the Sithari
New member
SuperShadow. קדוש או רמאי?
כבר הרבה זמן שהאתר של מי שמכנה את עצמו SuperShadow (www.supershadow.com) נמצא ברשת, מעודכן על בסיס כמעט יומי ומקבל מאות אם לא אלפי כניסות בכל יום ממעריצי סטאר וורס בכל העולם. בעל האתר, אותו SuperShadow, מציג את עצמו כאדם המקורב ביותר אל לוקאס, וכמי שאחראי מבחינה רעיונית ותסריטית לפריקוולים, וכמי שעתיד להפיק את הטרילוגיה השלישית (פרקים 7-9). האתר מכיל מידע רב על ההסטוריה של הג'דיי והסית', מידע נסתר כביכול על דמויות מסוימות, את תקצירי העלילה של פרקים 7-9 וגם ראיונות בלעדיים (כביכול) עם ג'ורג' לוקאס, בהם הוא עונה על שאלות המעריצים. אוקיי נגמר המבוא, ועכשיו לדבר האמיתי: רציתי לפתוח פה דיון על דעתכם בנושא. אני משוכנע שרובכם ביקרתם באתר הזה וגם לכם יש ספקות בנוגע לאמינות המידע. אז הנה הטיעונים, קדוש או רמאי? קדוש: (לא מצאתי תואר חיובי אחר) המידע שהאתר מציע הוא חלומו של כל מעריץ: קיומה של טרילוגיה שלישית, מידע על תחילתו של מסדר הג'דיי והג'דיי הראשון, שם הגזע של יודה ושמו המלא וכו'. האתר מעניק תקווה למעריצי מלחמת הכוכבים להמשך הסאגה ונותן להם הזדמנות לשלוח שאלות לג'ורג' לוקאס ולקבל עליהן תשובות באתר. רמאי: מידע רב באתר סותר את עצמו ומגיע לרמות פתטיות של ריחוק מהרעיון של הסאגה (לפי האתר, לסידיוס היה קריסטל מיוחד שמושך אנשים לצד האפל, ובגלל זה אנאקין עבר לצד האפל מהר כל כך, המידע לגבי כוכב הבית של מייס וינדו שגוי, שכן הוא נולד בHaruun-Kal ולא בErberius כפי שנטען באתר, וכן שבסוף פרק 9 הצד האפל מושמד סופית, דבר שהוא לא הגיוני בעליל- אין טוב בלי רע.) בנוסף לכך, הוכנה עצומה לסגירת האתר, ותמצאו בה טיעונים רבים נגד האתר - http://www.petitiononline.com/5551313/petition.html עכשיו נשאלת השאלה, מה דעתכם בנושא? Supershadow, תורם גדול לקהילת מלחמת הכוכבים או מתחזה המפיץ מידע שקרי? יצא ארוך, אבל זה חשוב. The Sithari
כבר הרבה זמן שהאתר של מי שמכנה את עצמו SuperShadow (www.supershadow.com) נמצא ברשת, מעודכן על בסיס כמעט יומי ומקבל מאות אם לא אלפי כניסות בכל יום ממעריצי סטאר וורס בכל העולם. בעל האתר, אותו SuperShadow, מציג את עצמו כאדם המקורב ביותר אל לוקאס, וכמי שאחראי מבחינה רעיונית ותסריטית לפריקוולים, וכמי שעתיד להפיק את הטרילוגיה השלישית (פרקים 7-9). האתר מכיל מידע רב על ההסטוריה של הג'דיי והסית', מידע נסתר כביכול על דמויות מסוימות, את תקצירי העלילה של פרקים 7-9 וגם ראיונות בלעדיים (כביכול) עם ג'ורג' לוקאס, בהם הוא עונה על שאלות המעריצים. אוקיי נגמר המבוא, ועכשיו לדבר האמיתי: רציתי לפתוח פה דיון על דעתכם בנושא. אני משוכנע שרובכם ביקרתם באתר הזה וגם לכם יש ספקות בנוגע לאמינות המידע. אז הנה הטיעונים, קדוש או רמאי? קדוש: (לא מצאתי תואר חיובי אחר) המידע שהאתר מציע הוא חלומו של כל מעריץ: קיומה של טרילוגיה שלישית, מידע על תחילתו של מסדר הג'דיי והג'דיי הראשון, שם הגזע של יודה ושמו המלא וכו'. האתר מעניק תקווה למעריצי מלחמת הכוכבים להמשך הסאגה ונותן להם הזדמנות לשלוח שאלות לג'ורג' לוקאס ולקבל עליהן תשובות באתר. רמאי: מידע רב באתר סותר את עצמו ומגיע לרמות פתטיות של ריחוק מהרעיון של הסאגה (לפי האתר, לסידיוס היה קריסטל מיוחד שמושך אנשים לצד האפל, ובגלל זה אנאקין עבר לצד האפל מהר כל כך, המידע לגבי כוכב הבית של מייס וינדו שגוי, שכן הוא נולד בHaruun-Kal ולא בErberius כפי שנטען באתר, וכן שבסוף פרק 9 הצד האפל מושמד סופית, דבר שהוא לא הגיוני בעליל- אין טוב בלי רע.) בנוסף לכך, הוכנה עצומה לסגירת האתר, ותמצאו בה טיעונים רבים נגד האתר - http://www.petitiononline.com/5551313/petition.html עכשיו נשאלת השאלה, מה דעתכם בנושא? Supershadow, תורם גדול לקהילת מלחמת הכוכבים או מתחזה המפיץ מידע שקרי? יצא ארוך, אבל זה חשוב. The Sithari