sindra - ילד שמן זה בריא? לדעתי לא

pikov

New member
אני בפורום "אנטי ברית מילה"

כשישנו את שם הפורום למהותו האמיתית, לא אהיה בו.
 

Kalla

New member
בין אם זה פורום אנטי מילה

או סתם מילה, הנושא שלו עדיין ברית מילה ולא השמנה. וזה עניינך בלבד אם אתה כותב כאן או לא. למה שיהיה למישהו אכפת אם ובאיזה תנאים תכתוב או לא תכתוב כאן?
 
לא נכון

יש לנו את רון סי והוא הכותב הכי פעיל בפורום. חוץ מזה, שים לב שאת ההודעות שלך לא מחקו כך שבהחלט נותנים כאן במה גם לאנשים שהם בעד. בכלל, אני לא ראיתי עדיין מקרה שבו נמחקו הודעות על היותן תומכות מילה. נמחקו שירשורים בלתי קשורים והכפשות זה כן. אבל לא נמחקו הודעות טיעונים שקשורים לנושא המילה ולכן הטענה שלך כי הפורום הוא פורום אנטי מילה היא שגויה. אם זה באמת היה פורום אנטי מילה אז השירשור הזה סביר שלא היה מתקיים.
 

kseniali

New member
זאת בדיוק הסיבה לא להתיחס

אליך. כן, כאן מדברים על ברית מילה, לא על השמנה. פעם חשבו שילד שמנמן זה טוב, עכשיו מבינים שלא. כולי תקווה, שכך יהיה גם בקשר לברית מילה. אם לימול ילדים בגלל המסורת - אולי, אבל כל אחד צריך לדעת מה החיסרונות של זה. לבחור מתוך הבנה של הנושא, לא מתוך בורות.
 
ומה הילדים שלך אוכלים בדיוק?

אם הבריאות כל כך חשובה לך, האם אתה באמת לא נותן לילדיך מותרים המכילים שומן רווי (מלאווח, בורקסים, כל בישול המכיל מרגרינה), סוכר (ולא, סוכר חום לא יותר טוב מסוכר לבן), קמח לבן (קלוריות ריקות+יוצר לחות), במבה (כנ"ל), חלב (יוצר ליחה, גורם קשיים בעיכול, קשור לבעיות נשימה כאלו ואחרות ועושה עוד מליון וחצי דברים רעים בגוף) וקקאו (כן, בלי שוקולד...)? כן כן, כל הדברים הנ"ל גורמים נזק לבריאות. האם אתה בטוח שילדיך לא צורכים אף אחד מהמוצרים שרשומים? אם לא, אני מציעה שתנצל את הזמן לעריכת בדק בית מקיף אצלך ושיפור תזונתך ותזונת משפחתך במקום להוכיח את בורותך וצרות מחשבתך כאן.
 

kseniali

New member
אה...שכחתי !

גם נראה לי, שאף אחד (שפוי) לא ימנע מבני לשחק עם בנו, רק כי הוא רזה והשני שמן!? ולגבי ברית מילה, כל עוד יש אנשים כמוך, יש צורך ממשי להילחם בתופעה של מילה מתוך בורות.
 

WindsOfWar

New member
יש כל כך הרבה דברים שהורגים אדם

והשמנת יתר זה לא הראשון ברשימה. למה לא להתחיל למנוע שימוש בסמים או למנוע הדלפת גזים רעילים? צריך למנוע הרבה דברים כדי שאנשים לא ימותו, אבל מה לעשות אנשים מביאים את זה על עצמם ואין הרבה לעשות בנידון. עד שיחליטו לשנות את כל הדברים אשר הורגים ומסוכנים לאדם, יעברו יותר מ 100 שנים, ומליונים ימותו עד אז, ובכלל לא בטוח שמשהו ישתנה. זה פורום ברית מילה, והפורום לא עוסק בהשמנת יתר אצל אנשים.
 
למעלה