כמו שכבר אמרתי בפורום אחר..תנו לו לעשות את מה שהוא עושה הרבה אנשים פה בטח אהבו כמה דברים ישנים שלו וזה שהוא נהיה עכשיו "אליל ערסים" והמוזיקה שלו לא מדברת "אלינו" זה לא אומר שצריך לרדת עליו בכל הזדמנות..אפשר לרדת על נינט גם היא מסחרית והמוזיקה שלה חרא