vulcan20MM
New member
STARGATE SG-1{הברית}.
פששש.. פרק ממש יפה.. אגב זה רק אני או שהפרק הזה ממש הזכיר לי את הסרט "הטורף".? בכל אופן אולי אנשים עכשיו מתחילים להבין מדוע הסדרה הזאת הגיעה לעונה 6ואני גם מאמין ואף בטוח שהיא תגיע לעונה שביעית ושמינית ועשירית!!! { רק חבל שאין פורום לסדרה הזאת... }.
פששש.. פרק ממש יפה.. אגב זה רק אני או שהפרק הזה ממש הזכיר לי את הסרט "הטורף".? בכל אופן אולי אנשים עכשיו מתחילים להבין מדוע הסדרה הזאת הגיעה לעונה 6ואני גם מאמין ואף בטוח שהיא תגיע לעונה שביעית ושמינית ועשירית!!! { רק חבל שאין פורום לסדרה הזאת... }.