say...

taya

New member
אנוק?

הממ...... היא רוק בכלל? כן כן, אני מכירה. חבריי, מכורי האמטיוי, אוהבים אותה. אפילו יש לי שיר אחד שלה, לא אשמתי, לא אני צרבתי לעצמי, משהו כזה- I`m sorry for the times that I bla bla bla bla.... It`s too bad but that`s the bla bla.. what goes around comes around, you will see... אני לא מתה עליה בכלל, בכלל בכלל לא, היא מעצבנת אותי עד מאוד. יש בה משהו מאוד לא כן, מאוד מרושע כזה. היא כזאת מרושעת, זהו- בגלל זה אני לא אוהבת אותה, כי היא מרושעת. וחוץ מזה, לא שזה קשור, יש לה שיני זהב, שתי השיניים הקידמיות אצלה עשויות זהב. זה כל כך לא אסתטי. אני לא מעריכה אנשים מתחת לגיל 50 בעלי שיניי זהב. אהה, עשיתי אחד ועוד אחד (שלוש?), זה פשוט מאוד- אנשים שיש להם שיני זהב הם אנשים רשעים, בגלל זה אני גם לא אוהבת אותם. טוב, עזבו. טאיה.
 
נכון...

יש לה שיני זהב (מגעיל), והיא מרושעת (קצת), אבל היא רוק, וחוץ מ nobody`s wife יש לה עוד שירים :)
 

taya

New member
זהו, שכחתי את שם השיר הזה

אם תקשיבו לשיר הזה טוב טוב, תראו כמה היא מרושעת. היא בדיוק ההגדרה של ביץ`, מתישהו בשיר היא גם אומרת שזו לא הפעם הראשונה שגבר משתגע ממנה או משהו כזה.. היא כזאת מתנשאת. איזה שירים טובים יש לה בדיוק? הממ.. אני לא מכירה ממש, אבל אם יש לה שיר טוב (אבל באמת טוב, שיר על רמה), אז אולי תמליץ (שיט נו, אין רמז בהודעה שלך אם את בן או בת),אני אשאל ואברר, (האיימש הזה, התייאשתי כבר). טאיה.
 
נראה לי שהשאלה אמורה להיות

מי לא מכיר אותה.... אחלה קול יש לה... ליריקס גם בסדר... היה לי את הדיסק הראשון ונתתי אותו למישהו ואני רוצה אותו בחזרה!!!!
 
מתלהבת

אם כבר אז כבר ואני לא אחת כזאת...... מי ששמע שירים חוץ מהשירים במטיוי שלה ולומד מוזיקה יודע שליריקס זה המילה הנכונה למילים של שיר וזה יותר קצר..... (אידיוט!)
 

yoavsc

New member
סליחה, מתלהבת

ולא התכוונתי להעליב, אני לא A_duck :) הכל ברוח טובה
 
המתרגם : H-)

Lyrics = שיר לירי , חיבור לירי , שירי השתפכות הנפש. דוגמא : Low man`s lyric (עלוב , אבל עדיין Metallica!!!)
 
למעלה