגעת.. אבל תכלס, אחלה עונה. מחכה לשבוע הבא!
 

ר ו ח ל י

New member
....do wah diddy diddy dum diddy do ../images/Emo58.gif

וואו @__@
אלכסנדרה - קול נהדר ועוצמה טובה, אבל ביצוע שלא היה בו שום דבר ייחודי, מעניין ומדהים. היא לא עלתה על הביצוע האדיר של ליאונה לשיר לפני שנתיים. רות - באמת?
אוסטין - במה בדיוק העיבוד היה מקורי ושונה *שלא נוכל לזהות אותו* ממה שכבר שמענו מדיוויד קוק וכריס קורנל? |: יופי של הופעה, רק שהוא עדיין לא הביא את עצמו ממש מבחינה קולית לטעמי.. סקוט - כן, הרבה יותר טוב משבוע שעבר אבל לא מלהיב.... אוואן -
הוא שר מתוקי וחמודי אבל הוא בכלל בכלל לא מדבר אליי. לא הכי סוחף אותי. רייצ'ל - ::S כמו שבוע שעבר. צעקנית ובאלגניסטית. בקושי הצלחתי להבין מה היא שרה -_- חבל! דניאל - באמת?!
גירלבנד - ^
זוועות. שום דבר שמזכיר להקת בנות! לורה - הרבה פחות טוב משבוע שעבר, לא אהבתי איך שהקול שלה נשמע בשיר הזה. דיאנה - היא מעולה. JLS - הם טובים אבל אני לא אוהבת אותם, לא יודעת למה =S
 

verdax

New member
../images/Emo58.gif הופעות + תוצאות

נשאר משהו להגיד אחרי הסקירה המפורטת של מיקי וייס?
נהנתי לקרוא
מס שפתיים: שבוע מייקל ג'קסון זה לא מיי קאפ אוף טי. *מבצע הליכת ירח* not. * אלכסנדרה - אני לא יכול שלא להשוות בראש לביצוע של ליאונה בפרק הפתיחה של ההופעות של עונה 3. לפיכך, לא התלהבתי. מה לעשות. סקוט - הוא נראה ממש טוב הפעם
*מתעלם מהביצוע* * רות - הויכוח על הספרדית תמוה בעיניי, לא רוצה לשמוע אותה שרה בספרדית. בכל מקרה לא התלהבתי. אבל אהבתי את רוב הביצוע שלה ל- purple rain בתוכנית ההדחה. * גירלבנד - אוי דיי, מספיק עם הקבוצות הזוועתיות, *מריץ קדימה*. * לורה - לא אוהב את השיר, אוהב את לורה. * אוסטין - אם נתעלם לרגע מאחד בשם דייויד קוק, אוסטין נתן ביצוע ממש טוב לשיר הזה וגם ההופעה היתה טובה. חוזר בי מהשוואתו לאנדי וויליאמס של שנה שעברה, האנלוגיה הזו הולכת ועוברת לסקוט. * דניאל - דיי, כבר מאוחר, *מריץ קדימה*. * JLS - למרות שאני שונא את הקבוצות ככלל ואותם כפרט, ושונא את השיר, הם נתנו הופעה טובה. * דיאנה - ההופעה הכי הטובה של הערב. הקטע ה- quirky שלה עובד מבחינתי. * רייצ'ל - oh my... אהמ, מפחיד. השיר של שבוע שעבר התאים הרבה יותר. מקווה שיהיה theme נורמלי שבוע הבא. * אואן - לולו חושב שאואן יהיה בגמר! נו באמת, "אייריש צ'ארם"?! תוכנית התוצאות: כשסיימון היה צריך לבחור בין רות לבין גירלבנד הוא עשה פרצוף עם חיקוי של רידיאן מהעונה הקודמת, או שדימיינתי? אני מניח שהוא ניחש "ניחוש מושכל" שגירלבנד קיבלו את מספר הקולות הנמוך ביותר כשהוא בחר להדיח את רות.
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif הופעות+תוצאות ../images/Emo58.gif

