V.A - Revelations

TRANCE ADDICT

New member
דווקא לא התחברתי לקטע הזה

של יגאל...ובד''כ אני אוהב תסגנון אבל משום מה לא יודע זה לא תפס אותי...
 

RN2

New member
../images/Emo12.gif

מי זה יגאל?
 

TRANCE ADDICT

New member
אני נעול על פרוג כבר תקופה ארוכה...

אם זה freq yotopia lish ועוד ים אמנים אבל הקטע הזה לא יודע לא משהו...
 
למעלה