thnks fr th mmrs

balush93

New member
thnks fr th mmrs

קראתי בויקפדיה (לא שזה אמין או משהו..) שקליפ שעומד לצאת thnks fr th mmrs יהיה ב-TRL ב-20 במרץ.. זה נכון או משהו? *אני חייבת להפסיק לכתוב המון הודעות..*
 
ממש לא.

שידורי TRL מגיעים אלינו רק לאחר חודש ככה. לכן מה שראינו היום בTRL, לא בכרח עדכני לTRL המקורי. ואם למשל דיס אינט א סינ היה בTRL האחרון מקום ראשון, עכשיו הוא כבר עלה במקומות, או משהו כזה.
 

מומולד

New member
אז ככההה...

טנקס פור דא ממוריס- הם סיימו ממש לא לפני הרבה זמן לצלם את הקליפ, ולפי איך שאני שמעתי, הוא עוד מעט ייצא לMTV, ןבלי קשר, הקליפ של carpal tunnel of love כנראה (לפי איך שאני שמעתי) לא ייצא בגלל הקליפ האלים שלו (Happy tree friends) ומי שלא ראה, יש אותו בyoutube.. קליפ מצחיק:) ובקשר לטי-אר-אל, MTV זה ערוץ בינלאומי, מה שמשודר אצלנו זה גם מה שמשודר בכל העולם באותו ערוץ... (אני משערת) ויש הפרש של איזה שעה נגיד אם אומרים תוכנית תשודר בשעה 10 הם מתכוונים אצלנו לשעה 11.. יכולהיות שזה MTV אירופה ולא נגיד גם ארה"ב..
 
לא. הבדלי השידורים ביננו,

זה משהו שעומד על חודש. אני די בטוחה בעניין.
 

balush93

New member
יש החלטה?

ב-20 במרץ ישודר הקליפ שם? אני רוצה לראות אותו טוב בTRL לפני שאני רואה אותו במחשב.
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo80.gif אם שם הוא ב20 במרץ

אז אצלנו יהיה ב10.4 בערך.. פאק. והTRL שאצלנו זה TRL של ארה"ב! לכל מדינה גדולה באירופה/אמריקה/אוסטרליה יש TRL משלה.. אבל לנו יש MTV של המזרח התיכון - טורקיה-ישראל-מצרים. ככה שלנו יש תוכניות גם מהMTV של אנגליה וגם מהMTV של ארה"ב. במקרה של TRL זה של ארה"ב D:
 

balush93

New member
אם זה מגיע בהפרש של 3 שבועות..

אם זה מגיע בהפרש של 3 שבועות איך זה שתמיד יש שם שירים חדשים יחסית?
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo80.gif כמה סיבות.

או שזה עדיין חדש אחרי שלושה שבועות חחח או שפשוט עד הערוצים אצלנו [שהם או של אנגליה או של המזרח התיכון] מתחילים לשדר את השירים האלה רק חודש אחרי.. יש אומנים אמריקאים שלוקח להם זמן עד שמתחילים להכיר אותם באירופה ולכן לנו זה ניראה חדש עד שזה מגיע חחח מוזר. מקווה שהבנת ><"
 

balush93

New member
הבנתי.. בערך..

אז אנחנו תמיד בדיליי? חחח טוב נו.. נראה באינטרנט..
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo80.gif ארג! לא יכולים 22 במרץ???

חחח נו 20 זה יומיים לפני היומולדת שלי ;; TRL אצלנו זה שלושה שבועות אחרי ארה"ב.
 
למעלה