the another one
New member
thread-ים ב ++VC
גיגלתי וגיגלתי ולא מצאתי ! בסוף הגעתי למסקנה : אם windows היה UNIX הכל היה יותר טוב! למישהו יש לינק ???
גיגלתי וגיגלתי ולא מצאתי ! בסוף הגעתי למסקנה : אם windows היה UNIX הכל היה יותר טוב! למישהו יש לינק ???