win xp home - התקנה בבקשה בבקשה, רכשתי דיסק קשיח חדש. בעת התקנה של דיסק ההפעלה מיד לאחר פעולת ה f8 ההודעה אומרת שהיא צריכה להתקין אינפו לxp ואז להדליק מחדש. לאחר ריבוט התהליך חוזר על עצמו וכך כל פעם מחדש....... מה לעשות?