what do you think?

שמנתולה

New member
אפשר הכל

רק שאין לי רצון לשמש דוגמא ומופת לאחרים. שיתחילו ההומואים להאבק בעד זכויות נשים, אחר כך נדבר.
 

אבא גאה

New member
שתתחלנה הנשים הסטריטיות

להלחם בעד הזכות להורות הומולסבית אח"כ נדבר..... תראי שמנתולה, נורא קל להציב אולטימטומים ולומר "אז נדבר"...... ושוב אני אומר לעולם תהיינה יותר נשים מגברים במלחמה נגד השוביניזם לעולם יהיו יותר הומואים ולסביות מסטרייטים במלחמה נגד ההומופוביה לעולם יהיו יותר יהודים במלחמה נגד האנטישמיות. את מצפה למשהו שלעולם לא יקרה (כי כמה זה "הומואים"? שניים שילחמו זה בסדר, זה מספיק לך? או שאת מצפה לגיוס חירום כולל של כל ההומואים בעולם?) מתאים לך להתרכז רק בשיוויון זכויות לנשים - סבבה זכותך. מאחל לך המון בהצלחה ואולי תראי אותי בסביבה.....(רק אותי בשם עצמי ולא בשם קהילת ההומואים התימנים שחיים בקנדה)
 

שמנתולה

New member
אני לא מציבה אולטימטום

אני פשוט לא מעוניינת לבזבז אנרגיה עבור אחרים שאולי, אם וכאשר, בתנאים כאלו ואחרים, יחזירו לי טובה.
 
ה"אחרים" האלה...

כבר שילמו מראש... יונתן דניאלוביץ', אדיר שטיינר, עוזי אבן, כל חד מהם, ועוד אחרים שלא עולים כרגע בדעתי, סלל כבר דרך, ושכב על הגדר למעננו. (ולמען עצמו..). לא בתור נשים אמנם, אבל בתור מחצית מזוגיות לסבית... ודווקא בגלל שאנחנו משתכרות פחות- פטור ממס שבח, או זכאות להטבות בזכות בת הזוג, כמו גם אימוץ הומואי- שווים לנו כנשים- הרבה יותר. אולי עדיין אין לך דירה שתרצי לרשום גם על שם זוגתך, אבל כשתהייה לך, אני משוכנעת שאלפי השקלים שלא תצטרכי לשלם- יהיו משמעותיים לך.
 

שמנתולה

New member
דוקא בגלל שאנחנו משתכרות פחות

הייתי רוצה להאבק על החמאה, אבל רק אחרי שקיבלתי את הלחם.
 

שמנתולה

New member
המקומות הרבים

שבהם האפליה לא קיימת, איפה הם? כי פה יש שתי נשים שמנסות לקיים את עצמן (וזה עוד טוב, כי את יודעת מה קורה אח"כ כשיש ילדים) ולמרות ששתיהן עובדות בעבודות קבועות ובמשרות מלאות הן עוברות רק במאות שקלים (כל אחת) את שכר המינימום במשק. אחת מהן חשבה עכשו ללכת ללמוד, היא עובדת במוסד אקדמי ואחרי 3 שנות עבודה שם מגיעה לה הנחה של 75% משכר הלימוד. שווה לא? לא! התוספת למשכורתה לאחר התואר תהיה כמאה ש"ח בחודש. במוסד אקדמי!!! רוצה לנחש כמה גברים עובדים איתה? אפס. האפליה הכי גדולה שילדי יסבלו ממנה לא תהיה שהאמהות הלסביות שלהם. היא תהיה האמהות שלהן. נקודה. הילדים יופלו בגלל ששתי נשים הן ההורים שלהם, לא בגלל ששתי לסביות הן ההורים שלהם.
 

אבא גאה

New member
אולי קצת לא קשור

אבל אני חושב שאת לא יכולה לכמת את הערך של התואר שלה רק במאה שקל בחודש......במוסד האקדמאי הספיציפי הזה. התואר הזה יוכל לפתוח בפניה אפשרויות אחרות שכרגע אינה יכולה לגעת בהם שלא לדבר על מה שהיא תקבל אישית מהלימודים עצמם. -------------וכל זה לא בא להמעיט בחשיבות הנושא של שיוויון שכר לנשים עכשיו ומיד
 

שמנתולה

New member
שמע, אתה אופטימי!

באמת לא חשבתי על מגוון האפשרויות שיהיו לה אחרי שהיא תסיים BA כללי. היא תוכל להתקדם ולנהל את המדור בו היא עובדת כרגע, עוד 500 ש"ח למשכורת! היאח הידד! מי לא היה מוכן ללמוד 5 שנים (5 שנים כי מגבילים את מספר ימי הלימוד שמותר לה במקביל לעבודה שכמובן תקוצץ לחצי משרה...) כדי להשתכר 4,500 ש"ח בחודש?
 

אבא גאה

New member
לי זכורות

כמה משרות פתוחות בחברה שבה עבדתי לתפקידים שהמשכורת שלהם היתה 10,000 ש"ח בחודש.....אבל שהיו פתוחות רק בפני בעלי/ות תואר ראשון. אני לא אומר שהמצב בשוק מזהיר אבל יש עוד צד למטבע ואת לא מסתכלת עליו...... ותגידי - מה היא אומרת? בא לה ללמוד? מה מעניין אותה? יעני יש עוד שיקולים לא?
 

שמנתולה

New member
לא בא לה

ולא מעניין אותה. אבל כמו שאומרים אצל הרומנים - נותנים לך תיקח, מרביצים לך תברח... אז היא כנראה תלך ללמוד כי זה כמעט חינם.
 
עכשיו שיכנעת אותי...

שאת חלק מהשמאל הישראלי
. "יקומו כל שני זוכמירים, ויקימו מפלגה!" - זה המנון השמאל בישראל, והנה את כבר איתם. תגידי, את ההכרה בזוגיות ובמשפחה החד-מינית כבר השגנו - שהגיע הזמן להתפצל? (ממתי לסביות הן "מופנמות"? זו את שתמיד נחבאת שם בין הכלים? או אני??? לסביות הרבה פחות מופנמות, אם להכליל, מסטרייטיות...) וביום שנשיג הכרה בזוגיות החדמינית, במשפחה החדמינית, בזכות הפרט להגדרה מגדרית עצמית - איזה עוד מאבק יישאר לנו לנהל בכלל???
 

שמנתולה

New member
אני אהיה חלק מהשמאל

רק כשהשמאל יחליט שעניי עירו קודמים ויתעל את האנרגיות שלו למען שמירה על אזרחי ישראל ולא על אויביה. לגבי המופנמות זאת היתה דוגמא מצויינת לסטיגמות שהכותב השתמש בהם (בחופשיות יתר) ובכך הדגים את חוסר הקשר בין הומואים ללסביות (ובגדול יותר בין נשים לגברים). והלוואי שיגיע מהר היום בו לא נצטרך להאבק וכך נוכל גם להתנתק (חד צדדית?) מהחטוטרת ההומואית שאנו הלסביות נושאות על גבנו.
 
למעלה