Snape, Snape, Severus Snape

DOCTOR W H O

Member
מנהל
אין לי מילים חכמות כרגע

 

יעלי1232

New member
אז אם זה סתם שרשור מאוד פוטרי
>>

גיליתי את עולם הפאנפיקשן.
ויותר מזה
מצאתי דרך להעביר את הפיקים לקינדל

ויש ממש יפים. וארוכים. וכיפיים.

אני בדיוק בתחילתו של פאנפיק מקסים על רמוס/טונקס

והדמויות שם ממש IC . וזה פשוט כיף. והוא ארוך . ואני צופה הנאה.

אין מה להשוות לספר, כן? כאילו, אף אחד לא יכול להיות רולינג. אבל זה טוב ברמה מסוימת

(וזה טוב בעיקר כי יש לי מחסום קריאה פוסט-פוטרי ואני לא מצליחה לצלוח שני עמודים מאף ספר.)
 

OKDeSign

New member
חחח מעולה :]

אפשר לשאול מה את קוראת?
ז'נאר / שפה / שיפים / דירוגים :]

ו..כאילו...מחזמר, ראית את המחזמר? מה חשבת? ^^
 

יעלי1232

New member
אז ככה


רק התחלתי לקרוא, אבל הומור פחות מעניין אותי, אז יותר דרמה מתח ורומנטיקה הולך.
אנגלית.
ואני בוחרת אותם לפי כמה עשו להם פייבוריט.
דירוגים - הסבירי ? (חדשה בעולם הפאנפיקשן )

כרגע אחד של רמוס/טונקס. למרות שכבר אמרתי, אין לי בעיה עם רמוסיריוס. זה גם מקסים [כל עוד אין תיאורים גרפיים יותר מדי]

מחזמת- התחלתי , אני בדיוק בדואט של קווירל-וולדי
וזה חמוד מאוד. קורע מצחוק למען האמת. מאלפוי שם
נמרח על הרצפה. פשוט קורע.
וסנייפ מעולה!!!
 

OKDeSign

New member
חחח זה בסדר, זה עולם שלם של מושגים חדשים

דירוגים, וול, בדיוק כמו סדרות וסרטים יש דירוג, ונהוג להשתמש בשיטת הדירות אהאמריקאית:
G, PG, PG-13, R, NC17
ע"פ הסדר, פשוט יש אנשים שלא אוהבים (או לחלופין מעדיפים) לקרוא תיאורים מפורטים מידי של סקס / אלימות וזה דרך לסנן,
כמובן שבד"כ בפיקים מפורסמים גם אזהרות מיוחדות אם קיימות,
לדוגמא אם יש בפיק הרבה אלימות, או אונס או סתם טריגר ידוע כמו התאבדות וכו'

בגלל שאת באנגלית אני מניחה שאת מכירה, אבל אני אמליץ בכל זאת:
http://archiveofourown.org/tags/Harry Potter - J*d* K*d* Rowling/works

תהני לסנן ע"פ מה שמעניין אותך,
אומנם שנים לא קראתי פאנפיקים של הארי פוטר באנגלית אבל אני פותחת אשכול פינת יצירה בדיוק בשביל בקשת ונתינת המלצות :]
 

יעלי1232

New member
לא הכרתי, תודה . ו


אני ממש לא בקטע של תיאורי סקס או אלימות. אני אוהבת את הדרך של רולינג בקטע הזה. אין צורך לתאר גרפית כל דבר


קראתי הארי באנגלית, והדמויות שם חושבות באנגלית ומדברות באנגלית בשבילי, אפילו את התרגומים (המעולים) שיש אצל ההורים בבית קשה לי לקרוא כשאני מקריאה לאחים שלי
אז כן. אנגלית איט איז.
 

PurplePumpkinsM

New member
איזה כיף

שיש פאנפיקים. אם לא היו, לא הייתי יודעת איך הייתי מתמודדת עם תקופת האבל על סיום הארי פוטר ;(
אני אשמח לקבל קישור לפאנפיק!
 

יעלי1232

New member
זו ממש תקופת אבל
למרות שקראתי את הכל

בחודשיים ושבוע. זה עדיין ממש קשה.

הנה קישור לפאנפיק רמוס/טונקס.
בינתיים הוא חמוד ממש , ומאוד IC, שזה טוב. והוא גם ארוך (כמו אבן החכמים אפילו יותר
)
אני בפרק 6 .
ובינתיים נהנת ממנו ממש.
זה לא כמו רולינג, אבל כשלא מצפים אז אפשר להנות ממנו כמו שהוא.

http://www.fanfiction.net/s/3688609/1/A-Little-More-Time
 

PurplePumpkinsM

New member
תודה!

הסיפור שלי גם בסגנון הזה, קראתי את כל הסדרה כשהייתי קטנה יותר, נטשתי אותה למשהו כמו 5 שנים ככה ששכחתי את רוב מה שקרה וקראתי שוב הכל בבת אחת. לפעמים הייתי מעדיפה להיות מאלה שגדלו עם הארי וחיכו כל שנה לספר חדש, אבל גם זה טוב, העיקר שיש את הארי!
אני אנסה את הפאנפיק, תודה לך!
 

siriusgirl

New member


אני לא בטוחה אם כיוונת לסרטון הזה שרואים בו דמות מצוירת מעוותת ששרה את זה (מעין תאטרון בובות מצויר, אם אני זוכרת נכון) בקול מעין אלקטרוני אבל זה נתקע לי עכשיו במוח><
 

OKDeSign

New member
בדיוק לזה כיוונתי

רק שזה התפתח אחרת ורק ספיר באה כצדיקה בסדום :p
 
למעלה