tuxracer

  • פותח הנושא VMC
  • פורסם בתאריך

VMC

New member
tuxracer

אולי מישהו יודע, אחרי הCUP הראשון אני לא מצליח להמשיך, רשום לי במסך שזכיתי בCUP הזה אבל אין בחירה בCUPS אחרים.. מצורף תצלום מסך.. תודה,
 

Koala Kid

New member
המשחק

הוא לא חינמי. מה שכלול בהפצות ומה שניתן להורדה חופשית זה רק דמו. המשחק המלא עולה כסף.
 

VMC

New member
אנא סלח לבורותי

אבל רשום באתר שהמשחק הוא תחת GPL ולא ראיתי שום הסבר שאומר שההורדה מהאתר היא של דמו.. תודה,
 
למעלה