גרפיקה ? יש כמה סוגים
בעיקרון יש תכנות ל-GDI הפשוט של WINDOWS, או גרפיקה אמיתית, כלומר, DirectDraw. כל עוד אתה לא כותב משחקים או משהו שבאמת צריך גרפיקה מהירה (כמו תוכנת CAD כלשהי), עדיף לך לעבוד עם הכח של ה-GDI (שהוא אולי קצת מבלבל בהתחלה אבל בעיקרון יותר קל לשימוש). אם GDI זה העניין, כתבתי מדריך (באנגלית) אבל לא סיימתי אותו. הוא כולל קצת דוגמאות שמראות שימוש פשוט בפונקציות של ה-GDI. אייי, צריך לסיים מתישהו. אלי