ברוכה הבאה לפורום סיגל../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif
השאלה שאת שואלת מאוד כללית, יש יתרונות וחסרונות בתהליך הפונדקאות בארה"ב. ראשית, אם חשובה לך הזהות היהודית של הילד קחי בחשבון שאת צריכה פונדקאית יהודיה או שתצטרכי לגייר את הילד לאחר הלידה, ההלכה היהודית קובעת שהאם הנושאת היא זו המעניקה לילוד את הזהות הדתית. בארה"ב להבדיל מישראל עלות הטיפול הרפואי מאוד גבוהה, כאן קופות החולים מממנות את תהליך ההפריה. מעבר לכך, הפונדקאית לא עוברת תהליך מיון קפדני כמו כאן. את התהליך בארץ יכולים לעבור זוגות שהם תושבי מדינת ישראל בלבד. מקווה שעזרתי בהצלחה