vista או XP?

RoyBO

New member
ברוב המקרים הייתי אומר XP

אבל לקבל XP במחשבים החדשים של היום זה קשה.
 

TheRealHustler

New member
לDELL 1520 מה היית לוקח?

הם לא נותנים לי אפשרות להחליף וזה פרימיום
 

RoyBO

New member
פרימיום זו בעיה כי לא ניתן לשנמך

הייתי שוקל להתקין במקביל לויסטה גם XP ככה שתוכל לעבוד עם שתיהן, חבל למחוק מערכת הפעלה חוקית שמקבלים. אני לא יודע אם אפשר לשים שתי מערכות, יכול להיות שזה לא ממש אפשרי אבל כדאי לברר.
 

RoyBO

New member
אין קשר

פשוט שליש מהדיסק יהיה תפוס על שתי מערכות, אבל אני מניח כשמפעילים את המחשב אפשר לבחור באיזו להשתמש. מציע לך לברר גם בפורום חלונות.
 

Jan22

New member
בדקתי שלשום את VISTA BASIC

וVISTA ULTIMATE ,הן רצות בסדר אבל יש הרבה בעיות חומרה ,התנגשויות ופרצות אבטחה. אם לבחור בין כל גרסאות הVISTA - עדיף לקחת בייסיק. בכלליות בקרוב תצא SP1 עבור ויסטה ...אז נדבר. בכל מקרה בנתיים עדיף לעבוד עם XP . יש לו את SP2 ואוטוטו יוצאת גם SP3 !
 

Jan22

New member
זה לא קשור

יש לה הרבה פרצות אבטחה שקספרסקי לא יכול לדאוג לכולן. (עם כל הכבוד לKASPERSKY INTERNET SECURITY !)
 

RoyBO

New member
גם לXP יש

ברור שהמצב ישתפר עם חבילות התיקון בקרוב
 
למעלה