The White Elephant Media Case

ozitex

New member
קראתי את הפידבקים

ואני נוכח לדעת שלא מעט אנשים מתלוננים על אי קבלת מוצרים. אז, לא ברור לי מה קדם למה..סגירת החשבון לפני שהחברה הספיקה לשלוח מוצרים ובאין מידע לגבי המכירות אין משלוח..או..שהחברה לא עמדה בהתחייבויותיה ואז איביי סגרו לה את החשבון... רב הנסתר על הנגלה. יש לך הארה כלשהי?
 

טלי5555

New member
קראתי בעיון

האם אתה מכיר את הפעילות שלהם? אשמח למידע נוסף. סיפור לא פשוט בכלל.
 

sbenari1

New member
החברה הייתה על סף פשיטת רגל

וכתוצאה ממספר רב של תלונות פייפאל עצרו את קבלת הכספים מהלקוחות. הם כמובן מאשימים את פייפאל אבל במקרה הזה ללא כל הצדקה, Our PayPal/eBay account was closed November 18, 2009, after selling successfully on eBay for almost 6 years. Several weeks ago, we were asked by PayPal to give them a “deposit” so we could keep accepting PayPal payments. … At first PayPal asked for us to pay $212k into this deposit account. They expected it to be funded in about 3 months. On November 13th, … PayPal increased the amount they needed in our “deposit” account to $600k. … They closed our account after we indicated it would be impossible to come up with $600,000 in about 6 weeks during the holidays. Why they wanted more than a half a million dollars and when it would be repaid if ever was exceptionally nebulous and never explained to us. 48 hours after we were locked out of our account, there was well over $230k in the account. That is the money we use to pay for our merchandise and postage. We were denied access to it and therefore we are unable to operate. אחת הסיבות העיקריות לנפילה שלהם היא מתח רווחים מאוד נמוך ,עלויות תפעול גבוהות וניהול כושל,
 

ozitex

New member
אז איפה בדיוק כאן "חוסר המזל"?..

כרגיל, מתבהר כאן שאין דבר כזה חוסר מזל או מזל (למרות שצריך גם קצת מזה) זהו לא הפקטור הקובע. הפקטור הקובע הוא ניהול, ניהול ופעם שלישית- ניהול. החברה כנראה נקלעה לקשיים מהסיבות שמנה כאן שרון, התקשתה לספק מוצרים, החלה לקבל קליימים בכמויות ונסמה להמשך פעילות עד שתזרים כספים לכיסוי אותם קליימים. זה שהחברה טוענת שהיה לה כסף בחשבון, זה עדיין לא מראה את כמות וסכום הקליימים שנפתחו מולה וזה כנראה, עבר את הגבול אותו קבעה פייפל. מה שמסתמן כאן הוא כשל ניהולי ואני חושב שבכי התמרורים דומה לזה של הקוזק הנגזל..
זו ההתרשמות שלי.
 
לא מכיר

את הסיפור, נתקלתי בזה היום בבוקר. בתור אחד שפייפל הקפיאו לו מעל 40K בדולרים ביום בהיר ללא סיבה רצינית, אני משום מה מאמין לסיפור שלהם. למזלי בגלל שיטת העבודה וסדר הגודל שלנו לא הפריע שהכסף נשאר שם כמה שבועות, אבל לחשוב מה היה קורה לו הכסף היה נצרך לספקים ותשלום על משלוחים וכדו', נראה אתכם לא פושטים רגל
 
הנקודה שלי היא

שגם בהנחה והייתה להם כמות חריגה של קליימים, ה'פיתרון' של פייפל בדמות הקפאת 200 אלף דולר, לגרום לחברה לפשוט רגל, וממילא לגרום למאות לקוחות לחכות חודשים לריפנד אם בכלל, הוא דבילי בעיני. פיתרון כמו למנוע מהחברה למכור מוצרים חדשים, עד שלא יסיימו עם כל הלקוחות, ואז להגיע איתם להסדר לגבי מכירה בעתיד נראה לי מתבקש. איך הקפאה שרירותית של 230K אמורה לעזור לצד כלשהו?
 

sbenari1

New member
לפי התקנון של פייפאל אסור להגיע ל5.5%

תלונות מסך כל המכירות, במקרה שלו הוא הגיע לכ 12% מסך כל המכירות שזה המון, הם המשיכו למכור למרות שהמוצרים לא היו במלאי, במקרה כזה פייפאל קודם כל מבקש הוכחת משלוח על פריטים שנמכרו וחשבוניות על קניית המוצרים, שכמובן לא סופקו,
 
איך היו כאלה שקבלו וכאלה שלא?

ראיתי את הפידבקים... איך היו כאלה שקבלו וכאלה שלא?? מוזר
 

francolana

New member
יכול להיות שהפידבק ניתן

הרבה אחרי הקניה. קורה לי שלקוחות נותנים פידבק ביום האחרון שאפשר לתת
 
למעלה