Titanic הקלטה חדשה

eVeR WiSH

New member
שמע ניגנת נקי וחלק

אבל יותר מדי...לא הכנסת שום דבר שיגרום לתחושה כלשהי... יצא משעמם, תכניס יותר בנדים (במקומות הנכונים כמובן), יותר רגש כי איבדתי עניין באמצע כי הקטע פשוט חזר על עצמו בלי שום חידוש. בהצלחה בהמשך
 

amitzangi

New member
נחמד נחמד אבל הוא צודק

לא הכנסת מספיק רגש לתחושה, וכמבון בנדים אחי! ותאמת יכול היה מתאים איזה דיסטרושן עם הרבה ריברב..
 
למעלה