UDI76 כנס אחי אמרת מקודם שדנקסטר עשו תיקו עם מוליכת הטבלה לוטון וזה נכון אבל לפני חודשיים לוטון הפסידה להאל בחוץ 3-0 ולפני שבועיים מקום רביעי הפסיד להאל 6-1 אז חבל על הזמן האל חזקים מאוד בבית