Skazi - There she go_???

Mad Sorcerer

New member
אני לא מבין

מה הקטע של אנשים - דבר ראשון לטרוח לשמוע את זה ואז לפתוח פה דיונים על זה כאילו זה מינימום המצב הביטחוני..
 

ass monkey

New member
יאללה עזבו תבחור

כמו שכבר אמרתי בפורום אחר..תנו לו לעשות את מה שהוא עושה הרבה אנשים פה בטח אהבו כמה דברים ישנים שלו וזה שהוא נהיה עכשיו "אליל ערסים" והמוזיקה שלו לא מדברת "אלינו" זה לא אומר שצריך לרדת עליו בכל הזדמנות..אפשר לרדת על נינט גם היא מסחרית והמוזיקה שלה חרא:)
 
למעלה