TYYGER אתה מגיע למפגש

אני לא אמרתי ק=ט=י=נ=ו=ת!!!!

אני אמרתי קטנות.... משמעו בחורות חוקיות קטנות מימנים... מיניאטורות... פיציות.... קפיש? עכשיו יש בעיה?
 

sagi.exe

New member
קטנות אההההההההההההההההה

לכאלה אני מאוד אוהב לרדת אהההההההההההההההההה קטנות גדול עכשיו אני מבין. ה ו פ ה צודקת, אני באמת יורד לקטנות. טיפש שכמוני
 
חחחחחחחחחחחח......

ואני כבר נעלבתי בשם כל בנות מיני הקטנטנות... פיציות... מיניאטורות... שובות לב.... ומלאות האנרגיה.... :0)
 
איפה כל האנשים שחיים פה?....

אני בודד, גלמוד, עצוב ומשועמם קשות... אז לפני שאני מציפה לכם את הפורום בערימות של שטויות שאפילו מאסטר טייגר לא יצליח להתמודד איתן.... DO SOMETHING וכן כן שגיא... אני מזרגגת בשכל.... בעעעעעעעע.....
 
מכיוון שאף אחד לא מתייחס....

אני פשוט אמשיך לשרשר עם עצמי.... ואשאל את עצמי מה שלומי? מה שלום חבריי? מה שלום הפיצולים? מה שלום הכלב? החתול? התולעת?.... *תוהה האם אני מתחילה להתחרפן...* טלי טל.... תוציאי את עצמך מפה ומיד!!!! את בסוף תשתגעי...
 

tankgirl21

New member
צהריים מצויינים נשמתי....../images/Emo24.gif

אוהבת אות המון המון
רק קפצתי להגיד שלום חפוז..... אבל הייתי חייבת להגיב לך... אז שיהיה לך המשך יום מקסים מלא ב
... אבל לא חם מדי ובלי....
.... מגרדדדדדדדדדדד.
 
למעלה