sweet sixteen??

just about done

New member
sweet sixteen??

היי אנשים.. מה קורה איתכם? יש לי בעייה שנורא מציקה לי בזמן האחרון.. לפני כמה ימים חגגתי 16. סוויט סיקסטין לכל מי שחושב. היה כי והכל, אבל כל החיים שלי עד עכשיו חלמצתי על הגיל הזה, כמה שיהייה לי כיף וסבבה, כי זה גיל שאפשר בו הכל מהכל ולעשות מה שבראש שלי. ופתאום אני רואה שזה לא ככה.. מעציב אותי ומפחיד גם, לחשוב שכמו כל השנים, גם הגיל היפה הזה יעבור לי מהר ויברח לי בין האצבעות.. אני נורא חרדה בקשר לעתיד ומה ייקרה אם אני לא נצל את הזמן, כי אם אני לא מנצלת את החיים שלי עכשיו, בגיל המופלא הזה, אני לא אנצל אותם אף פעם. אני בנאדם נורא חיובי ואופטימי, כמעט בכל המקרים, והנושא הזה נורא מטריד אותי, לפעמים אני חושבת עליו ימים ברציפות.. כל הזמן.. מה אני עושה? עזרה בבקשה!!!! תודה שה....***
 

moranos

New member
גם אני ככה......

אני בת 16 מחר :) וגם אני חושבת על הדברים האלה.... אז פשוט תתחילי לנצל ת´זמן
 

ננס לבן

New member
אני גם רוצה להיות במועדון!

אני בת 16 עוד חודש. סוויט סיקסטין עלק.החיים שלי ממש חרא (ציפיתי שעם גיל 16 לפחות מופיעים חיי חברה) וזה בכלל לא סוויט ואני גם מרגישה שאני ממש מפסידה... טוב, עכשיו רק נשאר לצפות לאכזבה מיומהולדת 18
 

The Cat Woman

New member
תצטרפי למועדון.....

לא נראה לי שראית אי פעם את ההודעות שלי כשהייתה לי יומולדת- ימי הולדת אצלי תמיד חייבים להידפק, זה חוק בלתי כתוב! גם אני חשבתי לי ואמרתי- סוויט סיקסטין?! למה נראה לכם? זה סיוט! וחשבתי לי- יש לי עוד שנתיים עד לצבא ואני לא ממצה את עצמי ואז ישבתי וחשבתי ועשיתי לי רשימה של דברים שאני רוצה ורציתי מאוד לעשות ולא עשיתי. הנה כמה: אני רוצה ללמוד ריקוד (סלסה קובנית, מרנגה, פצ´נגה, כל מני כאלה) בחופש הגדול כשירד לי כל הלחץ של מתמטיקה- יהיה לי זמן לעבור את הקורס של מדא ולהתנדב (היום הייתי אמורה להיות שנה שנייה אבל עם כל הלחץ של הלימודים, הנסיעה לפולין, הישיבות צוות- בלאגן שלם, אין לי זמן!) אני רוצה עוד הרבה דברים- יש לי רשימה ארוכה. בתור התחלה אני מציעה לך לעשות רשימה קצרצרה של דברים כמו אצלי: ריקוד מדא ... ואח"כ תחשבי על כל אחד ומה את יכולה לעשות איתו ואיך להגשים אותו. ולאט לאט תתחילי לעבוד להגשמת הרצונות והשאיפות שלך. ככה תרגישי מסופקת שעשית כל מה שרצית אולי ב100% הצלחה ואולי בפחות ואם לא הגשמת את לפחות תדעי שניסית.
 

The Cat Woman

New member
נזכרתי במשהו שקשור למלחמה....

שתהייה, המנהלת שלנו מזה מצחיקה! פשוט בדרנית שבא לי לחנוק אותה! היא נידבה אותנו לפעילות התנדבותית (כלומר- יש לנו אפשרות להשתתף או לא להשתתף והיא כבר קבעה בשבילנו שאנחנו חייבים להשתתף) ומה אנחנו אמורים לעשות שם?! לעשות את כל עבודת החרא של ביה"ח שלנו (ברזילי.. לא מציעה להגיע לכאן אם אתם חולים) כלומר לעזור בפינוי נפגעים (למה נראה להם שאני יגע באנשים נגועים באנתרקס, אבעבועות שחורות, גז עצבים, חרדל וכל מני כאלה?!) להוביל מנות דם, לנקות את המזדרונות והחדרים (ולא רק את המזדרונות של ביה"ח... יאק!) וכל מני דברים מגעילים כאלה! הם לא שפויים! הם מצפים ממני לצאת מהבית באמצע מלחמה, ללא כל מיגון ולהיחשף לחיידקים ורעלים שיכולים להרוג אותי! אז בסדר- לעזור לחולים זה דבר אחד אבל... פאק! למה שאני יסכן גם את הבריאות והחיים שלי?! זה סיכון ממשי ולא מינימלי! ובנוסף- הם רוצים שנגיע בכוחות עצמנו לשם... איך בדיוק?! מה הם מצפים שיהיו נהגי אוטובוסים ומוניות באמצע מלחמה?! אה, כן, שכחתי שיש לנו מכונית ואולי גם ההורים שלנו יסכנו את עצמם ויביאו אותנו! אוף איזה אדיוטים הם... והמנהלת החביבה בסוף אומרת לנו- זאת פעילות התנדבותית, כבר העברנו את הטלפונים והכתובות שלכם לביה"ח. חיחיחי לא מצחיק!!!
 

