המלחין הנורווגי אני מתכוון, כי אני קבלתי תחושה כזו פה ושם . זה קישור אסוצייטיבי שכולל העובדה שידעתי מראש הלהקה סקנדינבית ומבחינתי שוודים ונורווגים זה אותו דבר ?
יש דמיון, כי גריג ואנגלגרד נשענים על מקורות פולק (כמוסיקת עמים) ויקינגי/סקנדינבי. אם הם הושפעו ישירות מגריג לי קשה לקבוע, סביר שבמידה מסוימת היתה השפעה (כמו גם מלחינים סקנדינבים אחרים כמו סיביליוס).
אין קשר ישיר לאנגלארד, אבל האלבום השני שלהם מומלץ בכל מקרה. אני זוכר ראיון עם אחד מחברי אנגלגארד שדווקא כן אמר שיש קשר ל'קריגט', אבל הקשר הזה לא מובהק.