Spyro Gyra

erezs

New member
Spyro Gyra ../images/Emo91.gif

מאחר ושמעתי כמה קטעים שלהם ב MP3 והם נשמעים ממש נחמד וקליל (ביחוד עבורי שאלו הם צעדיו הראשונים בעולם הג´אז - פיוז´ן), היית שמח לדעת איזה CD שלהם נחשב לטוב ביותר שאותו כדאי להזמין.
 

מני.ת

New member
המלצה,

שלום ארז. יש להם את דיסק האוסף, שהוא חביב אבל איכות הסאונד נופלת מהדיסקים האחרים. יש לי כמה אחרים שלהם, שלא שמעתי כבר שנים רבות, אבל מכולם, חביב עלי ביותר ה MORNING DANCE. גם מבחינת איכות ההקלטה וגם התוכן המוסיקלי (בערבון מוגבל כמובן ). לא תמצא בלהקה הזו עומק מוסקלי מיוחד, אבל למי שמתחיל את צעדיו הראשונים בעולם הג´אז, אני ממליץ בחום.
 

מני.ת

New member
אין לי אותו

אבל שמעתי דוגמית באמזון, וזה נשמע דומה לדיסקים האחרים. כל הדיסקים שלהם חביבים. ואם אתה אוהב את הסגנון , לא תתאכזב. אל תזמין את דיסק האוסף.
 

מני.ת

New member
בחום רב,

AL JARREAU שם התקליט TENDERNESS מומלץ בחום רב ביותר. אל ג´ארו הוא זמר בעל יכולות יוצאות מן הכלל, והג´אז שלו רך וקליל. אי אפשר להתאכזב מהדיסק הזה. למי שחובב ג´אז רך וקל. 2 45422 9
 

רונן ס

New member
גא´ז או פיוז´ן?

שלום ארז! התחום כל כך רחב, שתהיה חייב להיות יותר ספציפי. אני בטוח שלכל אחד פה יש לפחות המלצה אחת כך שאתה עלול לטבוע. אם בפיוז´ן עסקינן מומלץ בחום הכפול של UZEB להקה שהגדירה את הסגנון (הנה אני מסתבך...). בג´אז אני אהיה ממש בנאלי מכיוון שאמרת שאלו צעדך הראשונים: מיילס דייויס kind of blue ג´ון קולטריין a love supreme, blue train ,my favorite things dave brubck quartet- take five ועוד מיליון בערך....
 

erezs

New member
תודה רבה. אז ככה:

אני לא ממש מעודכן בסוגים השונים אבל ממה ששמעתי אהבתי את Spyro Gyra, מאוד אוהב את Donald Fagen. זה יעזור לך לעזור לי?...
 

רונן ס

New member
למה לא אמרת ../images/Emo8.gif

אם הזכרת את פייגן אני בטוח שיש לך את THE NIGHTFLY אם לא מהר לחנות. פייגן יוצא להקת STEELY DAN. אלבום חובה שלהם הוא AJA. הנאה מובטחת. כל כך הרבה תותחים באלבום אחד לא נראו באופק מאז. הבעיה שלי עם להקות כמו Spyro Gyra היא תוחלת החיים שלהם. כשמוסיקה לא מאתגרת אותך סופה להתייבש על הפלסטיק מבלי לחוש את קרני הלייזר האהובות. כמו שציינתי בהודעה הקודמת, נראה לי שהכפול של UZEB יעשה לך טוב. בכל מקרה, אל תתחמק מהשיטה הישנה והמוכרת: כנס לחנות הדיסקים הקרובה, קח ערימה ותתחיל לשמוע.... ככה מתחילות תגליות.
 

shuval

New member
יש שני אלבומי אוסף

ל SPYRO GYRA. לי יש את האלבום של 1977-1987 והוא באיכות מצויינת, עם כמה רצועות שישמעו מוכרות מכל מיני מקומות...
 
למעלה