were back!!!!1

were back!!!!1

היה מעולה הדריכו אותי תמנע ממרכז ואיה ממעלה הבשור חוג 14 שליטה ראש שלוש נותן בראש מוזר לי ציליוויזציה... התגעגעתם? [אה, ד"א. ניסינו לכתוב מילים חדשות לילדה כלה. אני אעלה את זה מחר...]
 
הו...שלום !:}

אני לא מאמינה שחזרתם, וואו.כל שניה חשבתי על המדצופי שלי,ניסיתי לחזור אחורה את כל התמונות. ספרי חויות.. ובכלל כל הטתניקים שפה(מנאל ונירית?ואם שכחתי מישהו סליחה)ספרו חוויות..יאללע יאללה! ותעלי את המילים החדשות לילדה כלה באמת! אזור שפלה אימפריה!!!!:)
 

ManelB

New member
חוג שלוש אולי מקבל בראש...

היה פנאן=] אני הייתי בראש אחד חוג 6 משו אש!! הדרכו אותי תמר ולאה והיה הכי מצחיק בעולם:] חוג 6 זה פשוט ה-חוג! אה ואלונה, רק שתדעי שאני הגעתי פאקינ שעה וחצי אחרייך. ראשון נשארו אחרונים באוטובוס!! זה לא אמור לקחת חמש שעות(בדיוק חמש שעות, אני מדדתי) נסיעה מירושלים לראשון!!!!!!! אם היינו באים מאילת היינו מגיעים יותר מוקדם! **עד כאן פינת הקיטורים, תודה ולהתראות**
 
הלוהלו!

תחשבי מה זה בשבילי שאני בדר"כ הקיבוץ הראשון.. 3 שעות בחומה ומגדל! נמ ראש שלוש היה הראש הכי טוב שהיהי עם כל הכבוד עשינו הכי הרבה רעש.
 

jast

New member
עשיתם הרבה רעש הא?

חח עם מה ששמענו על השיכבה שלכם
 
שכבת דרור חזק!!!!

חוג שש ראסטפאן, ראסטפאן חוג שש!! כבר מתגעגעת :] אתם לא יודעים מה הלך במדצ''ופי השגעון היה מטורף היה מטריף היה פשוט פצצה!!!!!!!!!!!!!!!! שכבת פלך קדימה חזק ואמץ! אבל עוד יותר קדימה זה השכבה שלי "שכבת דרור תוביל את הדור"!!! הזמן שם עבר כל כך מהר ואני כל כך מתגעגעת!!!! לסמינר, לחוגים, לצופי, למרדיכים (!!!), לחניכים (!!!) אבל בעיקר ללילות אח אח איזה לילות... איזו שינה. כל כך מתגעגעת אליכם שכבה יפה מאוד שלי. נראה אתכם בקרוב. מי שלא הבין חן ראשון מרכז הכי פגז! :]
 

ManelB

New member
אללה חניייייייי!!!!!!!!!

ברוכה הבאה לפורום:] עכשיו באמת קיני ראשון משתלטים על הפורום...מוקעקעקע באמת החוג שלנו היה הכי טוב מכולם שם... היה לנו את החוג הכי טוב באבילונג(בדיחה פרטית) חחחחח ראסטפאן חוג ,6 חוג 6 ראסטפאן!!!!!
 

jast

New member
חח עזבו זה..

יש כבר שלושה חן בפורום. די. חח
 
למעלה