תגיד לי פרופ' יקר.
למי תרצה על ערק באונברסיטת ייל??
יש שם סטודנטים מרוקאים??
נשמע קצת גזעני אהה?!(זוכר את הפוסט הטעון שלך בקשר למזרחיים??)
אתמול היה לי ויכוח נוקב עם אחד מחבריי השייך לזרם החרדי ליטאי,על פרק ל"ד באורות התחיה,אתה בטח מכיר את זה,מה אומר לך,נראה לי שאצליהם הרב קוק,זה מטרה מסומנת מראש,מה שלא תסביר,הביקורת שלהם תשאר.
אם הרב עצמו הסתדר עם זה בחייו,מי אני שאתפרק מכך אחרי מותו.אז שיבושם להם ולכל אשר להם.