just about done
New member
sweet sixteen??
היי אנשים.. מה קורה איתכם? יש לי בעייה שנורא מציקה לי בזמן האחרון.. לפני כמה ימים חגגתי 16. סוויט סיקסטין לכל מי שחושב. היה כי והכל, אבל כל החיים שלי עד עכשיו חלמצתי על הגיל הזה, כמה שיהייה לי כיף וסבבה, כי זה גיל שאפשר בו הכל מהכל ולעשות מה שבראש שלי. ופתאום אני רואה שזה לא ככה.. מעציב אותי ומפחיד גם, לחשוב שכמו כל השנים, גם הגיל היפה הזה יעבור לי מהר ויברח לי בין האצבעות.. אני נורא חרדה בקשר לעתיד ומה ייקרה אם אני לא נצל את הזמן, כי אם אני לא מנצלת את החיים שלי עכשיו, בגיל המופלא הזה, אני לא אנצל אותם אף פעם. אני בנאדם נורא חיובי ואופטימי, כמעט בכל המקרים, והנושא הזה נורא מטריד אותי, לפעמים אני חושבת עליו ימים ברציפות.. כל הזמן.. מה אני עושה? עזרה בבקשה!!!! תודה שה....***
היי אנשים.. מה קורה איתכם? יש לי בעייה שנורא מציקה לי בזמן האחרון.. לפני כמה ימים חגגתי 16. סוויט סיקסטין לכל מי שחושב. היה כי והכל, אבל כל החיים שלי עד עכשיו חלמצתי על הגיל הזה, כמה שיהייה לי כיף וסבבה, כי זה גיל שאפשר בו הכל מהכל ולעשות מה שבראש שלי. ופתאום אני רואה שזה לא ככה.. מעציב אותי ומפחיד גם, לחשוב שכמו כל השנים, גם הגיל היפה הזה יעבור לי מהר ויברח לי בין האצבעות.. אני נורא חרדה בקשר לעתיד ומה ייקרה אם אני לא נצל את הזמן, כי אם אני לא מנצלת את החיים שלי עכשיו, בגיל המופלא הזה, אני לא אנצל אותם אף פעם. אני בנאדם נורא חיובי ואופטימי, כמעט בכל המקרים, והנושא הזה נורא מטריד אותי, לפעמים אני חושבת עליו ימים ברציפות.. כל הזמן.. מה אני עושה? עזרה בבקשה!!!! תודה שה....***