Search The Web

כרמל 1

New member
Search The Web

אם מישהו יודע איך להיפטר מזה בבקשה תגידו לי! זה פותח לי Toolbar מעצבן כל הזמן, המון Pop-Ups וחלונות, שם לי סמלים בשולחן עבודה שאני לא יכול לגרור או ללחוץ מקש ימני, והוסיף לי מאתיים דברים למועדפים שאני גם לא יכול לגרור או לללחוץ מקש ימני..... אם מישהו יודע איך להיפטר מזה (או להביא אותי אל היוצר, בשביל שאני ירביץ לו), בבקשה תספרו לי! תודה רבה!!!
 
למעלה