הייתי שוקל להתקין במקביל לויסטה גם XP ככה שתוכל לעבוד עם שתיהן, חבל למחוק מערכת הפעלה חוקית שמקבלים. אני לא יודע אם אפשר לשים שתי מערכות, יכול להיות שזה לא ממש אפשרי אבל כדאי לברר.
וVISTA ULTIMATE ,הן רצות בסדר אבל יש הרבה בעיות חומרה ,התנגשויות ופרצות אבטחה. אם לבחור בין כל גרסאות הVISTA - עדיף לקחת בייסיק. בכלליות בקרוב תצא SP1 עבור ויסטה ...אז נדבר. בכל מקרה בנתיים עדיף לעבוד עם XP . יש לו את SP2 ואוטוטו יוצאת גם SP3 !