wish me luck...

wish me luck...

מתחילים לחפש עבודה היום... תחזיקו לי אצבעות אנשים.. והרבה חיוכים!!!!!! יום טוב ומקסיםםםםם (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-: (-:
 
תודה נדבי..

אבל דבר ראשון זה את ולא אתה.... ואני מוותרת על הרעיון...מעדיפה להשאר מובטלת..(-: ~~האחת~~
 
לאחת והיחידה גוד לאק

מחזיק לך את כל האצבעות אפילו של הרגליים יש לך מושג עד כמה שזה קשה?????? וברצינות נשמה מאוד מקווה שתצליחי במציאת עבודה בהצלחה :cool: רק בשבילך
 
נפו............(-:

איפה אתה?????? ככה נעלמים לאחת... לא יפה... )-: דורשת שתחזור מהר...!! ~~האחת- בקטע של דרישות~~
 
למעלה