WxHxNx יא תותח מזל טוב!!!!!!!!!
אחי הרגע רק התעוררתי, ועוד לא יצא לי לדבר אתך, אז דרך פה אני רוצה לאחל לך המון המון מזל טוב, שתתעורר כל בוקר עם חיוך על הפנים, מקווה בשבילך שתמצא את האחת ויחידה ושיתגשמו כל משאלותיך ותזכור 17 זה כבר לא צחוק ילד

נ.ב(גם אתם יכולים להצטרף לברכות)