just about done

New member
........

אממממ בזה שאני מרגישה שפשוט הזמן בורח לי ואני לא עושה שומדבר מיוחד או משוגע.. ככה שיוצא שתמיד כשאני עם חברים שלי אני רוצה רק לעשות דברים לא הגיוניים כדיי שאני ארגיש שעשיתי משו מיוחד והיום לא סתם "ברח" לי... יוצא שאנשים תופסים ממני אחת חופשייה ומאושרת, אבל בעצם אני כל כך לחוצה שזה הורס מוות!!!
 
משהו שאני לא מבינה

מה זאת אומרת לעשות משהו לא הגיוני משהו מיוחד? מה עם להנות מהדברים הקטנים והנפלאים שיש? אל תרוצי אחרי הזמן, הזמן הולך בקצב שלו, תאמיני לי יהיו ימים שאת תתחנני לקצת שיגרה ונורמה, אז יש ימים משוגעים יותר, ויש פחות. תלמדי להנות מכל דבר בחיים תעריכי את הכל ואז את תראי איך את מרוצה ביותר
 
תפסיקי לחשוב על זה ותתחילי להנות

מהחיים.. תצאי לבלות, תעשי שטויות, תתפרקי ותשתוללי במועדונים... בדיוק כמו שאני וחברות שלי עשינו בגיל הזה... במקרה שלי זה היה כשהייתי בת 15 כי כל החברות שלי גדולות ממני בשנה... בגיל 15 הייתי בכיתה י´... עכשיו אני מרגישה הרבה יותר בוגרת כי כל החברות שלי כבר בנות 18 ואני 17... לא משנה זה אותו דבר... אז פשוט תעשי מה שאני עשיתי עם חברות שלי בכיתה י´... יצאנו לכל מועדון אפשרי, ניצלנו כל רגע, עישנו, שתינו, רקדנו, השתוללנו ועדיין נזהרנו! המשך חיים מהנים לך
 
חמודה

הגיל הזה יש לו את הייחוד שלו, ולכל גיל או תקופה יש את הייחוד, תקבלי באהבה וכייף כל דבר. כי אחרי זה יבוא משהו חדש ומעניין יותר, דברים חדשים שתתנסי בהם וגיל חדש שתצטרכי להתמודד, תאמיני לי את חשובת שגיל 16 זה הכי? יש כאלו שיגידו 18 יש כאלו 20 תחיי יום יום ותעשי את המיטב בלי לחושב יותר מידי על הקדימה יש זמן,כל החיים לפנייך יקירתי.
 

Annie 16

New member
שלום ילדה

למה חיכית רק לגיל המתמטי הזה כדי לחיות? חמודה גם בגיל 90 בן אדם יכול לקום ולעוף ולעשות את מה שבראש שלו, אז נכון בגיל 16 הוא יכול לעשות את זה יותר. אז אל תחכי לשום דבר! פשוט תחיי וזהו, בלי לדאוג! תעשי את מה שאת רוצה ותהני מכל רגע. אין דבר כזה לבזבז את החיים, יש דבר כזה לפספס הזדמנויות ויש דבר כזה להתעלם מפרטים. פעם הבאה שאת קמה בבוקר תסתכלי מסביבך טוב טוב, ואני מתכוונת טוב טוב טוב, ואז תראי כמה מהחיים שלך את באמת מפספסת. ואם תגלי שאת באמת מפספסת אותם אז אל תזרקי הזדמנויות... אז הפואנטה היא- תפסיקי לפחד ותתחילי לחיות, ואל תתני לשום דבר לחמוק לך בין הידיים, ואז גם החיים לא יחמקו :) בתקווה שלא סיבכתי אותך יותר מדי...
אז יאללה ביי! (נ.ב. גם אני בת 16 והגיל הזה באמת משהו...)
 
למעלה