תרשו לי להתחיל דווקא מהסוף. תודה לאל שרות' הייתה בבוטום השבוע,כי אם לא,לא היינו זוכים לקבל את הביצוע הגאוני והמרטיט הזה לפרפל ריין. אם לורה הדהימה אותי בשבוע שעבר,קפצתי מהכסא,תרתי משמע,אחרי הביצוע המדהים של רות'.אז אם זה מה שדורש כדי להיות בבוטום,עלאני. ונעבור לביצועי התוכנית: אלכסנדרה התחילה ובראשי גם מהודד הביצוע של ליאונה. אני חייב לציין שמאוד מאוד נהניתי מהביצוע של אלכסנדרה,אני חושב שהיא אפילו בקטעים מסוימים מאוד הזכירה לי את ליאונה.זו מחמאה. וכשסיימון אמר על האוביס צ'ויס,בדיוק במוחי עברה אותה מחשבה גם שוואלה,היית נותן לליאונה את כל הבחירות הכי ברורות בעולם כל שבוע.לא שזה לא בסדר,כי אלה שירים קלאסיים שהתיבשו על ליאונה בול כשהיא אחת הזמרות הגדולות.אבל די לזיין את השכל. כשסקוט הגיע רציתי להעביר,אבל אמרתי שניתן לזה צ'אנס.הסיבה היחידה שלא העברתי הייתה בגלל שנרדמתי.זוועה. רות' ביצעה את פרפל ריין בצורה גאונית,כבר אמרתי?P: האמת היא שבקשר לביצוע בתוכנית,אני זוכר שמאוד חיבבתי,אבל לצערי פשוט לא זוכר שום דבר מעבר. אז אני לא יודע מה עדיף-ביצוע שחיבבתי ואני לא זוכר [כמו השבוע] או ביצוע שלא חיבבתי,אבל אני זוכר [כמו שבוע שעבר?] מה זה משנה?פרפל ריין
. הביצוע של גירל באנד היה כ"כ מחריד.רציתי להקיא.ושוב,סיימון העז לפתוח את הפה שלו כששנה שעברה סיים דיפרנטס עברו כ"כ הרבה,עם כ"כ הרבה גימיקים.כן,ההופעה עם השעונים והמיטות לא יוצאת לי מהראש עד עכשיו וגורמת לי לסיוטים.איכס.סיימון לפעמים חייב לסתום. לורה-המדהימה!חשוב לציין!כמו שדני אמרה,החלק הראשון של השיר היה טוב,החלק השני היה מדהים!היא תפציץ עוד הרבה,אני לא דואג לה. אוסטין-כשקראתי בבוקר כשהוא הולך לבצע את בילי ג'ין,התחננתי ושרתי כל הדרך לעבודה את הביצוע המקורי וחשבתי איך אוסטין הולך לעשות אותו.רק לשיר,בלי לרקוד,באותו קצב של בילי ג'ין המקורי ועם דיקציה מאוד ברורה.לצערי זה לא היה זה והוא בחר לשיר את הגרסא של כריס,או שמא נאמר דייויד. בואו נאמר שאם דייויד לא היה מבצע את זה,הייתי מקבל את זה בהמון הערכה ומאוד הייתי אוהב.ככה היה לי קשה להתחבר,למרות שהוא שינה פה ושם. המתיחת חולצה באמצע השיר רק הראתה כמה הוא מנסה להוכיח והוא לא באמת 100%.עדיין מחכה לו. דניאל-מישהו באמת נהנה מזה והצביע לו?איתו אפילו לא חיכיתי להרדם והעברתי. JLS-היחידים שאשכרה נתנו לי להרגיש שבוע מייקל ג'קסון!הם היו מעולים,כמה שכמובן זה לא הסגנון שלי.הם נשמענו מעולה וכן.הם להקת בנים מאוד מוצלחת לטעמי. דיאנה-אהובתי הקטנה
.היה ביצוע מדהים,כמובן שהכי טוב הפרק!!לא חשבתי שהיא תזכה לכ"כ הרבה הערכה בזמן העונה ואני מאוד מאוד שמח שכן.הלוואי וימשיך לה.היא מיוחדת,מרגשת ומצוינת. הקטע היחיד שהצחיק אותי בהופעה היה בהתחלה כשהיא עמדה,הסתובבה ואז ישבה.אז למה לא התחלנו כבר מההתחלה בישיבה?XD הקטע שהיא שרה עם הגב לשופטים היה ממש יפה. רייצ'ל-אתם יודעים מה?אני חושב שאם בריאן איכסה הזה לא היה מתערב ולא היה שם את ה'קרקס' הזה על הבמה והיא הייתה מתמקדת בשיר,נותנת לו ארגון קצת שונה,אני חושב שזה היה יכול להיות ביצוע מצוין.אבל זה לא קרה. אני בטוח ששבוע הבא יהיה לה שיר שהרבה יותר יתאים לה ואני מאוד מקווה לראות ביצוע ווקלי מעלף. מה שכן,רייצ'ל לפעמים מאוד לא נעימה למצלמה ומשדרת בוטות,מה שקצת מפריע לי בה.אני לא חושב שהיא תשרוד כזה הרבה כמו שאנחנו חושבים. אואן-פימפ ספוט?על מה?עוד הרדמות?ראיתי את זה עד הסוף עם העברת חלונות פה ושם.רק כי ציפיתי למשהו בגלל הפימפ ספוט.שום דבר לא קרה. אוהב אוהב אוהב את שריל!!!!!טוב מאוד שהיא החזירה לסיימון. שריל תעשי לי ילד
. אם רות' הייתה עפה בגלל הדדלוק של סיימון,הייתי מכניס לו את הראש לתוך דיסקמן עם דיסק של סיים דיפרנטס ונותן לו לשמוע אותם כל החיים.שיסבול! אז לסיכום: שלושת ההופעות האהובות עליי הערב: דיאנה,לורה ואלכסנדרה. שלושת ההופעות שגרמו לי להרדם: סקוט,דניאל ואואן. הופעה מזעזעת:גירל באנד.טוב שעפו.ב"ה שבוע הבא סקוט או דניאל.
 

שופישו18

New member
שאלה בבקשה..

אני לא הבנתי..מה ניסגר עם חנה מהאודישנים? ועם הילדה השחורה בת 17 ששרה ויטני ? הן לא עברו??
 

Mikey Weiss

New member
האנה הגיעה עד לסיבוב האודישנים האחרון

היא היתה ממש גבולית אבל בסוף לא נכנסה ל3. לגבי הבת 17 ששרה ויטני, את צריכה להיות קצת יותר ספציפית, כי מישהי שרה ויטני באודישנים בערך כל שלוש דקות.
 

שופישו18

New member
וואי חבל..

השחורה שמה היה ג'ואלי..משהו כזה.. נורא חבל שרק 3 בנות עוברות הלאה..כי חנה הייתה ייחודית מאוד. יש רשימת שירים כבר של התכנית מחר? ואני בן..
 

Mikey Weiss

New member
סליחה, בטעות

אה, ג'ואל - היא פישלה בבוטקמפ ולא הגיעה לטופ 6 בכלל. רשימת השירים יוצאת ממש מעט לפני התכנית.
 
למעלה