Urban zone נסגר?

Gutsigu

New member
Urban zone נסגר?

היום עקב סידורים שוטטתי לי באזור הקניון בקרליבך וחשבתי לאכול צהריים בשוק האוכל שנפתח בסוף אפריל ולפי הפרסומים היה אמור להיות פתוח למשך ארבעה חודשים. לאחר שלא מצאתי את המקום או שילוט מכוון פניתי לשומר בכניסה לקניון שטען שהוא נסגר.
האם באמת כבר הספיק להיסגר?
 

erezavn

New member
עברתי שם עכשיו. סגור ומסוגר.

המקום נטוש, סגור ונעול.
שאלתי את המאבטח של הקניון והוא אמר שזה סגור לתמיד.
לא הפסד גדול: מה שניסיתי היה בינוני ומטה.
לא הפתעה גדולה: המיקום גרוע. אם רצו שזה יצליח היו צריכים לפתוח ברח' החשמונאים עצמו, ליד הכניסה הראשית של הקניון. שם לפחות יש עוברים ושבים ולא מעט עסקים בסביבה. המקטע של קרליבך די מת.
 

Gutsigu

New member
תודה

בינתיים גם ראיתי שבאתר הפייסבוק שלהם הודיעו על סגירה מוקדמת. כנראה שלא הצליח במיוחד.
 

מיכאל ג

New member
לא מפתיע

אני דווקא נהניתי מכמה דברים שהיו שם, אבל המקום היה נטוש רוב הזמן. בגדול זו היתה הדרך של הקניון למלא חלל ריק עד שהשיפוצים ברחוב יגמרו ואיזו חנות אופנה תוכל להכנס לחלל הזה, אבל מסתבר שאם החנות לא יכולה להיות שם כי אף אחד לא יעבור, אז גם שוק אוכל לא.
רוב מה שהיה שם אפשר להשיג במקומות אחרים בתל אביב כמו הדוסה באר או הסניפים של באני צ'ו, אני מקווה שאראה לפחות אחד או שניים מהדברים שהיו רק שם במקום אחר - ההונג קונג פאף הלא מתוק (בצק פנקייק אפוי יחד עם בייקון, פפרוני, צ'דר, פרמזן ועלי רוקט התוצאה מרוחה בגבינת שמנת) היה מעולה ומושחת, והאוקונומיאקי (פנקייק יפני) גם היה אחלה, לשבוע-שבועיים שהציעו אותו.
את הראמן בורגר, מבחינתי, אפשר לזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה.
 
למעלה