Tidal

behappy

New member
Tidal ../images/Emo39.gif../images/Emo20.gif../images/Emo96.gif../images/Emo118.gif

מזל טוב ילדה יפה שאת. כבר כתבתי לך
, אני גרועה בברכות כאלה אז אוהבת אותך המון ואושר וכייף ואהבה וכל מה שכבר כתבתי.
|פררר|
 

behappy

New member
אהה ועוד משו!../images/Emo9.gif

זה לא הכי קשור אבל נו, קפה ואת זה הולך ביחד וכאלה:) Your breath is sweet Your eyes are like two jewels in the sky. Your back is straight, your hair is smooth On the pillow where you lie. But I don't sense affection No gratitude or love Your loyalty is not to me But to the stars above. One more cup of coffee for the road, One more cup of coffee 'fore I go To the valley below. Your daddy he's an outlaw And a wanderer by trade He'll teach you how to pick and choose And how to throw the blade. He oversees his kingdom So no stranger does intrude His voice it trembles as he calls out For another plate of food. One more cup of coffee for the road, One more cup of coffee 'fore I go To the valley below. Your sister sees the future Like your mama and yourself. You've never learned to read or write There's no books upon your shelf. And your pleasure knows no limits Your voice is like a meadowlark But your heart is like an ocean Mysterious and dark. One more cup of coffee for the road, One more cup of coffee 'fore I go To the valley below. Bob Dylan/ One more cup of coffee
 
מזל טוב ../images/Emo65.gif

"היום יום הולדת חשבתי כמעט על כל הפרטים הזמנתי לך חדר שמיים כחולים עם כוכבים"
(ברי סחרוף) ילדה יקרה, אני יודעת שהיית קצת עצובה ומתוסכלת לקראת יום ההולדת מקווה שבינתיים הצלחת להשלים קצת עם העניין. אז אמרתי לך שאולי לא תמיד מרוצים מההשגים עד כאן אבל יום הולדת לא צריך לדכא בגלל זה אלא ההיפך, לראות בו כנקודת ציון חדשה, מפה והלאה הכל יכול להשתפר. תני לעצמך מתנה קטנה שרק את יכולה להעניק לך תני לעצמך מפתח לחיים חדשים וטובים (על כל המשתמע מזה עבורך!). אני אאחל לך בהצלחה, שתזכי לאושר גדול
שחיבוק האהבה לא ירפה ממך לעולם
שתזכי לבריאות ראויה שאת זקוקה לה
שלא תאבדי ולו ספק מהכשרון הענקי שלך
מכל הלב אני כותבת לך שאני מאמינה בך, את כל-כך חכמה והקסם שבך הוא זה שזורח ככוכב בלילה חשוך ומעמיד אותך בחיים האלה באור הכי נכון לעתיד לבוא.
החיים לא מקיימים אחותי, אני יודע כאבים לא נפסקים מול אור שבא, את בוכה. כי באור את רואה שאת קצת נעלמת באור את רואה שלא קל לך לבכות פתאום מרגישה שהדלת נסגרת והזמן לא, לא עוצר ולעולם לא יחזור השקרים הם עוד שמיכה אחותי, אני שומע זיכרונות בחשיכה הם נחמה כשיש רק אור אחד זה האור שנראה כשאת מחייכת זה האור שיאיר כשתתחילי לחיות פתאום מרגישה שהדלת נסגרת והזמן לא, לא עוצר ולעולם לא יחזור אם את בוכה אז את שומעת אם את בוכה אז את שומעת אם את בוכה את כבר יודעת, יודעת... אז בואי נדבר ונלך סתם לשבת נשתה ונצחק תספרי לי הכל ותחזיקי חזק נעבור את הדרך כי הזמן לא, לא עוצר ולעולם לא יחזור האור שנראה כשאת מחייכת זה האור שיאיר כשתחליטי ללכת כי הזמן לא, לא עוצר ולעולם לא יחזור (גלעד שגב) יום הולדת כיף וטוב שיהיה לך, הכי שבעולם!
 
