so close no matter how far
יש ימים שהרגש מפוצץ אותי, שולח לי את המוח למיליון כיוונים, באיזה שהוא מקום זה קצת משמח אותי, זה אומר שלמרות ההרס העצמי שלי לנזקים ממסטלים, יש לי עדיין מיליון נוירונים פועלים
.
יש לי כל כך הרבה מה לכתוב ומה לומר אבל אין לי שום יכולת להביע אותה על כתב, מאחר ופשוט לא יהיה קשר בין המילים.
מה הדבר הנכון לעשות לפעמים יכול לחרפן בן אדם כי כאשר יש כל כך הרבה נעלמים במשוואה, כל הפילוספיה שבעולם לא יכולה לנצח את ה״בדיעבד״..
לפעמים והלוואי והיה מגיע איזה איש זקן וחכם ופותר לי במשפט אחד את כל השאלות הסבוכות ואז נעלם בערפל שממנו הוא הגיע.. אבל הזקן הזה אף פעם לא בא, אולי כי הוא לא רוצה להתערב לי בחיים ואולי הוא רוצה שאני אתמודד לבד כי ככה הוא מאמין שאגדל, בכל אופן, לי אישית נראה שהזקן שלי פשוט רואה ערוץ ויוה כל היום עם ג׳ויינט ביד ואין לו כוח בשבילי..
יש לי צורך לא ברור לצטט את טום הנקס בסרט ״גריין מייל״ כאשר הוא יושב עם ג׳ון קופי לפני ביצוע העונש מוות שלו ואומר לו ״כאשר אני אעמוד מול אלוהים והוא ישאל אותי ׳למה נתת לאחד הפלאים הכי גדולים שלי למות׳, מה אני אענה לו ? שזאת הייתה העבודה שלי ?״ - תמיד אהבתי את הסצינה הזו, סצינה אנושית כזו, רק טום הנקס מסוגל להיות אנושי יותר מבן אדם בסרטים שלו.
בנתיים בכדי לטאטא את הבילבול שבחיי אני עושה את מה שאני הכי טוב בו - אני פשוט מטביע אותו בערק. אם היה אפשר להוציא תואר אקדמאי בשתיית ערק הייתי היום פרופסור מרצה באוניברסיטת ייל.
במקביל גם הפועל הפסידה היום, והייתי במשחק, והלב והראש בעולם אחר, אבל אמרתי לריבונו של עולם שיהיה איתי לפעמים, למרות שהוא איתי תמיד, כי אני אינטרסנט שצריך אותו לפעמים [ואולי תמיד] אז במחצית בעטו איזה 10 כדורים מתנה לכיוון הקהל, טוב זה לא ממש מתנה, יש על זה פרסומת של איזה חברת ביטוח, אף פעם לא עשו את זה, ואני הולך למשחקים כבר 24 שנה, היו 14 אלף איש, ואנשים כמעט דפקו מכות אחד לשני בשביל כדור, ואני ... אני הייתי מרוכז בטלפון ביד אחת ועם ארטיק קרח ביד השניה, אז אחד הכדורים פגע בקיר הבטון ואז באיזה קרחת חמודה של איזה זקן חביב והתגלגל לי פשוט לרגל. בלי מאמץ, בלי מכות, בלי דחיפות, פשוט עמדתי במקום הנכון בזמן הנכון. אז נתתי אותו לאחי שהיה איתי במשחק שיתן לבן שלו, כי לי אין בן.. בנתיים... בכל אופן לא ידוע לי על אחד כזה.. אז קצת חייכתי.. נחמד לחייך לפעמים.
תהיו אנשים טובים, לילה טוב.
http://www.youtube.com/watch?v=Tj75Arhq5ho
יש ימים שהרגש מפוצץ אותי, שולח לי את המוח למיליון כיוונים, באיזה שהוא מקום זה קצת משמח אותי, זה אומר שלמרות ההרס העצמי שלי לנזקים ממסטלים, יש לי עדיין מיליון נוירונים פועלים
יש לי כל כך הרבה מה לכתוב ומה לומר אבל אין לי שום יכולת להביע אותה על כתב, מאחר ופשוט לא יהיה קשר בין המילים.
מה הדבר הנכון לעשות לפעמים יכול לחרפן בן אדם כי כאשר יש כל כך הרבה נעלמים במשוואה, כל הפילוספיה שבעולם לא יכולה לנצח את ה״בדיעבד״..
לפעמים והלוואי והיה מגיע איזה איש זקן וחכם ופותר לי במשפט אחד את כל השאלות הסבוכות ואז נעלם בערפל שממנו הוא הגיע.. אבל הזקן הזה אף פעם לא בא, אולי כי הוא לא רוצה להתערב לי בחיים ואולי הוא רוצה שאני אתמודד לבד כי ככה הוא מאמין שאגדל, בכל אופן, לי אישית נראה שהזקן שלי פשוט רואה ערוץ ויוה כל היום עם ג׳ויינט ביד ואין לו כוח בשבילי..
יש לי צורך לא ברור לצטט את טום הנקס בסרט ״גריין מייל״ כאשר הוא יושב עם ג׳ון קופי לפני ביצוע העונש מוות שלו ואומר לו ״כאשר אני אעמוד מול אלוהים והוא ישאל אותי ׳למה נתת לאחד הפלאים הכי גדולים שלי למות׳, מה אני אענה לו ? שזאת הייתה העבודה שלי ?״ - תמיד אהבתי את הסצינה הזו, סצינה אנושית כזו, רק טום הנקס מסוגל להיות אנושי יותר מבן אדם בסרטים שלו.
בנתיים בכדי לטאטא את הבילבול שבחיי אני עושה את מה שאני הכי טוב בו - אני פשוט מטביע אותו בערק. אם היה אפשר להוציא תואר אקדמאי בשתיית ערק הייתי היום פרופסור מרצה באוניברסיטת ייל.
במקביל גם הפועל הפסידה היום, והייתי במשחק, והלב והראש בעולם אחר, אבל אמרתי לריבונו של עולם שיהיה איתי לפעמים, למרות שהוא איתי תמיד, כי אני אינטרסנט שצריך אותו לפעמים [ואולי תמיד] אז במחצית בעטו איזה 10 כדורים מתנה לכיוון הקהל, טוב זה לא ממש מתנה, יש על זה פרסומת של איזה חברת ביטוח, אף פעם לא עשו את זה, ואני הולך למשחקים כבר 24 שנה, היו 14 אלף איש, ואנשים כמעט דפקו מכות אחד לשני בשביל כדור, ואני ... אני הייתי מרוכז בטלפון ביד אחת ועם ארטיק קרח ביד השניה, אז אחד הכדורים פגע בקיר הבטון ואז באיזה קרחת חמודה של איזה זקן חביב והתגלגל לי פשוט לרגל. בלי מאמץ, בלי מכות, בלי דחיפות, פשוט עמדתי במקום הנכון בזמן הנכון. אז נתתי אותו לאחי שהיה איתי במשחק שיתן לבן שלו, כי לי אין בן.. בנתיים... בכל אופן לא ידוע לי על אחד כזה.. אז קצת חייכתי.. נחמד לחייך לפעמים.
תהיו אנשים טובים, לילה טוב.
http://www.youtube.com/watch?v=Tj75Arhq5ho