WxHxNx יא תותח מזל טוב!!!!!!!!!

ashko

New member
WxHxNx יא תותח מזל טוב!!!!!!!!!

אחי הרגע רק התעוררתי, ועוד לא יצא לי לדבר אתך, אז דרך פה אני רוצה לאחל לך המון המון מזל טוב, שתתעורר כל בוקר עם חיוך על הפנים, מקווה בשבילך שתמצא את האחת ויחידה ושיתגשמו כל משאלותיך ותזכור 17 זה כבר לא צחוק ילד:) נ.ב(גם אתם יכולים להצטרף לברכות)
 

tushtush100

New member
יום הולדת?../images/Emo12.gif

ואני לא ידעתי (?) אבל עכשיו אני יודעת
אז.................... מזל טוף
נ.ב קצת הגזמתי פשוט משעמם לי, וסתם היה לי רגע נדיר של חיוך על הפנים
 

WxHxNx

New member
תראי

אם היום הולדת שלי זה הדבר שגרם לך לחייך אז משימתי הושלמה.. *חוזר בחללית שלו לכוכב הבית*
 

KEiN

New member
../images/Emo49.gif גבר

17 זה ממש ממש ממש ממש לא צחוק
אז תצחק
 

WxHxNx

New member
הממ

קודם כל תודה לכל מי שהטריח את עצמו ורשם לי מזל טוב
ולגביך כמו שאמרתי אני עדיין מנצח אותך במכות וגם במי יורק הכי רחוק!
 
למעלה