so close no matter how far

puma141

New member
הלו מרי:)

אני חושבת שלך יותר ברורים רוב הדברים, מאשר לקוקניק......
אתה יותר חד משמעי-הוא יותר מתלבט ואולי אפילו עם רגשי אשם-על ההתלבטות הזו.....

ואולי זה קישקוש מה שאני אומרת.

מה שלא יהיה-לא יין, ולא ארק ירחיקו אתכם מהמקום הזה חחחחח
כי זה על משקל-נגעת נסעת.
 

mri10

New member
היי פומה.

אני נאלץ להסכים איתך
האבחנה שלך היא אכן סוג של קשקוש.


ובקשר ליין את צודקת,אבל כל משכך כאבים לא מטפל בשורש הענין אלא רק בסימפטום.

אז מה בין אופטלגין ליין טוב?!

אני אגיד לך את ההבדל,יין בריא יותר,יפה יותר,טעים יותר.

ואף הוכח כגורם המפחית ומונע את הסיכוי ללקות בהתקפי לב (רלוונטי במיוחד ללבבות שבורים כמו הלב של MRI 10).
 

KUK NICK

New member
אתה רחוק ממני..

אתה הולך לעשות תואר ביין 15%, אני הולך להרצות על ערק 40%


רק תדע לך שהדבר תורה הקטן שנתת פה זה בדיוק מה שהייתי צריך בנושא שהייתי צריך. אשריך מה טוב חלקך.

איך ציטטה פעם: ״נפשי קשורה בנפשו למרות שלא ראיתיו מעולם״ .
 

mri10

New member
תגיד לי פרופ' יקר.

למי תרצה על ערק באונברסיטת ייל??

יש שם סטודנטים מרוקאים??

נשמע קצת גזעני אהה?!(זוכר את הפוסט הטעון שלך בקשר למזרחיים??)

אתמול היה לי ויכוח נוקב עם אחד מחבריי השייך לזרם החרדי ליטאי,על פרק ל"ד באורות התחיה,אתה בטח מכיר את זה,מה אומר לך,נראה לי שאצליהם הרב קוק,זה מטרה מסומנת מראש,מה שלא תסביר,הביקורת שלהם תשאר.

אם הרב עצמו הסתדר עם זה בחייו,מי אני שאתפרק מכך אחרי מותו.אז שיבושם להם ולכל אשר להם.
 

KUK NICK

New member
אתה יודע...

לפני מספר חודשים קניתי מתנה לבית הכנסת ששם אני מתפלל את כל הש"ס הלבן של רבינו.

אחרי כול החודשים הללו, אני לא יכול לומר בדיוק שהספרים משומשים או בלויים... אבל מה שיותר מרגיז אותי [בנתיים] זה שמכול הש"ס דווקא ספר "אורות" נעלם..

[נקווה שאתבדה ומישהו פשוט השאיל אותו לקריאה.... אעדכן אותך במידת הצורך..]
 

mri10

New member
משה רבינו

סבל מקורח וממאתיים וחמשים ראשי סנהדראות שלחמו בו.

הרמב"ם סבל ממתנגדים.

הבעש"ט סבל ממתנגדים.

התניא סבל ממתנגדים.

ובכל המקרים האלו ההיסטוריה הוכיחה שהמתנגדים נעלמו כלא היו אך אותם אישים הפכו לנכס צאן ברזל במסירת התורה ובשושלתה.

מבחן הזמן יוכיח שהדברים נכונים גם בייחס למרן הרב זצ"ל,אך כולנו אמונה שלא נזדקק לחסדי ההיסטוריה,אלא כבר קודם לכן יבוא מלך המשיח ויגלה עפר מעיני כל התועים והטועים המתעים והמטעים.

במהרה בימינו אמן.
 

Anna Vasserman

New member
וואו... איזה פוסט...

מדהים איך הצלחת להעביר את התחושות שלך...

בתקופה בה אני הרגשתי כמוך, הייתי מקשיבה בלופים לשיר הזה:

יום אחד זה יקרה
בלי שנרגיש, משהו ישתנה
משהו ירגע בנו, משהו יגע בנו
ולא יהיה ממה לחשוש.

וזה יבוא כמו קו חרוט על כף יד
זה יבוא בטוח בעצמו
כאילו היה שם תמיד
וחיכה שנבחין בו

וזה יבוא, אתה תראה
הידיים הקפוצות יתארכו
והלב השומר לא להיפגע יפעם בקצב רגיל
זה יבוא, כמו שהטבע רגיל
להיות שלם עם עצמו

וזה יבוא, אתה הרי יודע
לא הכל יטלטל אותנו
לא הכל יכה
ומה שייפתח לנו
מחכה
 

סpap

New member
כתוב יפה

ומרגש
ומהלב
והכל ביחד, כשקוראים לאט
ובריכוז... מעביר את התחושות שלך בעוצמה.
נהנתי. למרות שאתה כותב על - תיסכול.

אתה די חכם יחסית לדוס (נו היתי חייב) (דחקה קטנה) (כאות חיבה)
 

KUK NICK

New member
יחסית לדוס אני אכן חכם

יחסית לחילוני אני גאון. [הייתי חייב להחזיר כן..
]
 


אם זה השיר שחיברת למצב הרוח שלך אז...

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way

All these words I don't just say
And nothing else matters

תמנטר את המילים המודגשות.
אתה מאוד נוקשה עם עצמך.
 
היי מיס לוסי!

הוא כבר שם קישור בהודעה שלו.
למה אני צריכה לשים עוד אחד?
אני מאמינה שאתם לא חוסים תחת הגג לילד המפגר ולא צריך לעשות בשבילכם הכל.

ביזיון, שהולכת להפעיל את המאוורר מכובע המצחייה, בשבילה הרוח אהההההה אהההה.

כפיים.
 
למעלה