פסיכולוגית בגרוש1
New member
רצוי וחשוב
שהאופציות קיימות למי שרוצה "להבדל". בארץ ישנן מעט מאוד אפשרויות בחירה אלטרנטביות. מה שיפה ביוזמות מהסוג הזה זה עצם קיומם בין אם את מעוניינת לממש את האופציה או לא, בין אם זה מלחיץ או מרגש. אולי פעם יבוא היום וגם בארץ נפתח מספיק ונאפשר את קיומם של אפשרויות מסוג זה! הדרך ארוכה היא ורבה רבה...
שהאופציות קיימות למי שרוצה "להבדל". בארץ ישנן מעט מאוד אפשרויות בחירה אלטרנטביות. מה שיפה ביוזמות מהסוג הזה זה עצם קיומם בין אם את מעוניינת לממש את האופציה או לא, בין אם זה מלחיץ או מרגש. אולי פעם יבוא היום וגם בארץ נפתח מספיק ונאפשר את קיומם של אפשרויות מסוג זה! הדרך ארוכה היא ורבה רבה...