המשך
נמשיך : בודק עצמאית נייד מול נייד וממש רואים הבדל בין 10%-15% . יש גם לא מעט בדיקות בNOTEBOOK REVIEW וכו' ובאופן כללי CORE 2 בזבזן יותר (מהירויות שעון גבוהות יותר) אבל לא מבזבז כמו פנטיום 4 (שהוא מרוקן את הסוללה די מהר) ,וזה בעצם החידוש של סנטרינו ,הSPEEDSTEP !