Why can't we all just get along? ../images/Emo23.gif
מחנה קוק ומחנה ארצ'ולטה בפורום זה, הנה משהו להנות ממנו
http://www.youtube.com/watch?v=eoIAfvTkuDs שני המתמודדים מפרגנים אחד לשני במחמאות. חמודים.
מחנה קוק ומחנה ארצ'ולטה בפורום זה, הנה משהו להנות ממנו