Why can't we all just get along?

הפורום הזה זה עוד לגמרי בקטנה

מה שקורה אצל ריקי ממש מעורר חלחלה.
הלוואי שהמחנות היו יכולים להסתדר, אבל לדעתי כשכל כך ברור לאורך עונה שלמה שיש שני מתמודדים עיקריים על התואר, וכשאחד המתמודדים האלה התחיל בענק והשני מגיע בסיבוב בהפתעה, אין סיכוי שלא תיווצר יריבות, ובשלבים הסופיים גם איבה. אני מחבבת את דיוויד ארצ'ולטה (הוא משעמם אותי, אבל אין לי שום דבר נגדו), אבל המעריצים שלו (לא כאן, בעיקר אצל ריקי) גרמו לי מאוד מאוד לקוות שהוא לא יזכה.
 

Alarma

New member
../images/Emo9.gif מה לעשות יש מקומות שאכן זה גרוע יותר

 

NP16

New member
אני מאד אוהב את שניהם,ומרוצה מהפיינל הזה.

אולי כי אני פשוט במחנה סמיתסון
תודה שהעלת את זה,איזה חמודים,ארצ'ולטה עושה רוח
 
למעלה