בלי גרסאות בלי כלום, ביום שישתחרר האלבום - קח 80 שקל , והזמן ! אני מחכה לאלבום למרות שנראה לי שתיהיה שוב אכזבה, ארז נתן את המילה שלו ואני מקווה שהוא יקיים, אם נקבל שוב אכזבה אני לא אחכה שוב ל BNE המזדיינים שדוחים הכל.
כל הזמן שכשהאלבום יהיה בטאוור רוקרדס אני ירוץ לקנות אותו, אבל מאז שדחו אותו שהוא היה אמור לצאת ב6/6 אחרי כל הזמן הזה שחיכיתי מ im thesupervisor אני כבר לא עומד בפיתוי להוריד ..
SUPERVISOR לא היה משהו מיוחד, כמה קטעים נחמדים פה ושם, אבל ארז הבטיח שיש למה לחכות אז אני מחכה, נקווה שהם לא יאכזבו הפעם! ואל תדאג, יש דברים אחרים שמעבירים את הזמן בינתיים