VB 3.0 compiler

syossy

New member
VB 3.0 compiler

שלום האם למישהו יש מושג כיצד אני משיג קומפיילר ל VB גירסה 3.0! תודה יוסי
 

syossy

New member
הסבר

אני צריך את ה VB3 עצמו או לחילופין כלי שממיר קבצי VB3 בניאריים לקבצי טקסט. תודה יוסי
 
רגע...

את הקומפיילר עצמו יש לך??? אם כן ואתה רק צריך להמיר לבינארית, תשתמש ב הקס אדיטור (אני לא מבין מה הקשר)
 

syossy

New member
מצאתי, חן חן למשתדלים

ראו באתר: http://www.cookiecrk.org/tools_d.shtml כל טוב
 
למעלה