win xp home - התקנה

ashlight

New member
win xp home - התקנה

בבקשה בבקשה, רכשתי דיסק קשיח חדש. בעת התקנה של דיסק ההפעלה מיד לאחר פעולת ה f8 ההודעה אומרת שהיא צריכה להתקין אינפו לxp ואז להדליק מחדש. לאחר ריבוט התהליך חוזר על עצמו וכך כל פעם מחדש....... מה לעשות?
 

duke4you

New member
תפסיק ללחוץ על "ANY KEY"

אחרי ההפעלה מחדש תן לו להמשיך מהדיסק הקשיח ואל תלחץ על מקש כלשהו, כי ההתקנה תתחיל שוב מההתחלה.
 

ashlight

New member
disk error

Press any key to boot from cd A disk error occurred Press Cntr+Alt+Del to restart
 

duke4you

New member
תשנה בBIOS

שסדר הBOOT יהיה קודם דיסק קשיח (לאחר הrestart הראשון).
 

ashlight

New member
ואז אני מקבל..

stop: c0000221 bad image checklsum the imge comdlg32.dll .....
 
למעלה