observer17
New member
Wharfedale Xarus - איכותי ומתאים ?
בחיפושי אחר רמקולים איכותיים לקולנוע ביתי מתחת ל-3000 ש"ח, הוצע לי בעיקר ה- Diamond 8 של Wharfedale (דגם 8.4 לקדמיים, 8.1 לאחוריים). הבעיה היא שאת הצליל שלהם לא ממש אהבתי בהשואה לרמקולים אחרים(עמום ובאסי לטעמי - אני אוהב צליל יותר צלול). שמעתי גם את ה- Wharfedale Xarus שנמכר במחיר דומה (דגם 4000 לקדמיים, 1000 לאחוריים), ואת הצליל שלו מאוד אהבתי. הבעיה היא שמאוד קשה למצוא עליו חומר (לטוב או לרע) באינטרנט, כך שהוא כנראה לא דגם מאוד פופולרי. בנוסף, מישהו אמר לי שהוא הרבה פחות איכותי כרמקול מה-Diamond, ונועד למוזיקה ולא לקולנוע ביתי (באתר של Wharfedale הוא אכן מתויג בקו ה-HomeDJ ולא ה-Home cinema). האמנם סדרת ה-Xarus פחות איכותית ופחות מתאימה לקולנוע ביתי, כך שכדאי לי להמשיך לחפש ? או שכדאי לסמוך על האוזן וללכת על זה ? תודה!
בחיפושי אחר רמקולים איכותיים לקולנוע ביתי מתחת ל-3000 ש"ח, הוצע לי בעיקר ה- Diamond 8 של Wharfedale (דגם 8.4 לקדמיים, 8.1 לאחוריים). הבעיה היא שאת הצליל שלהם לא ממש אהבתי בהשואה לרמקולים אחרים(עמום ובאסי לטעמי - אני אוהב צליל יותר צלול). שמעתי גם את ה- Wharfedale Xarus שנמכר במחיר דומה (דגם 4000 לקדמיים, 1000 לאחוריים), ואת הצליל שלו מאוד אהבתי. הבעיה היא שמאוד קשה למצוא עליו חומר (לטוב או לרע) באינטרנט, כך שהוא כנראה לא דגם מאוד פופולרי. בנוסף, מישהו אמר לי שהוא הרבה פחות איכותי כרמקול מה-Diamond, ונועד למוזיקה ולא לקולנוע ביתי (באתר של Wharfedale הוא אכן מתויג בקו ה-HomeDJ ולא ה-Home cinema). האמנם סדרת ה-Xarus פחות איכותית ופחות מתאימה לקולנוע ביתי, כך שכדאי לי להמשיך לחפש ? או שכדאי לסמוך על האוזן וללכת על זה ? תודה!