terminal server 2003

kman111

New member
terminal server 2003

שלום לכולם, יש לי תחנה 2000pro שמתחברת ל terminal server 2003 שנמצא בתוך ה lan. כשמנסים להתחבר לשרת מקבלים את ההודעה הבאה: The remote session was disconnected because there are no Terminal Server client access licenses available for this computer. התחנה הזאת מצליחה להתחבר ל terminal server אחר ברשת ללא בעייה. שאר התחנות מתחברות ללא בעייה לשרת. אין כל בעייה בשרת ה license. הוצאתי את התחנה וצרפתי חזרה לדומיין וזה עדיין לא עזר. ההודעה חוזרת גם ש administrator מנסה להתחבר. יש רעיונות?
 

Rיקושט

New member
לא זוכר את הסיבה המדויקת

שזה קורה (לא בקיא בנבכי רשיונות MS) אבל תכנס בTS2003 לניהול של הTC ותעיף את כל מי שמחובר. קרה לי פעם בגלל שsessionים "נתקעו" בTS וזה בזבז את מספר הרשיונות שהיו לי.
 

kman111

New member
application mode

אני נמצא ב application mode. שאר המשתמשים מצליחים להתחבר ללא בעייה יש לי בעייה רק אם התחנה הזאת הדגש הוא על התחנה כי המשתמש מצליח להתחבר מתחנה אחרת.
 

someoneish22

New member
אם בא לך להתקין לינוקס

אצלנו אנחנו מתקינים על המחשב Linux. מתקינים עליו client של חברת sun (אפשר למצוא בSun freeware). בחינם. וזה מתחבר בלי בעיות בכלל לterminal server. גם זול, גם לא זולל כסף וגם יש מלא תמיכה באינטרנט.
 

Mojoc

New member
antidot: וכמה עולה לך מערכת הפעלה?

מה יותר זול רשיון ל WINDOWS XP או TS CAL? הממ בואו נחשוב...
 

H N 1

New member
הםםם... בואו נחשוב...

XP עולה 120$ וכולל TS CAL, TS CAL עולה כ 70$ ואתה צריך לנהל מערכת הפעלה שלא כל משתמש מכיר.... אני מזכיר לך שעלויות כאלו הן אפסיות ביחס לעלויות (TCO) הכוללות...
 

Mojoc

New member
צר לי אבל ב THIN CLIENT אין מה לנהל

לאחר ההתקנה הTCO שלך הרבה יותר נמוך מאשר מערכת מבוססת מייקרוסופט שאתה צריך לעדכן אותה באנטי וירוס כמעט על בסיס יומי ולעדכן PATCHES כמעט על בסיס יומי. התקנת את הלינוקס דאגת שיעלה הTS CLIENT איך שעולה המערכת ושכחת. (פה נגמר הTCO שלך בלינוקס) תעשה התקנה אחת נכונה ותשכפל אותה ואני מבטיח שרידות ברמה הרבה יותר גבוהה, אפילו מXP. :) תהנה
 

Mojoc

New member
אני יודע שזה לא בדיוק THIN CLIENT

אבל בהחלט ניתן להתייחס לזה כאל THIN CLIENT. :)
 

antidot

New member
בוא נראה...

בכ300-350 דולר אתה יכול לקנות thin client אמתי במקום להקצות תחנה (כמה שלא תהייה ישנה). גם חיסכון בmanagability וגם לא דורש שום טיפול (בלאי חלקים, שעות טכנאי). זאת דרך לא רעה בכלל להשמיש תחנות ישנות, אבל לא תמיד מתאימה.
 

H N 1

New member
פה צדקת

אבל התחלת מלדבר על תחנת לינוקס..... בלינוקס לא נגמר לך ה TCO אחרי ההתקנה . יש לך עלויות תחזוקה כמו שהזכיר אנטי, יש לך עלויות הדרכה, ועוד כל מיני דברים שדוחפים לשם בחישובי ה TCO (עלויות זמן השבתה וכו')
 

antidot

New member
------>

אני לא יודע מאיפה נחתה עליך הרוח המלחמתית, אבל ההודעה שלי באה להבהיר נקודה שלדעתי לא הייתה ברורה לכותב ההודעה אליה הגבתי. אף אחד לא פסל thin client מבוסס לינוקס. רק הזכרתי שאותו client דורש CAL.
 

Mojoc

New member
antidot

סליחה אם פגעתי בך, אין בי שום רוח מלחמה אני אמנם לעיתים ציניקן אבל לא נלחם, סתם פיתחתי מן דיון קל בנושא. לא הייתה בי שום כוונה להילחם בך או במישהו אחר רק מציג צד נוסף לדברים. :) (תמיד מוסיף חיוך לא?)
 

ttlsysop

New member
מחיקת

המפתח ב-registry תעזור לך, לפעמים המערכת שוכחת רשיונות. ב-2000PRO או XP יש לך רשיון build-in , ולפעמים צריך למחוק את המפתח ב-registry . שנית. אם אתה עובד במצב של-APP תקנה רשיונות.
 

kman111

New member
פתרון הבעייה

שלום לכולם ותודה על התגובות. הבעייה נפתרה ע"י התמיכה של מיקרוסופט. מסיבה כלשהיא השרת איבד את הרשיונות שלו למרות שהם מופיעים ב licenses server .ובעזרת מספר ארוך כאורך הגלות ביצענו אקטיבציה מחודשת וראו איזה פלא הכל תקין וכולם מתחברים ללא בעיות. לך תבין את מיקרוסופט. לזכותם יאמר שהם היו זריזים ויעילים. הרבה תודה, kman
 
למעלה