Vera Lynn. כמה שאלות.

CrazySheep1

New member
Vera Lynn. כמה שאלות.

ידוע לי במעורפל שזאת היית זמרת אופרה (או שלא, תקנו אותי) שווטרס העריץ והוא הקדיש לה את השיר Vera. 1) האם זה נכון? 2) שווטרס אומר "remember how she said that we would meet again" האם היא באמת אמרה לו את זה? הם נפגשו בכלל? 3) יש שירים שלה באימיול?
סתם!!!
 

klod bokevski

New member
ממעט הידע שלי

ורה לין הייתה זמרת לא ידוע לי באיזה תחום אם תקשיב מעט למילים של השיר תבין שזה ממש לא שיר"מוקדש" אלא שיר כועס ורה שרה שירים אופטימיים ומעודדי מלחמה כנראה זה הרעיון הכללי בקשר לאימיול...תנסי ותידעי
 
התשובות מצויות ב"שאלות נפוצות"

וגם חיפוש מהיר בפורום היה מניב שלל תשובות. וורה לין היתה זמרת ידועה בשנות השלושים והארבעים, בבריטניה. היא נודעה בעיקר בזמן מלחמת העולם השניה, כאשר שיריה עודדו את החיילים. We'll meet again זה שם של אחד מלהיטיה, שיר שהוקלט בזמן המלחמה וסימל את התקווה לשלום.
 

CrazySheep1

New member
אני לא מבין..

תחילה את אומרת ששיריה עודדו את החיילים, ואח"כ שאחד מהלהיטים שלה סימל את התקווה לשלום. נשמע לי כמו משהו מנוגד. היא עודדה את המלחמה או יצאה נגד המלחמה? אפשר להגיד עליה שהיית נאצית?
 

CrazySheep1

New member
מזה טרוליות?

אתם כולכם אמרה שהיא עסקה במלחמה, עודדה חיילים, כתבה שירים אופטימים. ואני נטרף! אם היא היית בעד המלחמה או נגד...(?)
 
תחשוב כמה דקות...

אני בטוחה שתגיע לתשובה הנכונה. רמז: יפה ירקוני, שושנה דמארי.
 

The Walrus

New member
vera היא מטאפורה

vera lynn היא זמרת שפעלה בין היתר במהלך מלחמת העולם השנייה. השירים שלה עסקו במלחמה, אך למרות הזמנים הקשים הם היו שירים אופטימיים עם תקווה לעתיד טוב יותר. אחד משיריה המפורסמים ביותר היה "we'll meet again", שהוא השיר אליו התייחס ווטרס (לא ידוע לי אם הם נפגשו אישית, או אם הוא העריץ אותה). ווטרס משתמש בה כמטאפורה - זמרת שהבטיחה שהכל יהיה בסדר, אך הזמנים עברו וכלום לא בסדר. "וירה, וירה, מה נהיה ממך?" שר ווטרס. המסרים שלה נשמעו מעולה בהקלטה, אבל במציאות מעולם לא התגשמו...
 

CrazySheep1

New member
מה הכוונה עסקו במלחמה?

היא עודדה את המלחמה? התנגדה למלחמה?
 
נו ראבאק כתבו לך שזה עם מסרים

אופטימיים עם תקווה לשלום אז זה נראה לך עידוד מלחמה?! הבנת הנקרא...
 

flowerboy69

New member
היא הייתה שרה נגד מלחמות

משהו כזה.כשווטרס מדבר על איך שהיא אמרה we will meet again הוא מתכוון שזה היה שם של אחד משריה-זה השיר שמתחיל את האלבום in the flash live אגב.בתחילת הדיסק הראשון לפני ההופעה שומעים שיר וזה השיר הזה.היא זמרת טובה מאוד דווקא.
 

flowerboy69

New member
כמו שכתבו ותקנו אותי

התכוונתי באמת שהוא בתחילת האלבום של החומה בהופעה is ther anybody out ther
 
למעלה