surrogate

מירבי*

New member
ברוכה הבאה לפורום סיגל../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif

השאלה שאת שואלת מאוד כללית, יש יתרונות וחסרונות בתהליך הפונדקאות בארה"ב. ראשית, אם חשובה לך הזהות היהודית של הילד קחי בחשבון שאת צריכה פונדקאית יהודיה או שתצטרכי לגייר את הילד לאחר הלידה, ההלכה היהודית קובעת שהאם הנושאת היא זו המעניקה לילוד את הזהות הדתית. בארה"ב להבדיל מישראל עלות הטיפול הרפואי מאוד גבוהה, כאן קופות החולים מממנות את תהליך ההפריה. מעבר לכך, הפונדקאית לא עוברת תהליך מיון קפדני כמו כאן. את התהליך בארץ יכולים לעבור זוגות שהם תושבי מדינת ישראל בלבד. מקווה שעזרתי בהצלחה
 

yuval k11

New member
סיגל שלום

אנחנו ביצענו את התהליך בארה"ב. להערכתנו התהליך פשוט יותר ודורש פחות "ברבורים בירוקרטיים". מדובר בסוכנות שמבצעת את כל התהליך מאיתור והתאמת הפונדקאית ועד לפן המשפטי.{קיימות סוכנויות רבות שמתעסקות בנושא} לרך הנולד אין צורך לעבור תהליך גיור מלא במידה ונולד לאם נוכריה - גם זה תלוי בגנטיקה. גם אם מדובר בתרומה {זרע/ביצית} תהליך הגיור קצר ומתמצא בהליך בירוקרטי. העלויות נעות מ- 30 אלף דלור לכ- 60 אף דולר, תלוי בסוכנות. אגב התהליך להורים מתמצא פחות או יותר בהמלצת הרופאים לתהליך ושיחה עם עןבדת סוציאלית. קצר פשוט וידידותי
 
למעלה