wistron DRUC-U2 802.11g usb2 adapter

wistron DRUC-U2 802.11g usb2 adapter

שלום יש לי כרטיס רשת אלחוטי מסוג: wistron DRUC-U2 802.11g usb2 adapter שקיבלת מבזק. זה עובד על XP. אבל כרגע שאני מנסה להתקין אותו על חלונות 7 64 ביט יש בעיות. אשמח לעזרה. תודה
 

cheif

Member
מנהל
דרייבר

המתאם הזה ידוע כבעייתי על W7. תנסה את ה׳-driver של ויסטה ואם זה לא יעזור, תפנק את עצמך במתאם אלחוטי חדש שתומך במערכת ההפעלה הזו.
 
חיפשתי בגוגל אחרת לא הייתי מפרסם פה

לא מצאתי כלום. והלינק שהבאת שולח אותי לאתר http://sharecash.org שזה אתר שאתה צריך להתחיל להשתתף בו בסקרים עם מספר פלאפון וספאם שלא מהעולם. אין לינק שעובד?
תודה רבה
 
חבל

חשוב לי לומר שאני לא מאשים ובטח שאין חובה לעזור ...
אתה לא חייב כלום לאף אחד כאן. אבל זה ממש לא עזר. חיפשתי בגוגל לפני שהגעתי לכאן. הלינק שהבאת לא תקין. זה סתם אתר ספאם. אשמח ללינק תקין (או שלא... לא חובה
אבל אז השאלה מה הפורום עוזר אם התשובות הן תחפש בגוגל או תקנה).
 

Gilgamesh1

New member
נסה לחבר למחשב אחר עם XP

ובדוק עם אווסט או משהו דומה איזו חומרה יש במתאם כלומר על בסיס איזה ציפסט הוא בנוי. אח"כ נסה למצוא אצל יצרנים אחרים שמשתמשים באותו צ'יפסט אם יש להם דרייברים ל-win 7 / חוץ מזה- אם קיבלת/קנית בבזק תבדוק אצלם אם יש דרייברים
 

cheif

Member
מנהל
כפי שכבר כתבתי לך

מדובר במתאם עתיק, ש-"בזק" (כך נדמה לי) רכשו בזמנו במחירי חיסול ושאינו נתמך על היצרן שלו (Wistron). הסיבה לחוסר התמיכה נובעת מכך שמדובר במתאם שמבוסס על צ'יפ שכבר לא מיוצר יותר (של חברת INTERSIL). אתה לא הראשון שמחפש DRIVER כזה וכנראה גם לא האחרון. אם תמצא DRIVER ל-VISTA, סביר שהוא יתאים ל-W7 ואם לא, לא תהיה לך ברירה לרכוש חדש. הביקורת שיש לך על הפורום ממש אינה מוצדקת כאן וחבל שאתה לא מעיין בפתרונות אחרים שניתנים כאן.
 
תגובה

קודם כל כתבתי שאתה לא חייב לי כלום, זה ברור
אבל שוב...הגעתי לפורום כי לא הצלחתי למצוא דרייברים. ולקנות חדש זה פתרון שיכלתי "למצוא" לבד. אין לי דברי ביקורת...חוץ מזה שהעיצה תחפש לבד או תקנה לא ממש עזרה
יכלתי ליעץ לי את זה באותה מידה.
 
למעלה