asafsho135
New member
Val Thoren בChristmas
היי,
הזמנתי חופשה לשבוע שבין ה-21-28.12 לואל טורן, בהנחה שבגלל שזה האתר הכי גבוה, לא תהיינה שם בעיות של שלג, על אף התחזיות הקודרות שהיו לפני כחודשיים על החורף הצפוי.
ובכל זאת, אני מודאג - בימים הקרובים צפוי גל חום די רציני... מה זה אומר מבחינתי?
אני די חדש ולא מנוסה בכל העניין.. האם יש לי סיבה לדאגה?
היי,
הזמנתי חופשה לשבוע שבין ה-21-28.12 לואל טורן, בהנחה שבגלל שזה האתר הכי גבוה, לא תהיינה שם בעיות של שלג, על אף התחזיות הקודרות שהיו לפני כחודשיים על החורף הצפוי.
ובכל זאת, אני מודאג - בימים הקרובים צפוי גל חום די רציני... מה זה אומר מבחינתי?
אני די חדש ולא מנוסה בכל העניין.. האם יש לי סיבה לדאגה?