TimeOut, "עכבר העיר" או שניהם?

TimeOut, "עכבר העיר" או שניהם?

סתם רוצה לשמוע מה חושבים עליהם. ולא כי צריך לפתח האזרח העדפה כלשהי.
 

upandup

New member
אולי מדובר בדעת יחיד, אבל...

לדעתי, טיים-אאוט הוא הרבה יותר איכותי, בהרבה מובנים, והמחיר לא רע בכלל, עוד יותר למי שעושה מנוי. אין לי מושג מה מצב הרייטינג שלהם, אבל שמתי לב שהרבה אנשים בכלל לא יודעים שהוא קיים. אני מאד מקוה שהם יצליחו להחזיק מעמד, כי יש בזה פוטנציאל עצום.
 

orlon

New member
מסכים ומחזק,

טיימאאוט יותר כיפי צעיר וצבעוני, לדעתי גם יותר מעניין.
 

dana19il

New member
האמת,

שטיים אאוט יותר מוצלח, אך המקור הוא מניו יורק ות"א קטנה ומשעממת לעומת ניו יורק...אז קצת דבילי לערוך מגזין כזה לעיר קטנה כמו ת"א. לעומת זאת, עכבר העיא הוא מקור, נוצר בארץ, פחות נוצץ מטיים אאוט אך מעביר את המידע הנחוץ... אז אני אישית מעדיפה את עכבר העיר..
 

Mנטה

New member
אבל עכבר העיר מבוסס על פרסומות !

כל המידע שניתן שם הוא מידע שהמקומות משלמים עבורו ולכן הוא לא כל כך שווה ! חוצמיזה רמת הכותבים ב"העיר" ובעכבר כל כך הידרדרה שאין בכלל מה לקרוא שם, לעומת זאת בטיים אאוט כותבים אנשים שיודעים את העבודה ומעניין לקרוא אותם.
 

upandup

New member
אם מצליחים לכתוב כ"כ הרבה על ת"א...

...סימן שהיא לא כ"כ קטנה, ולא כ"כ משעממת. אגב, "טיים-אאוט" מקורו בלונדון, ולא בניו-יורק. יש גירסאות מקומיות בהרבה ערים בעולם, למרות שברוב המקרים יש אותו גם באנגלית (גם פה יש אפשרות כזאת, בשלב מאוחר יותר - כרגע אין תיירים, ואין מספיק אנגלוסקסים מקומיים בשביל להצדיק השקעה כזאת). מבחינת איכות, אין מה להשוות בינו לבין עכבר העיר, למרות שעכבר העיר הוא מוסד ותיק בהרבה ערים בארץ.
 
למעלה