VB 3.0 compiler שלום האם למישהו יש מושג כיצד אני משיג קומפיילר ל VB גירסה 3.0! תודה יוסי
S syossy New member 22/7/01 #1 VB 3.0 compiler שלום האם למישהו יש מושג כיצד אני משיג קומפיילר ל VB גירסה 3.0! תודה יוסי
S syossy New member 23/7/01 #3 הסבר אני צריך את ה VB3 עצמו או לחילופין כלי שממיר קבצי VB3 בניאריים לקבצי טקסט. תודה יוסי
ד דודי צמחוני New member 23/7/01 #4 רגע... את הקומפיילר עצמו יש לך??? אם כן ואתה רק צריך להמיר לבינארית, תשתמש ב הקס אדיטור (אני לא מבין מה הקשר)
רגע... את הקומפיילר עצמו יש לך??? אם כן ואתה רק צריך להמיר לבינארית, תשתמש ב הקס אדיטור (אני לא מבין מה הקשר)
S syossy New member 23/7/01 #5 מצאתי, חן חן למשתדלים ראו באתר: http://www.cookiecrk.org/tools_d.shtml כל טוב