מזל טוב

לילדה המוכשרת והמדהימה והיפה והטובה והנהדרת והחכמה בתבל....... ילדונת, מאחלת לך את הכי טוב שאפשר. את באמת ילדה מיוחדת, הכי מיוחדת בעולם, ושלעולם אל תחשבי אחרת. את נפלאה, ואת אמיתית, ואני יודעת שאני עכשיו שופכת עליך מיליון מחמאות ואת בטח מוסמקת כולך
אבל אני רוצה שתדעי, שבאמת, מגיע לך את כל הדברים הטובים שקיימים ושרק יהיה לך טוב. שרק יהיה לך טוב. מזל טוב מותק.
 

Yael Floyd

New member
מזלטוב ילדה מדהימה שכמוך

[אולי אני אצליח לבוא היום יותר מוקדם, מסתבר שלא צריכים אותי היום בעבודה!] למרות שכבר דיברתי איתך, ואני גם גרועה בברכות האלו אני מקווה שתהני היום, ובערב =] ושתלמדי כבר נהיגה!!! אולי ככה נפגש לעתים קרובות..
 

ziacT

New member
המון מזל טוב

שיהיה עד 120 שתצליחי בכל שתחפצי בו בריאות, אושר ועושר, אהבה [כמה שיותר, יותר טוב], שמחה, שקט שלווה ורוגע. וחיוכים. המון חיוכים [משניהם- אלו שבלב ואלו שנמרחים על הפרצוף]
 

Tooלי

New member
מזל-טוב.... ../images/Emo9.gif

ואת השאר כתבתי לך במסר.. (וגם לשיר
)
 

behappy

New member
../images/Emo6.gif חחח טלוש, קיבלתי בזכותך היום

מלא מלא ברכות יומולדת מגניבות!!
 
טלופה../images/Emo118.gif

המון המון מזל טוב ושתהיי מאושרת ושתוכי שקוראים לו פולי והוא אוכל קרקר ינשק אותך באפוף (כמה שאני לא טוב בברכות המממ) שתחבקי אנשים והם יחבקו אותך שכל מה שאת מאחלת לעצמך יתגשם
 

Tidal

New member
הו!../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo24.gif

דוגרי אין יותר טוב מזה. צריכה ללכת, אוהבת אוהבת אוהבת.
תודה לכולם. תודה. טאל.
 
מקווה שעשית כיפחיים היום ../images/Emo9.gif

נו, יש חוויות מומולדת מיוחדות? ספרי ספרי!
 

little one

New member
../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif../images/Emo141.gif

המון המון מזל טוב
שיהיה רק טוב, שתקבלי את כל מה שאת רוצה והרבה הרבה בריאות!!
 

noosh

New member
../images/Emo39.gif../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif../images/Emo118.gif../images/Emo23.gif

יא, יומולדת
את יודעת, את חוגגת בעצם את כל הימים של השנה שעברה עכשיו. ואני מקווה שאת חוגגת באמת, שזה יום הולדת בשבילך. כי את מקסימה ואת נהדרת, ואת כל-כך, כל-כך חכמה, ואין שום סיבה שלא יהיה לך כל הטוב שבעולם. כמו שכוכבית אמרה - את זו שיכולה לעניק לעצמך את המפתח לטוב, ואני מקווה שכשתפקחי עיניים בכל בוקר הן ישקפו רק שמחה. ואני יכולה להגיד שבשנה הזאת שינית משהו בי, והראת לי דברים שלא הכרתי, ואני אפילו לא מכירה אותך כ"כ הרבה זמן, או כ"כ טוב. תני לעצמך את כל מה שמגיע לך, ומגיע לך המון מקווה שעובר עלייך יום נהדר ושכיף לך, ושאת חוגגת המוני נשיקות וחיבוקים ומזל-טובים
 

one smile

New member
יומולדת שמח ../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif../images/Emo24.gif

תכף הוא נגמר..אבל אני מקווה שהיה לך יומולדת שמח ומאושר
המון שמחה אושר וכל שתאחלי לעצמך מקסימה שאת
 

רותי ב.

New member
../images/Emo77.gif ../images/Emo65.gif../images/Emo168.gif ומליון ברכות לך

מאחלת המון שמחה ואושר, ושלא תהיי עצובה ושתמיד תכתבי כי את עושה את זה הכי יפה מיוחד ונפלא שאפשר. אוהבת מלאנים
ספרי מה נשמע וספרי איך היה .......
 
למעלה